شایعات جنجالی در حوالی چهره محبوب آمریکایی؛ پای کیم کارداشیان در میان است!

کدخبر (230168) | 13 مهر 1402 | ساعت 19:51
0 281
تام بریدی با ایرینا شایک بهم زده و با کیم کارداشیان دوست شده؟ شایعات رابطه اسطوره فوتبال آمریکایی و ستاره رئالیتی شو
ظاهراً تام بریدی با شایک رابطه داشته است. حالا بریدی و کارداشیان بار دیگر با حضور در یک مهمانی VIP، توجه ها را به خود جلب کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شایعات رابطه عاشقانه تام بریدی، ستاره NFL و کیم کارداشیان، در جولای امسال همه جا پخش شده بود. با این حال، بعد از دیده شدن وی با مدل روسی، ایرینا شایک، این شایعات محو شدند. ظاهراً این بازیکن 46 ساله از آن زمان با شایک رابطه داشته است. حالا بریدی و کارداشیان بار دیگر با حضور در یک مهمانی VIP، توجه‌ها را به خود جلب کردند.

تام بریدی متولد آگوست 1977، اخیراً در یک مهمانی بلک‌جک VIP که توسط رپر مشهور، جی زی برگزار شد، شرکت کرد. کارداشیان هم در میان دیگر سلبریتی های سرشناس این جمع حضور داشت. با این حال،برخوردهای این ستاره تیم نیوانگلند پاتریوتز و این مدل معروف بود که توجه همه را به خود جلب کرد. حتی برخی گزارشها حاکی از آن است که این دو در تمام مدت معاشقه میکردند.

طبق گزارش ها، تام بریدی و کیم 42 ساله، در حال تلاش برای خرید یکاثر هنری درخشان از جورج کاندو، با هم وارد رقابت شدند. این موضوع در 30 سپتامبر و در جریان رویداد خیریه Reform Alliance که در نیوجرسی برگزار شد، اتفاق افتاد. آن دو با هم وارد رقابت مزایدهای شدند و در طول این مزایده، در حالی که به یکدیگر نگاه می‌کردند، می‌خندیدند. یک منبعی به TMZ گفت که رفتار بریدی و کیم "فوق العاده سرگرم کننده و عاشقانه" بود.

طبق گزارش‌ها، این تام بریدی بود که مزایده را با قیمت 500 هزار دلار آغاز کرد. با این حال، بعداً، او و همسر سابق کانیه وست، وارد یک رقابت مزایده‌ای شدند. در نهایت، پیشنهاد خرید، به مبلغ هنگفت 2 میلیون دلار رسید و بعد از آن، میزبانان از آنها خواستند که مزایده را متوقف کنند. بریدی توانست نقاشی را بخرد، در حالی که کاندو به کیم اطمینان داد که عین همین کار را برای او هم خواهد ساخت.

برخی منابع به Page Six گفتند که بریدی و کیم در حال گفتگوی مخفیانه بوده‌اند. با این حال، بعد از این رویداد، هر دوی آنها به طور جداگانه مراسم را ترک کردند. به نظر میرسد که تام بریدی و کیم شایعات روابط عاشقانه را جدی نگرفته‌اند و هنوز با هم دوست هستند.

تام بریدی با ایرینا شایک بهم زده و با کیم کارداشیان دوست شده؟ شایعات رابطه اسطوره فوتبال آمریکایی و ستاره رئالیتی شو

نگاهی به جدول زمانی شایعات دوستی تام بریدی و کیم کارداشیان

تام بریدی از سال گذشته و از زمان طلاقش از همسر سابقش، ژیزلبوندشن که یک سوپرمدل مشهور است، مجرد بوده است. با این حال، شایعات قرار ملاقات او و کیم کارداشیان بعد از شرکت این دو، در مهمانی چهارم جولای مایکل روبین، منتشر شد. بعد از مهمانی، شایعات می‌گفتند که ستاره Tampa Bay Buccaneers و کیم "فوق العاده رابطه عاشقانه‌ای" داشتند.

از سوی دیگر، گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که آنها در این مهمانی خیلی کم با هم صحبت کرده‌اند. در واقع، به جای آن، شایعاتی مبنی بر معاشقه تام بریدی با امیلی راتایکوفسکی شنیده میشد. بعداز یک هفته، عکسی از برنده 7 بازی سوپربول و کارداشیان منتشر شد که در این عکس، آنها در کنار هم ایستاده بود. این موضوع بیشتر به شایعات دوستی این دو دامن زد.

در 14 ژوئیه، مایکل روبین بالاخره شایعات دوستی برنده 5 عنوان بهترین بازیکن سوپر بال و مدل معروف را رد کرد. روبین در مورد تام بریدی و کیم کارداشیان گفت:

راستش، آنها فقط دوست هستند.

 او همچنین گفت که از سرعت انتشار این شایعات بی اساس تعجب کرده است.

چند روز بعد، تام بریدی ثابت کرد که چیزی بین او و این مدل متولد کالیفرنیا وجود ندارد. این موضوع زمانی اتفاق افتاد که پاپاراتزی‌ها او را با ایرینا شایک 37 ساله دیدند. گفته میشود که این دو در ماشین، به راحتی کنار هم نشسته بودند و شب را با هم گذرانده بودند. از آن زمان تا الان، رسانه‌ها چندین بار از آنها با هم عکس گرفته اند.

پست جدید جورجینا رودریگز در اینستاگرام! کریستیانو رونالدو و نامزدش در قراری عاشقانه + عکس

پست جدید جورجینا رودریگز در اینستاگرام! کریستیانو رونالدو و نامزدش در قراری عاشقانه + عکس

بیشتر بخوانید
10 مهر 1402 | ساعت 11:59
بیشتر بخوانید
 
عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی / سوپر استار هالیوود در برنامه «کارداشیان ها» حضور نخواهد داشت

عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی / سوپر استار هالیوود در برنامه «کارداشیان ها» حضور نخواهد داشت

بیشتر بخوانید
09 مهر 1402 | ساعت 02:55
بیشتر بخوانید
 
پسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، کراش کیم کارداشیان است!

پسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، کراش کیم کارداشیان است!

بیشتر بخوانید
06 مهر 1402 | ساعت 17:49
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...