خالکوبی جدید دیوید بکهام برای همسرش. ویکتوریا دوباره به گروه اسپایس گرلز برمی‌گردد؟

کدخبر (229445) | 27 شهریور 1402 | ساعت 20:21
0 344
خالکوبی جدید دیوید بکهام برای همسرش. ویکتوریا دوباره به گروه اسپایس گرلز برمی‌گردد؟
دیوید بکام، فوتبالیست سابق انگلیس، یک تتوی جدید را به مجموعه عظیمش که شامل بیش از 60 خالکوبی است، اضافه کرده و در حرکت شیرینی آن را به همسرش ویکتوریا بکهام که 24 سال است با او زندگی می‌کند، تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز دیوید بکهام که از ژوئیه 1999 با همسرش ویکتوریا ازدواج کرده، کلمه"Posh" را در میان خالکوبیهای دستش پنهان کرده تا به کاراکترهمسرش در گروه Spice Girls ادای احترام کند.

دیوید بکهام در حال حاضر بیش از 60 خالکوبی دارد و هرکدام از آنها، معنای منحصر به فردی برای این ستاره فوتبال دارد. مجموعه تتوهای چشمگیر بکهام برای همه طرفدارانش شناخته شده است.

خالکوبی جدید او بیشتر یک موضوع خانوادگی بود، چون بنا به گزارش ها، دیوید این تتو را در کنار پسر 18 ساله‌اش، کروز بکهام طراحی کرده که او هم تتوی «Posh» را روی بازویش انجام داده است.

کروز 18 ساله الان چهار خالکوبی دارد و با عشقش به تتو، به سرعت راه پدرش را دنبال می‌کند.

مجموعه ای از تتو ها با موضوع خانواده

این خالکوبی، تنها تتوی دیوید با الهام از خانوادهاش نیست، چون او یک تتوی اختصاصی برای ویکتوریا روی بازویش و یک تتوی بزرگ با نام چهار فرزندش هم دارد. او اولین بار وقتی که پسرش بروکلین در سال 1999 به دنیا آمد، شروع به تتو کردن طرح‌هایی با الهام از خانواده‌اش کرد. در آن زمان نام پسرش را با فونت گوتیک در قسمت پایین کمر خود نوشتو از آن زمان نام تمام فرزندانش از جمله تنها دخترش هارپر را روی بدنش تتو کرده است.

در سال 2015، دیوید طرحی را که دختر چهار ساله‌اش برایش کشیده بود را روی کف دستش تتو کرد. در آن زمان، ویکتوریا، غول دنیای مد، در مورد تتوی جذاب همسرش در توییتر صحبت کرد و عکسی از تتوی جدید او را با این کپشن به اشتراک گذاشت: "هارپر یک هنرمند کوچک واقعی است".

یکی دیگر از خالکوبی‌هایی که دیوید از کارهای فرزندانش انجام داده،خالکوبی دست‌نویس شیرینی از بروکلین، رومئو و کروز روی کارتی بود که در آن نوشته بودند: "ما دوستت داریم بابا".

آخرین خالکوبی دیوید اشارهای شیرین به روزهای اسپایس گرلز همسرش است و در حالی انجام میشود که طرفداران از ژوئن امیدوار بودند که Spice Girls بتوانند در سال آینده برای سیامین سالگردشان گرد هم جمع شوند و حتی اشاره شده بود که آنها حتی ممکن است در Pyramid Stage در گلاستونبری حاضر شوند.

در سال 2019، گروه محبوب دخترانه اسپایس گرلز با حضور مل بی، گریهالیول، مل سی و اما بانتون – بدون حضور ویکتوریا بکهام - برای یکسری تور در سراسر بریتانیا و ایرلند گرد هم آمدند. این اولین باریبود که اسپایس گرلز از زمان اختتامیه المپیک 2012 لندن با هم اجرا می‌کردند.

با این حال، طرفداران خیلی زود خوشحالی کرده بودند، چون منابع نزدیکبه ویکتوریا گفته‌اند که این ستاره و طراح مد برای اجرای برنامه درگلاستونبری در سال آینده به هم گروهایش نمیپیوندند. در صحبت با The Mail On در ماه جولای، یک منبع نزدیک به ویکتوریا بکهام اعلام کرد که بر خلاف درخواستهای طرفداران در سراسر جهان، او در سال آینده به گروه سابقش نمی‌پیوندد.

او گفت:

احتمالاً گلاستونبری جالبترین کنسرت روی کره زمین است، اما ویکتوریا سال آینده در آن حضور نخواهد داشت. او به عنوان یک طراح مد برای خود حرفه‌ای ایجاد کرده که در آن خون، عرق و اشک ریخته، بنابراین آواز خواندن چیزی است که او باید با دقت به آن فکر کند.

این منبع اضافه کرد:

او با علاقه به سالهای حضورش در Spice Girls نگاه می‌کند – آن سال‌ها برای او بسیار خاص بودند- بنابراین او ممکن است در مقطعی، حضورش در آن را به طور کلی رد نکرده باشد. و گلاستونبری اصلاً مشتاق حضور گروه بدون Posh نیست، این حضور آن کشش لازم را ندارد.

 

داستان عشق نافرجام جان سینا و نیکی بلا چه بود؟

داستان عشق نافرجام جان سینا و نیکی بلا چه بود؟

بیشتر بخوانید
25 شهریور 1402 | ساعت 15:20
بیشتر بخوانید
آلیشا لمان، تأثیرگذارترین ستاره زن فوتبال

آلیشا لمان، تأثیرگذارترین ستاره زن فوتبال

بیشتر بخوانید
24 شهریور 1402 | ساعت 12:46
بیشتر بخوانید
شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

بیشتر بخوانید
21 شهریور 1402 | ساعت 18:30
بیشتر بخوانید
گرانترین اتومبیل دنیا زیرپای ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال

گرانترین اتومبیل دنیا زیرپای ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال

بیشتر بخوانید
21 شهریور 1402 | ساعت 10:33
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...