داستان عشق نافرجام جان سینا و نیکی بلا چه بود؟

کدخبر (228461) | 25 شهریور 1402 | ساعت 15:20
0 829
داستان عشق نافرجام جان سینا و نیکی بلا چه بود؟
جان سینا و نیکی بلا یکی از محبوب‌ترین زوج‌های دنیای کشتی کج بودند، با این حال این رابطه نافرجام ماند.

به گزارش سرخ نیوز، داستان رابطه عاشقانه بین جان سینا و نیکی بلا به خیلی وقت قبل برمی‌گردد. این زوج لحظات بی‌شماری از عشق‌شان را با طرفداران شریک شدند و بنابراین یکی از دوست داشتنی‌ترین زوج‌ها در WWE به حساب می‌آمدند.

یکی از زیباترین لحظات رابطه آن‌ها، زمانی بود که جان سینا زانو زد و جلوی تعداد زیادی از طرفداران، از معشوق قدیمی‌اش خواستگاری کرد. با اینکه این خواستگاری بسیار رمانتیک بود، آنقدر که جان سینا انتظار داشت، نیکی را سورپرایز نکرد. سینا می‌خواست نیکی را غافلگیر کند، اما به نظر م‌یرسید که نیکی از قبل خبر داشت. نیکی بلا در برنامه «Watch What Happens Live with Andy Cohen»  گفت که احساس کرده بوده که او به زودی خواستگاری می‌کند:

شایعات زیادی وجود داشت. اما مادرش در ردیف اول نشسته بوn. این اولین باری بود که مادر جان سینا بعد از 16 سال او به یک رویداد زنده کشتی می‌آمد. پس من فکر کردم شاید بخاطر من باشد.

داستان عشق نافرجام جان سینا و نیکی بلا چه بود؟ تمام طرفداران WWE از دیدن این لحظه خوشحال شدند. با این حال، این زوج پس از تقریباً شش سال آشنایی مجبور به جدایی شدند. این جدایی نه تنها این ستاره‌ها را تحت تاثیر قرار داد، بلکه قلب بسیاری از مخاطبان را هم شکست.

چه چیزی باعث جدایی جان سینا و نیکی بلا شد؟

همه مراحل رابطه جان سینا و نیکی بلا جلوی چشم مخاطبان WWE اتفاق افتاد. پس از نامزدی سینا و نیکی در استیج رسلمنیا 33، طرفداران فکر می‌کردند که این دو به زودی با هم ازدواج خواهند کرد. با این حال، این رویا بعد از اینکه این زوج اعلام کردند به خاطر اختلاف نظر از هم جدا شده‌اند، از بین رفت. در حالی که نیکی بلا رویای تشکیل خانواده داشت، جان سینا آماده بچه دار شدن نبود. نیکی در پادکست ماریا منونوس گفت:

در کل ما رابطه بسیار خوبی داشتیم، فقط دو ایده مختلف از زندگی داشتیم. ما خیلی تلاش کردیم که آن را یکی کنیم. حتی در پایان، وقتی او قبول کرد که بچه‌دار شویم، می‌توانستم بفهمم که این چیزی نیست که او می‌خواهد.

این اختلاف در نهایت فاصله بزرگی بین آنها ایجاد کرد و آن دو تصمیم به جدایی گرفتند. نیکی بلا می‌گوید که این جدایی به او آسیب زده است. با این حال، دو زوج قدرتمند WWE ، شرکای زندگی خود را پیدا کرده‌اند و  الان هر دو در ازدواجشان خوشحال هستند. جان سینا از سال 2020 با شی شریعت زاده ازدواج کرده و نیکی بلا در آگوست 2022 با آرتم چیگوینتسف ازدواج کرد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...