تمرین جذاب ریچ گاسپاری در 59 سالگی/ چطور پایین تنه‌ای قدرتمند داشته باشیم؟ + ویدئو

ریچ گاسپاری حتی پس از کناره گیری از بدنسازی حرفه ای همچنان فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده است.
کدخبر (187138) 11 خرداد 1402 | ساعت 16:55
0 285
ریچ گاسپاری حتی پس از کناره گیری از بدنسازی حرفه ای همچنان فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ریچ گاسپاری اسطوره بدنسازی در دوران حرفه ای خود یکی از قدرتمندترین بدنسازان دسته آزاد مردان به حساب می‌آمد. او در پست اخیر خود در اینستاگرام در رابطه با تمرینی صحبت کرده که به عضله سازی و همچنین تقویت عضلات ناحیه باسن و پا کمک می‌کند.

ریچ گاسپری ، از شکست مقابل لی هنی تا قهرمانی در اولین دوره آرنولد کلاسیک

ریچ گاسپاری در اواسط دهه 1980، کار خود را به عنوان یک بدنساز حرفه ای در IFBB آغاز کرد. بدن او ترکیبی از حجم زیادی از عضلات، تقارن و تناسب بود. از همان بدو ورود او به این حرفه مشخص بود که او توانایی ها و پتانسیل زیادی در این زمینه دارد و در اولین حضور خود در مستر المپیا در سال 1985، در جمع سه بدنساز برتر قرار گرفت. او هیچ گاه موفق به کسب قهرمانی در مستر المپیا نشد و سه بار به عنوان نایب قهرمانی رسید و هر سه بار، از لی هنی اسطوره بزرگ بدنسازی شکست خورد. آرنولد کلاسیک برای اولین بار در سال 1989 برگزار شد و ریچ گاسپاری در این مسابقات به قهرمانی رسید و در سال 2004، به تالار مشاهیر لیگ حرفه ای IFBB پیوست. او پس از دو دهه حضور در این حرفه، در سال 1996 از بدنسازی حرفه ای کناره گیری کرد. با این حال، او نیز مانند بسیاری دیگر از بدنسازانی که از این حرفه کناره گیری کرده اند، بدنسازی را به طور کامل ترک نکرده و همواره نظرات خود را در رابطه با موضوعات مختلف مرتبط با این ورزش اظهار می‌کند و مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتقاد ریچ گاسپاری از هادی چوپان و غول های بدنسازی

پس از اینکه هادی چوپان در مستر المپیا 2022 به قهرمانی دست پیدا کرد، گاسپاری از فیزیک او انتقاد کرد و گفت که عضلات پشت بدن چوپان از تقارن و تناسب خوبی برخوردار نبوده است. او تاکید کرد که چوپان باید روی این ناحیه کار کند و با فیزیک بهتری به رقابت ها باز گردد. گاسپاری همچنین از غول های بدنسازی امروزی به دلیل اتکای آن ها به استروئیدها انتقاد کرد و از آن ها درخواست کرد تا به جای استفاده از این مواد، کمیت و کیفیت تمرینات خود را افزایش دهند. او تاکید کرد که فیزیک های امروزی از تقارن و تناسب خوبی برخوردار نیست و آن ها باید تمرینات را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرند.

هشدار گاسپاری به بدنسازان در خصوص استفاده از دیورتیک ها

ریچ گاسپاری حتی پس از کناره گیری از بدنسازی حرفه ای همچنان فیزیک خود را به خوبی حفظ کرده است. او سه ماه پیش، در رابطه با استفاده خود از پپتیدها، تستسترون، تمرینات وابسته به وزن بدن و هورمون رشد برای مقابله با اثرات افزایش سن صحبت کرد. او در ادامه نظر خود را در رابطه با تغذیه مناسب برای عضله سازی بهتر اظهار کرد. این اسطوره 59 ساله اظهار کرد که امروزه بدنسازان دسته آزاد، دوزهای بالاتری از مواد مختلف را نسبت به گذشته استفاده می‌کنند. او به بدنسازان مختلف در استفاده از دیورتیک ها هشدار داد؛ این داروها باعث کاهش آب بدن می‌شوند و باعث می‌شوند که بدن یک شخص، بسیار کات شده تر به نظر برسد. ریچ در پادکست «The Menace» در صحبت با دنیس جیمز عنوان کرد که او به هیچ عنوان از این مواد برای ساختن بدن خودش استفاده ای نکرد و ریسک استفاده بیش از حد از این مواد را برای مخاطبان این پادکست توضیح داد.
تمرین جذاب ریچ گاسپاری در 59 سالگیگاسپاری اخیرا چند نکته در رابطه با عضله سازی پایین تنه را برای طرفداران خود توضیح داد. او همچنین در رابطه با تکنیک هایی صحبت کرد که باعث می‌شوند که حداکثر فشار ممکن به عضلات هدف وارد شود.

تمرین ریچ گاسپاری برای پایین تنه ای قوی تر

ریچ گاسپاری در پست اخیر خود در اینستاگرام تمرینی را برای عضلات گلوتئوس و عضلات پا، به طرفداران خود معرفی کرد. او اظهار کرد که تمرین «سومو اسکوات با دمبل» یک تمرین بسیار خوب برای عضلات گلوتئوس و پا است؛ تمرینی که دامنه حرکت خوبی در قسمت انتهایی این تمرین دارد. او گفت:

یکی از بهترین تمرینات برای هدف قرار دادن عضلات گلوتئوس، تمرین سومو اسکوات می‌باشد. شما می‌توانید این تمرین را با دمبل انجام دهید تا دامنه حرکت در قسمت انتهایی تمرین افزایش یابد. با انجام 3 ست از این تمرین با 20 الی 30 تکرار، به خوبی به عضلات گلوتئوس شما فشار وارد خواهد کرد.

  ریچ گاسپاری ماه پیش بار دیگر از دسته آزاد مردان انتقاد کرد و اظهار کرد که بدنسازی در واقع یک هنر است و چهره این هنر، با چنین رقابت هایی خدچه دار خواهد شد. او همچنین بدنسازان دسته فیزیک کلاسیک را تحسین کرد که تلاش می‌کنند تا وجهه هنری این حرفه را به آن بازگردانند. انجام تمرین «سومو اسکوات با دمبل» می‌تواند به خوبی به عضله سازی پایین تنه کمک کند و به آن قدرت ببخشد و باعث افزایش تناسب و تقارن عضلات این ناحیه شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...