عطش نیک واکر برای قهرمانی مستر المپیا 2023؛ از بستن دهان مردم لذت می‌برم!

کدخبر (229769) | 03 مهر 1402 | ساعت 01:05
0 16846
عطش نیک واکر برای قهرمانی مستر المپیا 2023؛ از بستن دهان مردم لذت می‌برم!
نیک واکر از شرایط جدید خود برای شرکت در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ می‌گوید.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر به اینکه روی استیج یک هیولای توده‌ای باشد، عادت دارد اما امسال او مصمم است تا شرایط خود را بهبود دهد و اندازه و زیبایی‌شناسی را باهم ادغام کند تا فیزیکی عالی روی صحنه داشته باشد. جهش یافته به تازگی در یک برنامه پرسش و پاسخ یوتیوبی، نحوه انجام مراحل آماده سازی خود و برنامه‌اش را برای کسب عنوان قهرمان مستر المپیا در سال 2023 به اشتراک گذاشته است.

نیک واکر توانست پس از دو قهرمانی متوالی در مسابقات بدنسازی نیویورک پرو و آرنولد کلاسیک 2021، پیرفت قابل توجهی در دوران حرفه‌ای بدنسازی خود داشته باشد. او پس از این مسابقات در مستر المپیا 2021 شرکت کرد و توانست در اولین تجربه خود عنوان پنجمی را بدست آورد.

او به بهبود عضلات و فرم فیزیکی بدن خود ادامه داد و در مستر المپیا 2022 توانست عنوان سومی این رویداد را پس از هادی چوپان و درک لانسفورد بدست آورد. او سپس تلاش کرد تا در آرنولد کلاسیک 2023 جایگاه بهتری داشته باشد اما اینبار سامسون داودا سد راهش شد و توانست واکر را شکست دهد.

اکنون نیک واکر مصمم‌تر از همیشه است تا در کمتر از هفت هفته تا برگزاری مستر المپیا 2023، مقام اول این مسابقات را به دست آورد. سطح اعتماد به نفس او اخیرا افزایش یافته چراکه عنوان کرده است که شکی ندارد که در این مسابقات هادی چوپان را شکست خواهد داد.

عطش نیک واکر برای قهرمانی مستر المپیا 2023؛ از بستن دهان مردم لذت می‌برم!

بهبود شرایط نیک واکر

نیک واکر در یک ویدئو پرسش و پاسخ در یوتیوب عنوان کرده است که امسال با سال‌های گذشته متفاوت و می‌گوید شرایط او به شدت بهبود یافته است.

امسال خیلی متفاوت است، من قبلا هم گفتم که سال گذشته دوران خارج از فصل خوبی نداشتم و حتی تصور نمی‌کردم بتوانم در مستر المپیا عملکرد قابل قبولی داشته باشم. اما خوشبختانه همه چیز تغییر کرد. من و مت دوباره دور هم جمع شدیم و توانستم دو پله صعود کنم. امسال با توجه به اینکه دوره خارج فصل آنچنان طولانی نبود، فکر می‌کنم دوره آماده‌سازی بهتری داشتم و فکر می‌کنم از نظر اندازه در بخش‌هایی پیشرفت داشتم و توانستم نقاط ضعفم را برطرف کنم.

نیک واکر در ادامه گفته:

فکر می‌کنم عضلات پشتم کمی بزرگتر شده و عضلات سینه‌ام رشد داشته و همیشه این ذهنیت را داشتم که چنین کارهایی انجام دهم. در حالیکه شش هفته تا مستر المپیا باقی مانده، فکر می‌کنم از نظر کاندیشن شرایط خوبی دارم و از نظر اندازه کمی جلوتر از رقبایم هستم. قطعا از نظر اندازه نسبت به سال گذشته بزرگتر هستم.

نیک واکر امسال بیشتر از گذشته تحت فشار است اما خودش اعتقاد دارد که رقبایش بیشتر تحت فشار قرار دارند. واکر همیشه از نظر روانی قوی‌تر از رقابیش است و از همین مساله برای پیروزی استفاده می‌کند.

البته فشار وجود دارد، همیشه فشار وجود دارد. این بیشتر درونی است چراکه از خودم توقعات زیادی دارم و به همین دلیل فشار قابل توجهی را به خودم وارد می‌کنم. دوست دارم به کمال برسم و در این راه به هیچ چیز توجه نمی‌کنم. همه می‌دانند که دوره‌های آماده‌سازی به چه شکل پیش می‌رود. من بیشتر از حد معمول نادیده گرفته شده‌ام که البته برایم اتفاق بدی نبوده است. چراکه فکر می‌کنم می‌توانم درباره چیزهایی که درباره‌ام گفته می‌شود نگران نباشم.

