برنامه تمرینی دواین جانسون برای تقویت عضلات سینه + ویدیو

دواین جانسون اخیرا برنامه تمرینی خود برای تقویت عضلات کمر و سینه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (180951) 26 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:29
0 234
دواین جانسون اخیرا برنامه تمرینی خود برای تقویت عضلات کمر و سینه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون ملقب به راک برنامه تمرینی بسیار مفیدی را برای تقویت عضلات بالاتنه با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این برنامه تمرینی بر عضلات سینه و کمر تمرکز دارد و به شیوه تمرینات تحت فشار بالا انجام می‌گیرد. دواین جانسون را با سختکوشی فوق‌العاده و تعهد مثال‌زدنیش به کار خود می‌شناسند. راک با اینکه دوران بسیار پرمشغله‌ای را سپری می‌کند اما هرگز وقت گذراندن در باشگاه را از برنامه زندگی خود خارج ننموده است. او در پست اینستاگرامی اخیر خود برنامه تمرینی خود برای تقویت عضلات سینه و کمر را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

هرکول هالیوود؛ دواین جانسون و تمرینات بدنسازی

دواین جانسون در ابتدا با توانایی‌های ورزشی خود و عملکرد فوق‌العاده‌اش در WWE به شهرت رسید. او در طی دوران حرفه‌ای خود در کشتی کج اجراهای بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و در کنار نام‌هایی چون استون کولد یکی از بزرگترین ستارگان کشتی کج در عصر خود بود. شخصیت کاریزماتیک راک و محبوبیتش در نزد طرفداران او را در نهایت راهی هالیوود ساخت. دواین جانسون در طی دوران حضور خود در هالیوود در چندین فیلم بلاک باستر محبوب از جمله هرکول محصول سال 2014 و پادشاه عقرب محصول سال 2002 به ایفای نقش پرداخته است. جدا از استعداد او در بازیگری فیزیک فوق‌العاده راک نیز یکی دیگر از عوامل موفقیتش بوده‌اند. او معمولا در باشگاه خود یعنی بهشت آهنی تمرین می‌کند و گاهی نیز برنامه تمرینات خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.
برنامه تمرینی دواین جانسون برای تقویت عضلات سینه + ویدیو دواین جانسون در ماه نوامبر سال 2022 یک برنامه تمرینی متمرکز بر عضلات پایین تنه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که به اعتقاد او برای اجرا در پایان دوره‌های تمرینی تقویت عضلات پا مناسب بودند. راک علاوه بر تمرینات پرفشار خود با رژیم غذایی عجیب و غریبش نیز شناخته می‌شود. اخیرا یکی از اینفلوئنسرهای حوزه تناسب اندام با نام ویل تنیسون به‌مدت پنج هفته از این رژیم غذایی بهره برده بود و نتایج حاصل او را شگفت‌زده ساخته بود. دواین جانسون البته بارها به استفاده از استروئید متهم شده است. با اینکه راک همواره منکر چنین ادعایی شده است اما بسیاری از افراد هنوز قانع نشده‌اند که او کار خود را بدون استفاده از استروئید پیش می‌برد. بعد از رسوایی حاصل‌شده برای لیور کینگ در همین خصوص، جو روگان در پادکست معروف خود از جانسون خواست که در خصوص استفاده یا عدم استفاده خود از استروئید صادقانه شفاف‌سازی به عمل آورد. در اوایل سال جاری میلادی دواین جانسون یکی دیگر از دوره‌های تمرینی خود که این‌بار شامل چندین نوع از حرکت اسکات بود را برای تقویت عضلات پا با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت. او در این دوره تمرینی چهار ست سنگین را در ساعات پایانی شب به انجام می‌رساند. حالا و هفته‌ها پس از این دوره تمرینی وی به پیاده‌سازی یک برنامه تمرینی دیگر، این‌بار با تمرکز بر روی عضلات بالاتنه رو آورده است. اهداف راک از این دوره تمرینی جدید ساخت و بازسازی عضلات و همچنین سوزاندن اثربخش کالری است.

برنامه تمرینی دواین جانسون برای تقویت عضلات سینه + ویدیوبرنامه تمرینی راک ؛ دواین جانسون برنامه بدنسازی خود را به اشتراک گذاشت

دواین جانسون در پست اخیر خود در اینستاگرام برنامه تمرینی خود که متکی بر استفاده از وزنه‌های سنگین برای تقویت عضلات کمر و سینه است را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است:

حرکت زیر بغل قایقی دست جمع را در چهار ست و هر ست شامل بیست حرکت انجام دهید. در حرکت بیستم هر ست کشش شدید ایجاد کنید و فشار را به‌مدت پنج ثانیه بر روی خود حفظ کنید. اجرای این تمرین اگرچه دشوار است اما نتیجه بسیار خوبی در پی دارد.

دواین جانسون بر اهمیت اجرای کنترل‌شده این حرکت تاکید دارد و معتقد است حصول بهترین نتایج در گرو شیوه صحیح تمرین کردن است. این برنامه تمرینی می‌تواند برای کسانی که به دنبال ساخت یک بالاتنه قدرتمند و عضلانی هستند بسیار مفید باشد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...