گمانه‌ زنی‌ ها درباره عشق جدید کیم کارداشیان

این روزها شنیده می شود که کیم کارداشیان در حال معاشرت با یک ورزشکار فوق ستاره است و همین گمانه زنی ها هواداران کیم را حسابی به تکاپو انداخته است.
کدخبر (182541) | 01 خرداد 1402 | ساعت 19:34
0 199
گمانه‌ زنی‌ ها درباره عشق جدید کیم کارداشیان
این روزها شنیده می شود که کیم کارداشیان در حال معاشرت با یک ورزشکار فوق ستاره است و همین گمانه زنی ها هواداران کیم را حسابی به تکاپو انداخته است.

به گزارش سرخ نیوز، صفحه اینستاگرامی Deuxmoi که مختص اخبار زندگی سلبریتی هاست در پستی به این نکته اشاره کرده که کیم کارداشیان 42 ساله و تام بردی 45 ساله اخیرا با هم در رفت و آمد هستند و حتی کیم به دنبال مقصدی برای سپری کردن تعطیلات تابستانی در کنار تام بردی است.

پیغام ابهام آمیز تام بردی در خصوص رابطه با کیم کارداشیان

طبق گزارش این اکانت، کیم کارداشیان حتی در حال استفاده از چرخ گلف تام دیده شده. منبع دیگری هم با اشاره به این نکته که کیم کارداشیان در جستجو برای خرید ملکی در حومه خانه ییلاقی تام بردی است، از ارتباط این دو با یکدیگر خبر داده. این منبع یادآوری کرده که تام اخیرا گفته که او و کارداشیان فقط با هم دوست هستند ولی در ادامه در پیغام ابهام آمیزی گفته که آنها سرگرمی های مشترکی دارند. اکانت Deuxmoi به این پیغام ابهام آمیز واکنش نشان داده و البته هواداران هم حسابی در بخش کامنت ها، به فعالیت پرداختند. یکی از هواداران نوشته:
داستان عجیب شده.
و فرد دیگری نوشته:
اصلا نمی توانم آنها را در حال معاشرت تصور کنم.
هوادار دیگری نوشته:
خدایا نه!. منظورم این است که تام بردی هنوز عاشق ژیزلی است.
تام بردلی و همسر سابقش ژیزلی بینچنی 42 ساله، در اکتبر 2022 از هم جدا شدند. کاربر دیگری هم این شایعه را به طور کامل رد کرده و نوشته:
اصلا شانسی وجود ندارد!

آیا کیم کارداشیان عشق جدیدی پیدا کرده؟

کیم کارداشیان بعد از جدایی از همسر سابقش کانیه وست، مدتی با پیت دیویدسون، کمدین معروف و 29 ساله در ارتباط بود و آنها در آگوست سال 2022 از هم جدا شدند. نزدیکان این زوج در آن زمان اعلام کردند که آنها خیلی دوستانه و به دلیل شلوغ بودن برنامه های کاری شان از هم جدا شدند. کیم کارداشیان بعد از جدایی از پیت، مجرد بود ولی حالا شنیده می شود که عشق جدیدی پیدا کرده. در فوریه سال 2023، یک هوادار تصاویری را از حضور کیم کارداشیان در هفته مد میلان به اشتراک گذاشت و همان تصاویر، بحث هایی را در مورد جواهرات کیم به همراه داشت. یکی از کاربران به انگشتر جذاب کیم اشاره کرد و یادآوری کرد که او یک انگشتر الماس در انگشت حلقه دست چپش دارد و نوشت:
کسی توجه کرده که کیم دیشب در انگشت حلقه اش انگشتر انداخته بود؟
و دیگر کاربران هم در این رابطه به اظهار نظر پرداخته بودند. در کامنت دیگری می خوانیم:
من فکر می کنم که او یک حلقه در دست راستش داشت و حالا یک حلقه ظریف تر و مکمل را در دست چپش انداخته تا ظاهرش را تکمیل کند.
اما برخی دیگر بر این باور بوند که کیم بدین ترتیب می خواهد اعلام کند که در یک رابطه عاطفی است:
شاید او به صورت پنهانی با کسی دیدار می کند و حالا این گونه می خواهد به دیگران سرنخ هایی بدهد؟
کیم در ماه سپتامبر با حضور در Late Late Show دیدگاه هایش را در مورد ارتباط آتی اش مطرح کرد و گفت:
من به دنبال ارتباط تازه ای نیستم. می خواهم کمی تفریح کنم. فکر می کنم باید کمی برای خودم زمان بگذارم.
او درباره اینکه در آینده، چه فردی را به عنوان همراه زندگی اش بر می گزیند گفت:
حس می کنم باید به جاهای متفاوتی بروم. چون هر کاری که انجام می دهم، خوب پیش نمی رود. نمی دانم؛ شاید باید به بیمارستان بروم و با یک پزشک دیدار کنم؛ یا یک دفتر حقوقی؟ فکر می کنم همراه بعدی من یک دانشمند، یک متخصص اعصاب، یک متخصص بیوشیمی، یک پزشک یا وکیل باشد. شاید هم فقط اینگونه تصور می کنم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...