بست فرندهای زندگی واقعی! / از جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس تا لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت!

کدخبر (230024) | 10 مهر 1402 | ساعت 17:25
0 189
بست فرندهای زندگی واقعی! از جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس تا لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت
روابط دوستانه بسیار ارزشمندند و بعضی از بازیگران به اندازه کافی خوش شانس بودند که در حین کار، دوستان خوبی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازیگرانی که در این گزارش به آنها پرداخته‌ایم، روابط دوستانه ماندگاری با همبازی‌های‌شان در فیلم‌ها ایجاد کرده اند. آنها با بازی در نقش دوست در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی با هم آشنا شده اند و از آن زمان تا الان از هم جدا نشده اند.

برایان کرانستون و آرون پل

هم‌بازی‌های سریال محبوب «بریکینگ بد» با شروع فیلمبرداری این سریال، رابطه شگفت انگیزی با هم ایجاد کردند. والتر وایت و جسی پینکمن در زندگی واقعی هم با هم دوست شدند.
کرانستون گفته:

خط داستانی این سریال به ما فرصتهایی برای ایجاد پیوند داد و من جذب شخصیت او به عنوان یک انسان شدم که واقعاً عاقل و بی نظیر است. او واقعاً آدم خوبی است.

سلما هایک و پنه لوپه کروز

این بازیگران زن از سال 2001 همدیگر را میشناسند. بعداً و در سال 2006 آنها در فیلم "Bandidas" با هم همبازی شدند. آنها حتی یک نام مستعار برای هم داشتند: "huevos" ( به معنی تخم مرغ)
کروز توضیح داد:

(انتخاب این نام مستعار) به این دلیل بود که وقتی با هم کار میکردیم، هنوز بچه نداشتیم، پس خیلی بیشتر از الان میخوابیدیم. بنابراین این (اسم) راهی بود که همدیگر را تنبل خطاب کنیم.

جورج کلونی و جولیا رابرتز

علیرغم اینکه کلونی و رابرتز دو تا از برترین بازیگران هالیوود بودند، تا زمان حضور در فیلم «Oceans 11» در سال 2001، با هم آشنا نشده بودند. در زمان فیلمبرداری این فیلم، آنها بلافاصله با هم ارتباط برقرار کردند و دوستان بسیار صمیمی شدند. جولیا رابرتز درباره این دوستی گفته:

چه خوب است که ما دوستان هالیوودی نیستیم. همین یک ساعت پیش به او گفتم: "خدا را شکر که واقعاً همدیگر را دوست داریم" [...] همه این افرادی که وارد زندگی ما میشوند؛ شوهرم، فرزندانم، همسرش [امل کلونی]. ما فقط زندگیمان را به هم نزدیکتر کرده‌ایم.

درو بریمور و آدام سندلر

چه کسی می‌تواند این دو را در فیلم‌های رمانتیک-کمدیشان مثل "Wedding Singer" (1998) و "50 First Dates" (2004) فراموش کند؟ خارج از صفحه نمایش هم آنها دوستان بسیار صمیمی هستند. حتی کتاب «Wildflower» باریمور فصلی را به این بازیگر اختصاص داده است. نام این فصل"ADAM" است.


جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

ریچل گرین و مونیکا گلر از سریال فرندز در زندگی واقعی هم بست فرند شدهاند. آنیستون در مورد بهترین دوستش گفته:

کورتنی مطلقاً هیچ قضاوتی درباره دیگران ندارد. هرگز تو را سرزنش نمیکند. او بسیار منصف، به طرز مضحکی وفادار و به شدت دوست داشتنی است.

دواین جانسون و کوین هارت

این بازیگران وقتی که برای اولین بار در فیلم «Central Intelligence» در سال 2016 همبازی شدند، رابطه دوستی‌شان را با هم شروع کردند. راک در برنامه "Jimmy Kimmel Live!" گفت:

این یک دوستی واقعی است، دوستیای بود که من انتظارش را نداشتم، به خصوص وقتی که بزرگتر میشوی. مثل دبیرستان یا دانشگاه نیست که دوستان صمیمی زیادی دارید. نه، او واقعاً به یک دوست خیلی خیلی عالی تبدیل شده است.

