هیچ چیز جلودار دواین جانسون نیست / دری که راک به دلیل رسیدن به کارهایش از جا کند!

دواین جانسون توضیح می‌دهد که درحدی به برنامه‌ریزی‌هایش پایبند است که حتی یکبار در خانه‌اش را برای رسیدگی به کارهایش از جا کند.
کدخبر (178537) | 21 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:38
0 237
هیچ چیز جلودار دواین جانسون نیست / دری که راک به دلیل رسیدن به کارهایش از جا کند!
دواین جانسون توضیح می‌دهد که درحدی به برنامه‌ریزی‌هایش پایبند است که حتی یکبار در خانه‌اش را برای رسیدگی به کارهایش از جا کند.

به گزارش سرخ نیوز، هر شخصی که با دواین جانسون آشنایی داشته باشد، می‌داند که او بسیار پرمشغله است و همواره از برنامه‌ریزی‌های دقیقش پیروی می‌کند. این فوق ستاره هالیوود، هرروز ساعت 3:30 صبح از خواب بیدار می‌شود، در باشگاه تمرین می‌کند و سپس به کارهای روزانه‌اش رسیدگی می‌کند. زمانی که او برای کارهای روزانه‌اش برنامه‌ریزی کند، هیچ چیزی نمی‌تواند او را از انجام این کارها منصرف کند؛ حتی اگر چنین هم باشد، او این مانع را با دستان خالی نابود خواهد کرد. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما چند سال پیش، واقعاً چنین اتفاقی رخ داد. دواین جانسون یک بار برای اینکه بتواند به‌موقع به کارهایش برسد، در ورودی خانه‌اش را از جا درآورد. این اتفاق در سال 2020 و زمانی رخ داد که راک درحال فیلم‌برداری فیلم Black Adam بود. او باید برای فیلم‌برداری از خانه خارج می‌شد و به محل فیلم‌برداری می‌رفت اما به‌دلیل رعد و برق شدید، برق خانه قطع شده بود و در ورودی خانه باز نمی‌شد. اما در نهایت خودش را به محل فیلم‌برداری رساند. مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !

هیچ چیز جلودار دواین جانسون نیست!

دواین جانسون این موضوع را ازطریق اینستاگرام با طرفداران خود در میان گذاشت و اظهار کرد که انجام این کار اشتباه بود اما در آن زمان، راه حل دیگری به ذهنش نرسید. دواین جانسون در ابتدا چندین روش مختلف را امتحان کرد تا مشکل را برطرف کند. او تلاش کرد تا بدون در نظر گرفتن سیستم هیدرولیک، در را باز کند؛ روشی که معمولاً جواب می‌دهد اما این بار پاسخگو نبود. او پس از این تلاش ناموفق، روش دیگری را امتحان کرد و سعی کرد با تکنیسین‌های مرتبط تماس بگیرد اما آن‌ها حداقل به 45 دقیقه زمان نیاز داشتند تا به خانه راک برسند. پس از امتحان کردن روش‌های مختلف، دواین جانسون تنها راه حلی که در آن زمان به ذهنش رسید را انجام داد. «راک» به تنهایی در ورودی خانه‌اش را به طور کامل از داخل دیوار درآورد، هیدرولیک فولادی را قطع کرد و در را روی چمن انداخت. او در کپشن پست خود در اینستاگرام نوشت که انجام این کار درست نبود اما در آن لحظه، چاره دیگری به ذهنش نرسیده است. او نمی‌خواست که صدها نفری که برای فیلم‌برداری «Black Adam» آماده شده بودند، به‌خاطر او معطل شوند. تیم امنیتی او پس از این اتفاق پس از یک ساعت به خانه او رسیدند و همه چیز را تعمیر کردند و نمی‌توانستند چیزی را که با چشم خود می‌بینند، باور کنند. او در کپشن این پست نوشت:
این کار اشتباه بود اما یک مرد باید به کارهایش رسیدگی کند. برق خانه به‌دلیل رعدوبرق‌های شدید قطع شد و در ورودی خانه از کار افتاد. من با چند نفر تماس گرفتم اما نمی‌توانستم 45 دقیقه صبر کنم. من می‌دانستم که در آن زمان صدها نفر برای فیلم‌برداری فیلم Black Adam آماده بودند و من نمی‌خواستم آن‌ها را معطل کنم. پس من تنها راه حلی که به ذهنم می‌رسید را انجام دادم. من در را به‌تنهایی از جا کندم و آن را از داخل دیوار درآوردم، هیدرولیک فولادی را قطع کردم و در را روی چمن رها کردم.
با توجه به فیزیک دواین جانسون می‌توان انجام چنین کاری را از او انتظار داشت. مسیر سخت موفقیت دواین جانسون ؛ از کشتی گیری در WWE تا بازیگری در هالیوود !

غیبت راک در WWE

هواداران بسیار مشتاق هستند تا او را دوباره در رینگ WWE مشاهده کنند اما او هم‌اکنون بیش از یک دهه است که در WWE غایب بوده است. آخرین کشتی تک‌به‌تک هیجان‌انگیزی که راک در آن شرکت کرد به رسلمنیا 29 برمی‌گردد. آخرین کشتی بسیار هیجان‌انگیزی که راک در WWE انجام داد به سال 2013 برمی‌گردد، زمانی که او مقابل جان سینا کشتی گرفت و لحظات بسیار خاطره‌انگیزی را برای طرفداران کشتی کج به جا گذاشت. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...