فیلم زندگی کانر مک گرگور ؛ به زودی در نتفلیکس

قرار است که به زودی زندگی کانر مک گرگور در قالب یک فیلم از نتفلیکس منتشر شود.
کدخبر (177252) 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:40
0 143
قرار است که به زودی زندگی کانر مک گرگور در قالب یک فیلم از نتفلیکس منتشر شود.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC به پوستری که به تازگی در فضای مجازی وایرال شده است واکنش نشان داد. این پوستر در واقع یک طرح پیشنهادی برای پوستر فیلم زندگی مک گرگور است که از کوین هارت، بازیگر ژانر کمدی به عنوان بازیگر نقش مک گرگور استفاده کرده است.

فیلم زندگی کانر مک گرگور به زودی در نتفلیکس

فیلم زندگی کانر مک گرگور

«بدنام» اخیرا تریلر فیلمی مستند درباره زندگی خود که به زودی در نتفلیکس پخش خواهد شد را به اشتراک گذاشته و  خبر داده است که این فیلم از روز 17 می در این شبکه در دسترس خواهد بود. این فیلم که درباره زندگی مک گرگور است، برخی از طرفداران را هیجان زده کرد و یکی از هواداران تصمیم گرفت پوستری برای تبلیغ آن بسازد.
  تام خان، مبارز سابق ام ام ای، این پوستر ساختگی که هارت را در نقش کانر مک گرگور نشان می دهد، مورد توجه خود قرار داد و به نظرش خنده دار آمد. مک گرگور نیز به او پیوست و نوشت:
صبر کن، چی؟ کوین هارت؟
مک گرگور در کنار این کامنت یک ایموجی خنده گذاشته بود. کانر مک گرگور البته با کوین هارت سابقه آشنایی دارد و سال گذشته پس از بازدید از میخانه معروف بلک فورج این، مهمان این بازیگر بوده است. او پس از آن نیز از هارت به خاطر مهمان‌نوازی‌اش تشکر کرده بود. اما علیرغم اینکه بدنام با این کمدین رابطه خوبی دارد، به نظر می‎رسد که شخص دیگری را برای بازی در نقش خودش در نظر دارد.
فیلم زندگی کانر مک گرگور به زودی در نتفلیکس

جرد لتو در نقش کانر مک گرگور

جرد لتو، برنده سابق جایزه اسکار، قبلا به بازی در نقش این مبارز 34 ساله ابراز علاقه کرده بود و گفته بود که فاصله سنی 18 ساله آنها با تکنولوژی های مدرن قابل برطرف شدن است. او در مارس گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود:

اگر جوانتر بودم و بنا بود که فیلمی درباره UFC بازی کنم، نقش کانر مک گرگور را بازی می‌کردم. در حال حاضر اما پا به سن گذاشته‌ام. کاری که کانر انجام می‌دهد واقعا خارق‌العاده است. من برای بازی کردن نقش کانر خیلی پیر هستم، اما نمی ‎شود با قطعیت گفت که چنین اتفاقی نخواهد افتاد. شاید بتوانیم با استفاده از تکنولوژی مشکل اختلاف سنی را نیز حل کنیم.

کانر مک گرگور از جرد لتو دعوت کرد تا بازی در نقش او را در حضور خودش اتود بزند و تنها دو ماه بعد این دو چهره مشهور با هم ملاقات کردند و به نظر می‎رسد که رابطه ای دوستانه بینشان شکل گرفت. فیلم زندگی کانر مک گرگور به زودی در نتفلیکس البته که بزرگترین ستاره تاریخ ام ام ای در حال حاضر بجای اینکه درگیر این باشد که چه کسی قرار است نقش او را در فیلم هالیوودیش بازی کند بر روی مبارزه آتی خود متمرکز شده است. کانر مک گرگور اواخر سال جاری میلادی (در اولین مبارزه خود پس از شکسته شدن پایش برابر داستین پویریر در جولای 2021) با مایکل چندلر روبرو خواهد شد. اسطوره UFC قصد دارد بهترین بازگشت ورزشی تمام دوران ها را رقم بزند و پس از این مبارزه نیز قصد دارد کمربند قهرمانی دسته فوق سبک وزن را از چنگ لئون ادواردز دربیاورد. کانر مک گرگور می‎خواهد به اولین مبارزی تبدیل شود که در سه دسته وزنی مختلف در UFC به قهرمانی می‎رسد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...