10 ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر

کدخبر (229725) | 08 مهر 1402 | ساعت 14:40
0 1777
ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر
ستاره‌ای مثل آرنولد شوارتزنگر قرار نیست با ماشین‌های کامپکت کوچک درگیر شود، وقتی ماشین‌های بزرگی برای امتحان کردن وجود دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود است، چه از نظر محبوبیت و چه از نظر توده عضلانی. او به خاطر عشقش به استوجی و ماشین‌های هامر شهرت دارد، اما سرگرمی‌های او به خصوص در بخش ماشین، شامل چیزهای بیشتری است.

برای مطابقت با شخصیت بزرگش، او کلکسیونی از ماشین‌های به همان اندازه بزرگ دارد که شایسته مردی است که کونان بربر و ترمیناتور را به تصویر کشیده است.

ماشین‌های هیولایی شوارتزنگر به قدری جذابند که ماشین‌های ضعیف‌تر را خورد می‌کنند. در سال 2022، یک تویوتا پریوس از جلو به جی‌ام‌سی یوکانش برخورد کرد و بعدتر، به گزارش TMZ، در سال 2023 یک دوچرخه‌سوار وقتی جلوی آرنولد پیچید، دوباره با یوکان تصادف کرد. در هر دو مورد شوارتزنگر مقصر شناخته نشد. قانون دریانوردی به کشتی بزرگ‌تر حق تقدم می‌دهد و این قانون عقلانی‌ای است که باید در مورد جاده هم اعمال شود.

آرنی ازطریق قدرت و نیرویش، ستاره‌ای فوق‌العاده شد، بنابراین جای تعجب نیست که او رانندگی با ماشین‌های عضلانی را دوست دارد. مردی که Predator و Terminatrix را به زانو درآورد، با یک شورلت ولت یا یک کیا فورته نمی‌چرخد. در اینجا نگاهی می‌کنیم به قدرتمندترین ماشین‌های کلکسیون فوق‌العاده قهرمان هفت دوره مستر المپیا.

لازم به ذکر است که آرنولد شوارتزنگر کلکسیون چشمگیری از ماشین‌ها، از ماشین‌های سوپراسپرت گرفته تا موتور سیکلت، دارد. او همچنین چندین وسیله نقلیه نظامی ازجمله یک کامیون تمام زمینی Steyr Pinzgauer 6x6 و یک تانک M47 Patton هم در کلکسیونش دارد. در حالی که این ماشین‌ها مطمئناً واجد شرایط ماشین‌های عضلانی هستند، اما برای استفاده در خیابان طراحی نشده‌اند، بنابراین در این فهرست که بر مواردی که این سوپراستار هالیوود ممکن است در حال رانندگی در منطقه لس آنجلس با آن‌ها دیده شود، آورده نمی‌شوند.

10. کادیلاک الدورادو بیاریتز 1957

آرنولد شوارتزنگر همیشه به سمت بهترین شدن سوق داده شده، چه در بدنسازی و چه در بازیگری. او برای هر دو سخت کار کرد، اما رسیدن به مقام ستاره هالیوود بودن، کمی بیشتر طول کشید. وقتی که او در صنعت سینما به رسمیت شناخته شد و پولی به دست آورد، یک کادیلاک 1957 برای خودش گرفت، چون برای او نشان دهنده موفقیت بود.

کانورتیبل لوکس کلاسیک فقط نمادی از ثروت نبود، بلکه نشانه‌ای از این بود آرنولد موفق شده است. او در اتریش تربیت شده بود که بسیار متواضع باشد، اما همیشه آرزوهای بزرگتری برای خودش داشت. هیچ چیز مثل یک الدورادو کلاسیک نشان نمی‌دهد که شما شخص بزرگی هستید، به خصوص برای کسی مثل شوارتزنگر که در دهه 1950 بزرگ شده است.

ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر


9. هامر اچ وان

هامرهای آرنولد تقریباً به اندازه فیلم‌های اکشنش مشهور و به اندازه هیکل عضلانی‌اش قدرتمند هستند. او همچنین دلیل حضور این ماشین‌ها در خیابان با رانندگان غیرنظامی پشت فرمانشان است. قبل از اینکه GMC Hummer وجود داشته باشد، یک خودروی نظامی به نام Humvee وجود داشت که توسط AM General ساخته شده بود و برای فروش به عموم نبود.

در حین فیلمبرداری فیلم Kindergarten Cop، شوارتزنگر یک کاروان از هاموی‌های ارتش ایالات متحده را در حال عبور دید و عاشق آنها شد. او به AM General برای ساخت نسخه غیرنظامی‌اش اصرار کرد و این شرکت در سال 1992 با ساخت هامر موافقت کرد. دو هامر اول از خط تولید به آرنی تعلق داشت و او به خرید بیشتر این خودروها ادامه داد، چون این وسایل نقلیه تهاجمی شهری را برای برآورده کردن نیاز اولیه‌اش برای فتح لس آنجلس نیاز داشت.

ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر


8. دوج چلنجر SRT8

عضله، بلیط آرنولد برای شهرت و ثروت بود و کاملا منطقی است که او یک ماشین عضلانی داشته باشد. چیزی که عجیب است این است که بیشتر از یکی ندارد، اما دوج چلنجر SRT8 او مطمئناً یک مکمل مناسب برای گاراژش است. مثل شوارتزنگر، چلنجر هم خیلی قدرتمند است و 425 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور دارد.

متأسفانه چلنجر بخشی از یک نژاد در حال مرگ است. دوج ساخت ماشین‌های عضلانی ICE را متوقف کرده و قهرمانان اکشن هم دیگر افرادی با قدرت فیزیکی نیستند. 


7. تسلا رودستر (نسل اول)

هنگامی که تسلا رودستر برای اولین بار در سال 2008 عرضه شد، آرنولد شوارتزنگر فرماندار کالیفرنیا بود و می‌خواست به یک شرکت نوپا از ایالت خودش کمک کند، بنابراین او یکی از اولین کسانی بود که این ماشین اسپرت تمام الکتریکی رادیکال را سفارش داد. با این حال، او چندان هم از EV راضی نبود، چراکه اندام بزرگش به راحتی در آن جا نمی‌شد.

در آن زمان،Gawker گزارش داد که آرنولد می‌خواسته که رودستر را به تسلا برگرداند. ظاهراً، در آن روزهای اولیه، تسلا مشکل داشت و آنها از آرنولد خواستند که از این خودروی برقی استفاده کند، چون اگر او آن را برمی‌گرداند، این خبر برای آن‌ها ویرانگر بود. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که شوارتزنگر تا به حال از شر تسلا خلاص شده باشد، بنابراین احتمالاً این ماشین در گاراژش خاک می‌خورد.

ماشین باورنکردنی در کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر


6. پورشه 997 توربو کابریولت

مردم معمولاً از پورشه کانورتیبل آرنولد با اسم 911 یاد می‌کنند، در حالی که دیگران ادعا می‌کنند که 997 است، پس چه کسی درست می‌گوید؟ به نظر می‌رسد هر دو، چون "997" نام شرکت داخلی برای نسل پورشه 911 است که بین سال‌های 2005 تا 2013 تولید شده است. همچنین به طور متناوب با اسم کاررا یا Cabriolet ذکر شده، اما هر دوی آنها درست هستند.

تنها چیزی که در مورد این ماشین مورد بحث نیست این است که توربو و در عین حال، سریع هم هست. آرنولد دوست دارد در بسیاری از ماشین‌هایش در حالیکه سقفش باز است، به آرامی رانندگی کند، اما با این ماشین اسپورت آلمانی قدرتمند، می‌تواند از جت AV-8B Harrier در True Lies هم جلو بزند. سرعت، قدرت است، بنابراین این پورشه به درستی در کلکسیون شوارتزنگر قرار دارد.


5. آئودی R8 e-tron

به دلیل قتل عام زیاد شخصیت‌های آرنولد در فیلم‌هایش، و به دلیل زادگاهش، او را «ماشین مرگ اتریشی» نامیده‌اند. با این حساب، اگر او حداقل یک ماشین خیابانی اتریشی خفن در کلکسیونش نداشته باشد، شرم‌آور است. خوشبختانه، مثل وقتی که یک فرد معمولی در راه صندوق فروشگاه، اسمارتیز بر می‌دارد، او هم در خریدی بی‌برنامه، یک آئودی R8 e-tron را انتخاب کرد.

شوارتزنگر در دوران فرمانداری‌اش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در غرفه آئودی توقف کرد و یک بازدید خصوصی از خودروی الکتریکی جدید R8 e-tron داشت. این خودرو مورد پسند آرنولد قرار گرفت و همان جا سفارش داد. این یک ماشین یک طرح مفهومی بود که پایه‌ای برای خط تولید e-tron آئودی بود و طبق گفته CarHP حدود 200 هزار دلار قیمت داشت. طبق گزارش‌ها، رنگ ماشین آرنی قرمز بود، اما هیچ تاییدی وجود ندارد که او آن را Red Sonja نامیده باشد.


4. مرسدس بنز SLS AMG رودستر

تمام وسایل نقلیه موجود در کلکسیون آرنولد نشان دهنده جنبه‌های مختلف او، نه فقط شخصیت منحصر به فردش، بلکه همچنین شخصیت عمومی‌اش هم هستند. او ماشین‌های عضلانی و ماشین‌های اسپرت دارد که نشان‌دهنده قدرتش هستند، ماشین‌های آفرود دارد که نشان دهنده اندازه‌اش هستند و مرسدس بنز SLS AMG رودستر دارد تا فراموش نکنید که او بسیار ثروتمند هم هست.

