روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس

قاسم دهنوی بازیکن سال های نه چندان دور فوتبال و مربی فعلی، به دلیل درگیری با مدیر تیم های پایه پدیده، به 16 ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شده است.
کدخبر (228025) | 18 شهریور 1402 | ساعت 09:58
0 222
روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس
قاسم دهنوی بازیکن سال های نه چندان دور فوتبال و مربی فعلی، به دلیل درگیری با مدیر تیم های پایه پدیده، به 16 ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قاسم دهنوی بازیکن پیشین تیم های تراکتور، پرسپولیس و ذوب آهن این روزها با خبر محکومیت قطعی به 16 ماه حبس سر و صدا کرده است. بازیکن سال های نه چندان دور فوتبال ایران که سابقه بازی برای مس های رفسنجان و کرمان، صبای قم و خونه به خونه را در کارنامه دارد، 6 بازی ملی نیز انجام داده که موفق به ثبت 3 گل نیز شده است. قاسم دهنوی در سال 2012 از مس کرمان راهی تراکتور سازی تبریز شد و بعد از یک سال به پرسپولیس پیوست. از افتخارات قاسم دهنوی می توان به قهرمانی جام حذفی در سال ۹۴–۱۳۹۳ با تیم ذوب‌آهن اصفهان و نائب قهرمانی لیگ برتر در سال های ۹۲–۱۳۹۱ و ۹۳–۱۳۹۲ با تراکتور و پرسپولیس اشاره کرد. روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس

ورود قاسم دهنوی به حوزه مربیگری

او که در سال 2017 و با حضور در باشگاه صبای قم از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد، چند سالی بود که وارد حوزه مربیگری شده بود. قاسم دهنوی کار خود را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پدیده شروع کرد و مدتی نیز در سامی‌اسپور ترکیه مشغول به کار شد، سپس اوایل شهریور 1401 به تیم خزر لنکران آذربایجان پیوست و سرمربی این تیم شد. تیم خزر لنکران تحت مالکیت یک ایرانی قرار داشت و با قاسم دهنوی قرارداد 3 ساله بست. روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس اما حضور قاسم دهنوی در آذربایجان ادامه دار نبود و این مربی در اوایل سال شمسی 1402، به‌عنوان سرمربی نود ارومیه انتخاب و معرفی شد. روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس حضور قاسم دهنوی در تیم نود ارومیه که در لیگ دسته‌دوم کشور حضور داشت، نخستین تجربه سرمربیگری او در ایران را رقم زد.

ماجرای درگیری خونین قاسم دهنوی و حمیدرضا زوهانی

اما به نظر می رسد جنجال های جدید پیرامون قاسم دهنوی و حکم 16 ماه حبس و پرداخت دیه ای که برای او در نظر گرفته شده است، تا مدت ها او را از فوتبال حرفه ای دور نگه خواهد داشت. قاسم دهنوی به دلیل درگیری 2 سال پیش با حمیدرضا زوهانی به ۱۶ ماه حبس و پرداخت دیه محکوم شده است. روایت بازیکن سابق پرسپولیس که به زندان محکوم شد / ماجرای درگیری خونین چه بود؟ + عکس دهنوی که در آن زمان به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پدیده فعالیت می کرد، با حمیدرضا زوهانی مدیر تیم‌های پایه پدیده درگیر شد که این نزاع خونین در نهایت با ورود پلیس به پایان رسید. درگیری قاسم دهنوی و حمیدرضا زوهانی باعث شد تا تیم نوجوانان پدیده هم نتواند به مسابقات لیگ برتر اعزام شود. جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...