ستایش تمام‌ عیار رونی کلمن از کریس بامستد ؛ پادشاه در حال تماشای تمرینات Cbum

به‌نظر می‌ رسد که رونی کلمن به‌ شدت تحت تاثیر تمرینات کریس بامستد قرار گرفته است.
کدخبر (194204) 25 خرداد 1402 | ساعت 16:25
0 246
به‌نظر می‌ رسد که رونی کلمن به‌ شدت تحت تاثیر تمرینات کریس بامستد قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از قدرتمندترین بدنسازان تاریخ است و تحسین شدن از جانب او افتخار کمی نیست. در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است کلمن به تمرینات شگفت‌انگیز کریس بامستد واکنش نشان داده است:

من تعریف‌های زیادی را از این پسر شنیده بودم. حالا می‌خواهم شماری از تمرینات و لیفت‌های او را نگاه کنم و ببینم اوضاع از چه قرار است. بیایید این کار را شروع کنیم.

رونی کلمن در دوران بازنشستگی خود نیز بیکار ننشسته

رونی کلمن، دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا، در مسیر هرکدام از موفقیت‌های خود با شماری از بهترین بدنسازان دوران به رقابت پرداخت و آنها را یکی پس از دیگری شکست داد. از جمله مهمترین رقبای کلمن می‌توان به جی کاتلر، کوین لورون و فلکس ویلر اشاره کرد. حجم عضلات کلمن، سطح کاندیشنینگ او و بالانس بدنی فوق‌العاده‌اش باعث می‌شد که هرگاه پادشاه بر روی استیج ظاهر می‌شود تمام نگاه‌ها را به‌سمت خود خیره سازد. رونی کلمن بزرگ در سال 2007 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. کلمن در دوران بازنشستگی با چندین و چند چالش جدی در خصوص اوضاع سلامتی خود مواجه شده است. او بیش از ده عمل جراحی را در ناحیه کمر به انجام رساند و حتی به جایی رسید که راه رفتن بدون کمک برایش ممکن نبود. اما و به‌هرحال تاثیری که کلمن بر دنیای بدنسازی اعمال نمود غیر قابل انکار است. او با هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا در کنار لی هنی رکورددار تعداد قهرمانی در این مسابقات است. رونی کلمن در دوران بازنشستگی خود نیز بیکار ننشسته. کانال یوتیوب پادشاه در حال حاضر بیش از 1.72 میلیون دنبال‌کننده دارد. کلمن به‌طور مرتب در این کانال در خصوص اوضاع سلامتی خود و سایر جنبه‌های زندگیش با مخاطبانش به صحبت می‌پردازد. او در تازه‌ترین ویدئوی خود به شماری از تمرینات دیوانه‌وار کریس بامستد واکنش نشان داده است. کریس بامستد قهرمان چهار دوره مسابقات مستر المپیا در دسته فیزیک کلاسیک است. او نخستین قهرمانی خود در این مسابقات را در سال 2019 کسب کرد و در هر سه دوره بعدی نیز قهرمان شد. هرچند چهارمین قهرمانی بامستد برای او بسیار دشوار به‌چنگ آمد. بامستد چند هفته پس از مسابقات مستر المپیا 2022 فاش ساخت که با ماهیچه‌ی پاره در ناحیه‌ی جلو بازو در این مسابقات به رقابت پرداخته است.
کریس بامستد نیز مانند رونی کلمن یکی از محبوب‌ترین بدنسازان در تاریخ این ورزش است.

واکنش رونی کلمن به ددلیفت‌ های کریس بامستد

رونی کلمن در ویدئوی اخیر خود به شماری از کلیپ‌های تمرینات کریس بامستد واکنش نشان داده است:

Cbum حقیقتا مرد قدرتمندی است. او جوری با وزنه‌ها بازی می‌کند که انگار هیچ نیستند. انگار که در حال بلند کردن یک نوزاد است. او جوری وزنه بلند می‌کند که انگار کار راحتی است. در این کلیپ‌ها می‌بینیم که اندام ستبر او چگونه برایش حاصل شده‌اند. تو یک بدنساز کلاسیک هستی. همینه رفیق!

ستایش تمام‌ عیار رونی کلمن از کریس بامستد؛ پادشاه در حال تماشای تمرینات Cbum 01به‌نظر می‌رسد که رونی کلمن به‌شدت تحت تاثیر ددلیفت‌های کریس بامستد قرار گرفته است. کلمن با تماشای ددلیفت‌های 300 کیلویی بامستد می‌گوید که به‌نظرش Cbum قادر است ددلیفت 450 کیلویی را نیز به همین راحتی بلند کند:

ددلیفت یکی از تمرینات مورد علاقه من است. بامستد جوری ددلیفت سیصد کیلویی را بلند می‌کند که انگار صد کیلو بیشتر نیست. پسر تو طوری آن وزنه را بلند می‌کنی که انگار هیچ نیست. به‌نظرم می‌توانی این کار را حتی با وزنه‌های 450 کیلویی هم انجام دهی.

رونی کلمن : آرنولد یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران‌ هاست

این البته نخستین بار نبود که رونی کلمن به ستایش از یک بدنساز و بهترین لیفت‌های او می‌پرداخت. کلمن در ماه آوریل نیز ویدئویی شبیه به این را این‌بار در خصوص آرنولد شوارتزنگر در کانال خود منتشر کرده بود. در طی این ویدئو کلمن می‌گفت که آرنولد بدون هیچ تردیدی یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران‌هاست. رونی کلمن علاوه بر بدنسازان اخیرا به شماری از لیفت‌های برایان شاو (قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان جهان) نیز واکنش نشان داده بود. کلمن به‌شدت تحت تاثیر کلیپی قرار گرفته بود که در طی آن شاو یک ماشین را از روی زمین بلند می‌کرد. رونی کلمن پیش از به پایان بردن ویدئوی خود کریس بامستد را تشویق کرده بود که بیاید تا در کنار هم یک دوره تمرینی را پیش ببرند. جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...