SLS فقط نماد وضعیت لوکس و سطح بالا نیست، بلکه یک خودروی پرفورمنس هم هست، با سرعتی مثل درگستر و هندلینگ با کیفیت خودروهای مسابقه‌ای. طبق مصاحبه TopGear، اولین ماشین آرنولد یک Opel Kadett بود و او برای آن 1300 مارک آلمان پرداخت کرد. متأسفانه، هیچ ماشین‌حسابی برای تبدیل مارک آلمان به دلار وجود ندارد، اما قیمت اوپال کمتر از قیمت شش رقمی‌ای بود که او برای مرسدس کانورتیبل پرداخت کرد.


3. Kreisel Electric G500 سفارشی

آرنولد بعد از اینکه مدت زیادی هامرهای پر مصرف را تبلیغ کرد، به نظر می‌رسد که از احساس گناه ناشی از مصرف سوخت رنج می‌برد. او نه تنها بیشتر هامرهایش را فروخت، بلکه با ادعای اینکه سیاره را از گرم شدن زمین نجات می‌دهد، خودروهای برقی هم خریداری کرده است. طبق گزارش CBS، شوارتزنگر به گرتا تونبرگ، فعال نوجوان محیط زیست، تسلایش را قرض داد، اما این ماشین، یک تسلای مدل 3 بود، بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای رودستر افتاده است.

یکی از چشمگیرترین خریدهای EV آرنی، Kreisel Electric G500 سفارشی اوست. این ماشین بر پایه مرسدس جی کلس است و آرنولد به کرایزل یک میلیون دلار برای تبدیل آن به خودروی برقی پرداخت کرد. آرنولد از این ماشین به عنوان یک جایگزین تمیز یاد کرد، اما مقدار سوخت فسیلی که برای تولید خودرو و تبدیل آن به خودروی برقی مصرف می‌شود، اثر کربنی می‌گذارد که برابر با 50 سال رانندگی روزانه است.


2. بنتلی کانتینتال جی تی

از بین تمام ماشین‌های موجود در کلکسیون آرنولد، او بنتلی را بیشتر دوست دارد. او صاحب سه خودروی لوکس بریتانیایی است: یک بنتلی آرنیج، یک بنتلی کانتیننتال GTC و خودروی محبوب جدیدش، یک بنتلی کانتیننتال GT سوپراسپرت کانورتیبل. در حالی که این سواری مظهر زندگی لوکس است، یک ماشین عضلانی با قدرت بالا در لباس مبدل درجه یک هم هست.

بنتلی سوپراسپرت با یک موتور توربو W-12 می‌تواند یک دوج چلنجر هلکت را به چالش بکشد. این ماشین ممکن است کاملترین ماشین آرنولد در کلکسیون شوارتزنگر باشد. این ماشین بزرگ، خیلی سریع و خیلی گران است. بعلاوه این ماشین یک کانورتیبل است و همانطور که دیدیم، آرنی بیش از هر چیز دیگری مردی است که دوست دارد سقف ماشینش باز باشد.


1. بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون آرنولد می‌تواند در بسیاری از فیلم‌های معروفش نقش داشته باشد. این ماشین می‌تواند ترمیناتور باشد چون همه چیز را در جاده از بین می‌برد. این ماشین می‌تواند Eraser باشد چون هر چالشی را پاک می‌کند. با این حال، این ماشین بیشتر از همه Predator است، چون هر چیزی که انقدر احمق باشد که مانع راهش شود را دنبال می‌کند و می‌کشد.

به گزارش FandomWire، او این ابرخودرو را که 1.5 میلیون دلار برای آن پرداخت کرده بود، به یک تاجر نیجریه‌ای به قیمت 2.5 میلیون دلار فروخت. .

روتین ورزشی ساده سیلوستر استالونه / اسطوره بازیگری چطور همیشه خوش اندام است؟

روتین ورزشی ساده سیلوستر استالونه / اسطوره بازیگری چطور همیشه خوش اندام است؟

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 12:07
بیشتر بخوانید
 
دواین جانسون و دلتنگی برای یک خرید ساده/ صحبت‌های ستاره هالیوود درباره شهرت

دواین جانسون و دلتنگی برای یک خرید ساده/ صحبت‌های ستاره هالیوود درباره شهرت

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 12:00
بیشتر بخوانید
 
علت جدایی جنجالی آلیشا لمان ! محبوبترین فوتبالیست جهان چقدر از اینستا درآمد دارد؟

علت جدایی جنجالی آلیشا لمان ! محبوبترین فوتبالیست جهان چقدر از اینستا درآمد دارد؟

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 00:24
بیشتر بخوانید
 
کتاب جدید اسطوره بدنسازی: آرنولد شوارتزنگر گفته که در 76 سالگی عاقلتر شده است!

کتاب جدید اسطوره بدنسازی: آرنولد شوارتزنگر گفته که در 76 سالگی عاقلتر شده است!

بیشتر بخوانید
08 مهر 1402 | ساعت 00:14
بیشتر بخوانید
 
مشکلات زندگی جنیفر لوپز و بن افلک / جی لو از خانه داری متنفر است!

مشکلات زندگی جنیفر لوپز و بن افلک / جی لو از خانه داری متنفر است!

بیشتر بخوانید
07 مهر 1402 | ساعت 10:51
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...