شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

کدخبر (228460) | 21 شهریور 1402 | ساعت 18:30
0 1581
شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول
اخیراً شایعاتی از رابطه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول شبکه های اجتماعی را پر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی که سال گذشته سریال «ونزدی» در نتفلیکس منتشر شد، این سریال به طور دائم در صدر لیست پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی قرار گرفت و در مدت کوتاهی در اینترنت هم بسیار محبوب شد.

علاوه بر این، جنا اورتگا، برای بازی در نقش اصلی سریال مورد توجه قرار گرفت و به محبوبترین سلبریتی جهان تبدیل شد. با این حال، اینترنت روش های عجیب و غریب خودش را دارد و وایرال شدن مشکلاتی را به همراه می آورد.

جنا هم با این مشکلات روبرو شده و اخیراً شایعاتی از رابطه او با بازیگر قدیمی هالیوود، جانی دپ، شبکه های اجتماعی را پر کرده است. با اینکه این شایعات برای بعضی از طرفداران مسخره به نظر برسد، اما این اولین باری نیست که اینترنت در مورد رابطه عاشقانه جنا با شخصیت معروفی صحبت می کند.

شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

ماجرای رابطه جنا اورتگا و جیک پاول

در دسامبر سال گذشته، شایعه شده بود که اینفلوئنسر و بوکسور محبوب، جیک پاول، با بازیگر «ونزدی»، جنا اورتگا رابطه عاشقانه دارد. همه چیز از زمانی شروع شد که جیک عکسی از آنها را با هم در فضای مجازی منتشر کرد. این یوتیوبر مشهور که الان بوکسور است، تصویری را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در آن در کنار دوست قدیمی اش اورتگا بود. او در کپشن نوشت:

چهارشنبه مبارک همگی.

این  شایعات در نهایت به مرور از بین رفت چون هیچ چیز قابل توجهی بین این دو ستاره جوان وجود نداشت.

شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

آیا جنا اورتگا با جانی دپ رابطه دارد؟

اخیراً شایعه شده بود که جانی دپ، بازیگر افسانه ای هالیوود با جنا رابطه دارد. این شایعات از آنجا شروع شد که یک اکانت به نام «Deuxmoi» شایعه دیده شدن این دو بازیگر که 40 سال فاصله سنی هم دارند را منتشر کرد. با این حال، اورتگا در نهایت در مورد این موضوع صحبت کرد و گفت که هرگز حتی دپ را ملاقات نکرده، چه برسد به اینکه با او قرار بگذارد.

این موضوع به حدی مسخره است که حتی نمی توانم به آن بخندم، من هرگز در زندگی ام جانی دپ را ندیده ام یا با او کار نکرده ام. لطفا از منتشر کردن دروغ دست بردارید و ما را به حال خودمان بگذارید.

دپ نیز از شنیدن این شایعات بی اساس متعجب شد. تیم او بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن نوشته شده بود:

آقای دپ هیچ رابطه شخصی یا حرفه ای با خانم اورتگا ندارد.

جانی دپ 60 ساله، قبل از این به خاطر طلاق از همسر سابقش، امبر هرد و دادگاه جدایشان، در صدر خبرها قرار گرفته بود و در اینترنت هم بر سر زبان ها افتاده بود.

شایعات رابطه عاشقانه جنا اورتگا با جانی دپ و جیک پاول

جیک پاول با یوتا لیردام رابطه دارد

بوکسور مشهور جیک پاول الان با یوتا لیردام، اسکیت باز سرعت هلندی، در رابطه است. در آوریل امسال، این زوج با پستی در اینستاگرام، رابطه عاشقانه خود را به علنی کردند. نامزد 24 ساله جیک، یوتا، یک اسکیت باز بسیار موفق است که حتی مدال نقره بازیهای المپیک زمستانی پکن 2022 را به دست آورده است. او در آخرین مبارزه جیک پاول در مقابل اسطوره UFC، نیت دیاز در ورزشگاه حضور داشت.

آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...