آپدیت بدنی بهروز تابانی ؛ رجزخوانی هرکول ایرانی برای رقبا + ویدئو

بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد ویدئویی از آپدیت بدنی خود را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (206011) 19 تیر 1402 | ساعت 13:17
0 272
بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد ویدئویی از آپدیت بدنی خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد که با قهرمانی در آرنولد کلاسیک برزیل 2023، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده این روزها تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارد و در تلاش است تا در نخستین حضور خود در مستر المپیا درخشان ظاهر شود.

آپدیت بدنی بهروز تابانی در آف سیزن

این بدنساز ایرانی روز گذشته آپدیت بدنی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و عضلات حجیم خود در آف سیزن به رخ کشید. تابانی که وزن 128 کیلوگرم رسیده در این ویدئو کمر باریک، عضلات زیر بغل حجیم و عضلات دست استثنایی خود را به نمایش گذاشته و بدین ترتیب برای غول‌های دسته آزاد رجز خوانی کرده است. او در نخستین حضور خود در مستر المپیا کار دشواری برای حضور در میان 5 نفر برتر خواهد داشت اما این انتظار می‌رود که تابانی موفق به حضور در میان 10 نفر برتر استیج اورلاندو شود. مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان برگزار خواهد شد و در دسته آزاد تا به امروز به جز بهروز تابانی، حضور بدنسازانی چون هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر، برندون کوری، بیگ رامی، سامسون داودا، برت ویلکین، ایان والیر، آندریا پرستی، مایکل کریزو و ... قطعی شده است.

ویدئو : آپدیت بدنی بهروز تابانی

وزن آف سیزن و استیج بهروز تابانی

بهروز تابانی تا به امروز حداکثر وزنی 129 کیلوگرم را در آف سیزن تجربه کرده است. او در مسابقات رومانی 2021 با 107 کیلوگرم وزن روی استیج رفت و در رومانی 2022 وزن او به 109 کیلوگرم رسیده بود. تابانی در مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2023 با 111 کیلوگرم وزن روی استیج رفت و قهرمان مسابقات شد. او در شروع تمریناتش برای مستر المپیا 2023، 124 کیلوگرم وزن داشته و بر اساس گفته‌های خودش در روزهای اخیر وزن وی تا 128 کیلوگرم رسیده است. تمرینات بهرز تابانی برای افزایش چگالی ادامه دارد و او طی ماه‌های آینده و بعد از پشت سر گذاشتن دوران حجم، وارد فاز کات عضلات خواهد شد.

آپدیت بدنی بهروز تابانی ؛ رجزخوانی هرکول ایرانی برای رقبا + ویدئو 01برنامه بهروز تابانی برای مستر المپیا 2023

بهروز تابانی در استارت تمرینات خود هفته‌ای 5 جلسه تمرین با وزنه را دستور کار دارد. روزهای سه‌شنبه و جمعه، روزهای استراحت این بدنساز هستند و او فعلا تمرینات هوازی خود را شروع نکرده است. در حال حاضر تلاش او برای افزایش وزن ادامه دارد و رژیم غذایی او در حال حاضر شامل حدود 350 تا 400 گرم پروتئین است. تابانی مدعی شده که به زودی تمرینات هوازی وی نیز شروع خواهد شد و در جلسات تمرینی وی نیز تا چندی بعد و با صلاح‌دید میلوس سارسف به 7 روز خواهد رسد و در ماه پایانی تمرینات وی یک روز در میان، و دو جلسه تمرینی با وزنه و تمرینات هوازی برگزار خواهد شد.

بهروز تابانی و مشکل ویزای آمریکا

تابانی که سال گذشته با قهرمانی در رومانی مجوز حضور در مستر المپیا 2022 را نیز کسب کرده بود به دلیل زمان اندک باقی مانده تا مسابقات موفق به دریافت ویزای آمریکا نشد و حضور در استیج مستر المپیا 2022 را از دست داد، جایی که هادی چوپان موق به کسب عنوان قهرمانی دسته آزاد شد. بهروز تابانی از اعضای تیم میلوس سارسف، مربی شناخته شده دنیای بدنسازی، است و سارسف در طول ماه‌های گذشته به دفعات نسبت به عدم صدور ویزا برای بدنسازان ایرانی انتقاد کرده بود و در تلاش بود تا با همکاری جامعه بدنسازی، این مشکلات را به حداقل برساند.
بهروز تابانی اخیرا در این باره در گفت‌وگویی مدعی شده بود:
سال گذشته و بعد از قهرمانی در رومانی، بلافاصله برای ویزای آمریکا اقدام کردم و در مصاحبه سفارت هم شرکت کردم اما جوابی نگرفتم، تا چند روز دیگر مجددا برای ویزای آمریکا اقدام خواهم کرد و امیدوارم امسال این مشکل حل شود.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...