اوون ویلسون و بن استیلر

این دو در فهرست بلندبالایی از فیلم‌ها با هم بازی کرده‌اند، اما اولین فیلمشان «The Cable Guy» (1996) بود. این دو تا به امروز، دوستان بسیار صمیمی هستند. ویلسون می‌گوید:

از زمانی که برای اولین بار با هم دوست شدیم و در نیویورک قدم می‌زدیم، فکر می‌کنم هنوز هم به همان چیزها می‌خندیم و ارتباطمان هنوز تقریباً مشابه قبل است.

درو بریمور و کامرون دیاز

این بازیگران زن، سالها پیش با هم آشنا شده بودند، اما تا زمانی که در فیلم «Charlie's Angels» (2000) با هم همبازی شدند، واقعاً صمیمی نشده بودند.
بریمور درباره دوستی‌شان گفته:

ما بیشتر از بست فرند هستیم، او خواهرم است. ما چیزی بیشتر از این نوع روابط داریم. با هم بسیار صادق هستیم. همدیگر را به جلو هل میدهیم و بیشتر زندگیمان را در کنار هم سپری کردهایم. در کنار هم، واقعاً زندگی واقعی را تجربه می‌کنیم که پر از اوج و فرود هر روزه است و ما از هم حمایت می‌کنیم.

لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت

چه کسی میتواند جک و رز را در فیلم «تایتانیک» (1997) فراموش کند؟ خب، آنها روی صفحه نمایش بیش از دوست معمولی بودند، اما در زندگی واقعی، دوستی آنها تا به امروز محکم باقی مانده است. کیت وینسلت در سخنرانیش در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب در سال 2009 گفت:

لئو، من خیلی خوشحالم که میتوانم اینجا بایستم و به تو بگویم که چقدر تو را دوست دارم و چقدر تو را به مدت 13 سال دوست داشته‌ام.

رایان رینولدز و هیو جکمن

این بازیگران از وقتی که سر فیلمبرداری «X-Men Origins: Wolverine» در سال 2009 با هم آشنا شدند، جدایی ناپذیر بوده‌اند. رینولدز می‌گوید:

«برخلاف چیزی که به همه می‌گویم، هیو جکمن یکی از بهترین، مهربان‌ترین، سخت‌کوش‌ترین، سخاوتمندانه‌ترین و با استعدادترین افرادی است که من این افتخار را داشته‌ام که دوستم صدایش کنم.

مت دیمون و بن افلک

دوستی مت دیمون و بن افلک به مدت‌ها قبل برمی‌گردد، در واقع به دوران کودکی‌شان. آنها اولین جایزه اسکارشان را با فیلم Good Will Hunting (1997) دریافت کردند.
مت دیمون در مورد اینکه دوستش همیشه کنارش بوده صحبت کرده است:

مطمئناً اگر بن افلک نبود، من به اینجا نمیرسیدم.

میسی ویلیامز و سوفی ترنر

برخلاف خواهرانی که نقششان را در سریال «بازی تاج و تخت» بازی کردند، این دو در زندگی واقعی، خیلی به هم نزدیک هستند.
ترنر درباره دوستیاش با میسی گفته:

من و میسی خالص ترین شکل دوستی واقعی را داریم. ما به نوعی تنها افرادی هستیم که میدانیم چه حسی دارد که با پیشینه تقریباً مشابهی که داشتیم به جایی برسیم که الان رسیده ایم. به همین دلیل است که مردم به دوستی ما حس خوبی دارند. آنها عشق واقعی و خالص بین ما را میبینند.  

رز لزلی و امیلیا کلارک

گرچه این بازیگران در سریال «بازی تاج و تخت» بهترین دوستان هم نبودند، اما لزلی و کلارک در زندگی واقعی خیلی به هم نزدیک هستند.


 

 

رکورد شکنی شاهرخان با فیلم Jawan! این سوپر استار هندی تاریخ سازی کرد

رکورد شکنی شاهرخان با فیلم Jawan! این سوپر استار هندی تاریخ سازی کرد

بیشتر بخوانید
09 مهر 1402 | ساعت 21:39
بیشتر بخوانید
 
راز اندام زیبای سلبریتی ها چیست؟ از جنیفر لوپز و گل گدوت تا کریس همسورث و کریستیانو رونالدو

راز اندام زیبای سلبریتی ها چیست؟ از جنیفر لوپز و گل گدوت تا کریس همسورث و کریستیانو رونالدو

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 18:36
بیشتر بخوانید
 
10 ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر

10 ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 14:40
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...