جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با صفر بازی لیگ!

با قطعی شدن میزان مصدومیت علیرضا بیرانوند، مشخص شد که این بازیکن به بازی مقابل النصر نخواهد رسید و پرسپولیس باید برای آماده سازی جانشین او دست به کار شود.
کدخبر (228046) | 18 شهریور 1402 | ساعت 10:40
0 275
جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با صفر بازی لیگ!
با قطعی شدن میزان مصدومیت علیرضا بیرانوند، مشخص شد که این بازیکن به بازی مقابل النصر نخواهد رسید و پرسپولیس باید برای آماده سازی جانشین او دست به کار شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، خبر مهم پرسپولیس دقایقی پیش بود که با انجام معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که علیرضا بیرانوند برای پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به چیزی حدود 2 الی 3 هفته زمان احتیاج خواهد داشت تا بدین ترتیب پرونده حضور بیرانوند در بازی پرسپولیس مقابل النصر بسته شود. اما سوالی که برای طرفداران باقی می ماند این است که چه کسی جانشین علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و النصر خواهد شد؟ در حالی که تیم پزشکی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا علیرضا بیرانوند را به بازی پرسپولیس النصر برسانند، اما سرانجام این اتفاق رخ نداد تا در پاسخ به سوال جانشین بیرانوند مقابل النصر بگوییم که پرسپولیس باید از گلرهای جوان خود استفاده کند.

چه کسی جانشین علیرضا بیرانوند خواهد شد؟

باشگاه پرسپولیس به دلیل از دست دادن احمد گوهری در ابتدای فصل، حالا فقط دو دروازه بان جوان با نام های امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی را روی نیمکت می بیند که احتمالا با توجه به کیفیت فنی، یحیی گل محمدی و کادرش باید به امیررضا رفیعی برای بازی مقابل رونالدو و یارانش اعتماد کنند. جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با 0 بازی لیگ! امیررضا رفیعی متولد 1381 است و 21 سال سن دارد. او هیچ سابقه رسمی در سطح بزرگسال ندارد و تابحال هیچ بازی رسمی در کارنامه اش ثبت نشده است. او تا چند سال پیش جزو بازیکنان آکادمی سایپا بود و نامش در لیست لیگ برتری این تیم نیز قرار گرفته بود ولی موفق به بازی نشد. امیررضا رفیعی تابستان 1400 به عنوان دروازه بان سوم به نساجی پیوست اما آن جا نیز فرصت بازی پیدا نکرد و تابستان سال بعد به امیدهای پرسپولیس اضافه شد. او که عضو تیم زیر 21 ساله های پرسپولیس بود با صلاحدید کادر فنی به تمرینات اول فصل تیم بزرگسالان اضافه شد و در نهایت با نظر یحیی گل محمدی به عنوان گلر چهارم تیم در نظر گرفته شد. جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با 0 بازی لیگ!

امیررضا رفیعی مقابل رونالدو و یارانش؛ دروازه بانی با سابقه 0 بازی در لیگ

در ادامه اما امیررضا رفیعی به مهرشاد اسدی، دروازه بان سوم پرسپولیس ترجیح داده شد و هر بازی که یکی از گلرهای اصلی پرسپولیس (بیرانوند و گوهری) حضور نداشتند، او به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت می نشست. مهم ترین نکته سابقه امیررضا رفیعی این است که او هیچ سابقه بازی ای در کارنامه ندارد و حالا باید مقابل ستارگان النصر قرار بگیرد. در حالی که پرسپولیس در نقل و انتقالات مدت ها به دنبال دروازه ذخیره مطمئن برای جانشینی علیرضا بیرانوند می گشت و حالا این مصدومیت خیلی زود گریبان گیر پرسپولیسی ها شده است. جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با 0 بازی لیگ!

امیررضا رفیعی پا جای پای علیرضا حقیقی می گذارد؟

البته باید توجه داشت که توفیق اجباری اعتماد به گلرهای جوان در پرسپولیس مسبوق به سابقه بوده است. اتفاقی که برای علیرضا حقیقی 17 ساله در فصل 1385/86 مقابل تیم سایپا رخ داد. جایی که پس از اخراج فرشید کریمی، دروازه سرخپوشان به علیرضا حقیقی سپرده شد و او در اولین تجربه بازی در لیگ برتر برای پرسپولیس موفق شد تا ضربه پنالتی علی دایی را مهار کند و شروعی خارق العاده با پیراهن سرخ ها داشته باشد؛ همان علیرضایی که بعدها در جام جهانی 2014 و مقابل مسی برای تیم ملی ایران به میدان رفت. حالا باید دید امیررضا رفیعی، همان وضعیت علیرضا حقیقی را ادامه خواهد داد یا شرایط جور دیگری رقم خواهد خورد. جانشین علیرضا بیرانوند مقابل النصر مشخص شد: گلری با 0 بازی لیگ!

پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند دروازه بان جدید جذب می کند؟

پرسپولیس در لیست بزرگسالان خود فقط یک نفر جا دارد و فقط می تواند یک بازیکن بزرگسال جذب کند، که آن هم قرار است برای جذب مهاجم استفاده شود. از طرفی سرخپوشان تا یک هفته قبل از بازی مقابل النصر فرصت خواهند داشت تا بازیکن جدید به لیست تیم برای لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنند. بنابراین تا حدود زیادی باید پروژه جذب دروازه بان جدید برای جانشینی بیرانوند و بازی مقابل النصر را منتفی دانست و چاره ای جز اعتماد به گلر جوان و آینده داری به نام «امیررضا رفیعی» باقی نخواهد ماند. نظر شما راجع به جانشین علیرضا بیرانوند برای بازی مقابل النصر چیست؟ در پایین این صفحه برای ما بنویسید امیدواریم امیررضا رفیعی به عنوان جانشین بیرانوند و دروازه بان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد در خور توجه و شایسته ای از خود نشان دهد. جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...