تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند

کدخبر (228428) | 26 شهریور 1402 | ساعت 14:55
0 957
تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند
در میان شایعات عاشقانه زندایا - تیموتی شالامی، دوست پسرش تام هالند تمام شلوارهایش را با حرف اول اسمش دوخت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیموتی شالامی و دوست دختر جدیدش، کایلی جنر، جمعه شب در یک مهمانی شام خصوصی که هایدر آکرمن و آگوستینوس بادر در NYFW برگزار کردند، در کنار یکدیگر دیده شدند.

در ویدیویی که طراح جواهرات، گایا رپوسی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، بازیگر فیلم «Dune» و ستاره رئالیتی شوی «کارداشیان‌ها»، ست تماماً مشکی پوشیده بودند و در حالی که به آکرمن، طراح فرانسوی معروف که در حال صحبت سر میز شام بود، نگاه می‌کردند، لبخند می‌زدند.

این تصاویر در حالی منتشر می‌شود که تنها چهار روز پیش، جنر و شالامی در روز دوشنبه در تور «رنسانس» بیانسه در لس‌آنجلس برای اولین بار عشقشان را علنی کردند.

تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند

در طول این کنسرت، که اتفاقاً در جشن تولد 42 سالگی برنده جایزه گرمی برگزار می‌شد، ستاره 27 ساله فیلم «Call Me By Your Name» و مؤسس 26 ساله برند Kylie Cosmetic، در قسمت VIP که پر از سلبریتی بود، حضور داشتند.

در فیلمی که از این شب منتشر شده، این دو در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند، همدیگر را بوسیدند. ظاهراً این زوج تلاشی برای مخفی کردن عشقشان نداشتند، چون ستاره‌های دیگری مثل جاستین و هایلی بیبر، کندال جنر و کیم کارداشیان هم در آن جا حضور داشتند.

یک هفته قبل از این کنسرت هم کایلی در حال خروج از خانه تیموتی شالامی در بورلی هیلز کالیفرنیا دیده شده بود. Page Six عکس‌هایی از کایلی در حال خروج از خانه این ستاره سینما با رنج روور لوکسش ثبت کرده است. این زوج حداقل از ماه آوریل با هم رابطه عاشقانه دارند. در اواخر همان ماه، منبعی به Entertainment Tonight گفت که جنر و شالامی رابطه معمولی و سرگرم‌کننده‌ای با هم دارند.

تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه عشقشان را علنی کردند

بعداً در ماه ژوئن، شایعه رابطه آن‌ها، وقتی ستاره رئالیتی شوی Keeping Up With Kardashians در حال خروج از خانه بازیگر Bones and All دیده شد، تائید شد. هیچ یک از این دو درمورد وضعیت روابطشان اظهار نظر نکرده‌اند.

رابطه زندایا با تیموتی شالامی

اخیراً شایعه شده بود که زندایا با همبازی‌اش در فیلم Dune یعنی تیموتی شالامی، رابطه دارد. این شایعات بعد از اینکه چند نفر این دو ستاره را در نیویورک با هم دیدند، اوج گرفت. بسیاری از طرفداران نگران تام هالند شدند؛ چون او علاقه‌اش به زندایا را نشان داده و حتی روی لباس‌هایش علامت Z دوخته است. زندایا، ستاره سریال Euphoria، از زمان حضورش در اولین فیلم فرانچایز MCU با همبازیش در فیلم مرد عنکبوتی، تام هالند، دوست شده و این دو مدتی است که این رابطه را حفظ کرده‌اند.

 با این حال، پس از انتشار خبر رابطه تیموتی و زندایا، هر دو ستاره این شایعات را رد کردند و گفتند که رابطه دوستانه خوبی با هم دارند. آن‌ها اعلام کردند که یکدیگر را از لحاظ کار حرفه‌ای بسیار دوست دارند و رابطه عاشقانه‌ای با هم ندارند. از طرف دیگر، رابطه عاشقانه جدید کایلی پس از جداییش از تراویس اسکات شروع شده است. کایلی و اسکات یک دختر 5 ساله به نام استورمی و یک پسر 1 ساله به نام ایر دارند.

طرفداران فکر می‌کنند که خواننده رپ آهنگ «Sicko Mode» اخیراً در آلبوم جدیدش «Utopia» از تیموتی شالامی که نقش ویلی ونکا را در فیلم «Wonka» بازی می‌کند، انتقاد کرده است. در آهنگ «Meltdown»، اسکات درمورد «شکلات» و «کارخانه ویلی ونکا» رپ کرده، و به عشق سابقش (که اسمی از او نبرده) گفته که «شعله دیگری به داغی من پیدا کن، عوضی» اسکات هم در همان کنسرت بیانسه‌ای که دوست دختر سابقش و معشوقه جدیدش حضور داشتند، شرکت کرده بود. جدن اسمیت که قبلاً دوست پسر کایلی بود هم در میان جمعیت بود.

آخرین اخبار چهره های اینفلوئنسر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...