دیو و و دلبر؛ وقتی دو غول بدنساز عاشق یکدیگر می‌شوند

کدخبر (117291) | 03 دی 1401 | ساعت 15:14
5 530802
دیو و و دلبر؛ وقتی دو غول بدنساز عاشق یکدیگر می‌شوند
کریس بامستد، قهرمان مستر المپیا، از همسر خود، کورتنی کینگ رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همیشه تماشای ازدواج یک زوج یک از یک رشته ورزشی دلگرم کننده است. همین اتفاق برای کریس بامستد، غول بدنساز و قهرمان مستر المپیا و کورتنی کینگ، شرکت کننده سابق مسابقات حرفه‌ای IFBB افتاده است. آنها پس از چهار سال آشنایی، تصمیم گرفتند زندگی خود را با هم آغاز کنند.

کریس بامستد و کورتنی کینگ زمانی بیشتر باهم آشنا شدند که از کینگ خواسته شد ویدیویی را توسط Gymshark تهیه و برای دو رقیب المپیا در سال 2018 آرزوی موفقیت کند. دیو و و دلبر؛ وقتی دو غول بدنساز عاشق یکدیگر می‌شوند کریس بامستد یکی از این رقبا بود و جای تعجب نداشت که او بتواند توجه کورتنی را به خود جلب کند. بامستد در آن سال به دلیل برخی مشکلات سلامتی موفق به کسب این عنوان نشد، اما قطعا قلب کورتنی کینگ را به دست آورد.

کینگ در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود آپلود کرد، می‌گوید:

او بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسد و یک انسان فوق العاده و خانواده دوست است.

وقتی بامستد عنوان المپیا 2018 را از دست داد، بسیار اوضاع بدی پیدا کرد اما او به جای اینکه خودش را منزوی کند و از طرفدارانش دور شود، آسیب‌پذیری خود را با طرفدارانش در میان گذاشت و همه مشکلات و مسائل خود را آشکارا در شبکه‌های اجتماعی خود با طرفدارانش در میان گذاشت. این چیزی است که واقعاً کینگ را به سمت او جذب کرد.

کریس بامستد و کورتنی کینگ

دیو و و دلبر؛ وقتی دو غول بدنساز عاشق یکدیگر می‌شوند کورتنی کینگ ادامه داد:

او بسیار آسیب‌پذیر بود و در رسانه‌های اجتماعی خود شفاف صحبت می‌کرد. او ویدیویی را در یوتیوب گذاشت که در آن گریه می‌کرد و به نوعی آنچه بر او گذشته بود را توضیح می‌داد و من با خودم گفتم این مرد بسیار عجیب و غریب و شیرین و فروتن است.

کینگ می‌‌گوید به سختی توانسته با بامستد ارتباط برقرار کند و برای اینکه بتواند توجهش را جلب کند، مجبور شده سه بار به از طریق پیام‌ در اینستاگرام به بامستد نزدیک شود. کورتنی و کریس در یک ویدیوی جالب، نحوه نامزدی خود را برای طرفداران خود فاش کردند. به گفته کورتنی کینگ، این اتفاق کاملاً غافلگیرکننده بود زیرا او حتی ذره‌ای تصور نمی‌کرد که بامستد قرار است برای دادن حلقه ازدواج مقابلش زانو بزند.

کریس بامستد و همسرش

دیو و و دلبر؛ وقتی دو غول بدنساز عاشق یکدیگر می‌شوند بامستد از کینگ خواست تا با او در بالای تپه‌ای با مناظر سدونا در پس زمینه ازدواج کند و از آن مراسم هر دو عکس‌های جذابی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کردند. بامستد در سدونا از شریک زندگی خود خواستگاری کرد. او در تمام مدت آشنایی خود با کینگ سعی کرد تا ازدواج به نوعی طفره برود در حالیکه عمیقا به او دل بسته بود و به نوعی با خواستگاری در سدونا کورتنی را سورپرایز کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ارزوی خوشبختی❤
کاربر سایت
04 شهریور 1402
زوج جذاب
کاربر سایت
04 شهریور 1402
نگفتی اهل کجاست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
زوج خوبی میشن، یک زندگی با کلی نقاط مشترک براشون عالی میشه، براشون آرزوی خوشبختی می کنم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
کریس بامستد دیو نیست ،گرفتی بعد از ارنولد بدنساز نیومد تا کریس بامستد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...