جهش یافته همچنین مدعی شده:

من فقط تمرین می‌کنم و کارهایم را انجام می‌دهم. توجه امسال آنقدر به من نیست که فکر می‌کنم به هر حال بیشتر به افراد دیگری است که زیر فشار بیشتری نسبت به من در حال حاضر هستند و من آن را پذیرفته‌ام. من همیشه ضعیف بوده‌ام. من لذت می‌برم که آدم ضعیفی هستم. از بستن دهان مردم لذت می‌برم. از اینکه ثابت کنم همه اشتباه می‌کنند، لذت می‌برم و فکر می‌کنم امسال دوباره به همه ثابت کنم که اشتباه می‌کنند.

نیک واکر پذیرفته است که مسابقه سختی با برخی از بهترین‌های جهان خواهد داشت اما دلیلی پیدا نمی‌کند که از جاه‌طلبی‌های خود دست بردارد.

همه مرا نادیده می‌گیرند. مستر المپیا یک رقابت متفاوت است. من سوم بودم و برایم اهمیت زیادی دارد که دو رده دیگر پیشرفت کنم. این تنها ایده من است. می‌دانم قرار است با چه کسانی رقابت کنم. می‌دانم کدام رقیب سخت تمرین‌ می‌کند و انتظار دارم همه شرکت کنندگان در بهترین فرم خود باشند اما من روی صعود دو پله‌ای نسبت به سال قبل تمرکز کردم و می‌دانم درک لانسفورد و هادی چوپان با بهترین شرایط خودشان قرار است به آنجا بیایند و روی آن‌ها حسابی تمرکز کرده‌ام. می‌دانید که بسیاری از مردم اکنون به من شک دارند، زیرا می‌بینند که افرادی قد بلندتر با اندام دلپذیرتر قهرمان می‌شوند.

او در ادامه مدعی شده:

فکر می‌کنم این را می‌دانم اما از شروع حرفه بدنسازی تا کنون حتی بعد از ناکامی در آرنولد کلاسیک، کاری جز پیشرفت انجام نداده‌ام و بدون توجه به پیشرفت‌ها، فکر نمی‌کنم این مستر المپیا برای من متفاوت باشد. من واقعا فکر می‌کنم می‌توانم اینبار قهرمان شوم. من معمولا هیچ وقت به خودم شک نمی‌کنم، گاهی اوقات به ذهنم می‌رسد و فکر می‌کنم رقیب خوبی نیستم اما دوباره وقتی نوبت به باور توانایی‌های خودم و ایمان به خودم می‌رسد، به خودم می‌گویم که من می‌دانم چه توانایی‌هایی دارم. هر سال به معنای واقعی کلمه بهتر می‌شوم و این هدفی است که هر سال دنبال می‌کنم و باید بهتر از قبل شود و این نتیجه خواهد داد. همانطور که قبلا گفتم وقتی قهرمان شدم، به روند قهرمانی‌هایم ادامه می‌دهم تا زمانی که تصمیم بگیرم بازنشسته شوم.

نیک واکر تصمیم دارد از نظر فیزیک بدنی با حالتی توده‌ای و تراشیده روی استیج مستر المپیا 2023 ظاهر شود.

من زیباترین نیستم، برایم مهم نیست. آیا اکنون عضلات پشت پهنی دارم، این جای بحث است. من دوست دارم زیباتر از سه سال پیش یا حتی سالی که جایزه آرنولد را بردم، باشم. من می‌دانم که نقاط قوت من چیست. من یک هیولای توده‌ای هستم، من یک آدم عجیب و غریب هستم و اگر بتوانم به نوعی توهم ایجاد کنم که یک هیولای توده‌ای با شکل و کمر باریک هستیم، می‌توانم بگویم دیگر شکست ناپذیر خواهم بود.

مشاهده نحوه عملکرد نیک واکر در مسابقات مستر المپیا 2023 جالب توجه خواهد بود. با نزدیک شدن به این رویداد، پیشکسوتان بدنسازی پیش‌بینی‌هایشان را بیان کرده‌اند. سمیر بنوت و رونی کلمن، هر دو معتقدند درک لانسفورد قهرمان بعدی مستر المپیا خواهد بود. نیک واکر یکی از بزرگترین مدعیان این دوره است و با توجه به تعهدی که به تمرین، تغذیه و قدرت ذهنی دارد، می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند.

محصول جدید برند دواین جانسون تحول بزرگی در دنیای بدنسازی ایجاد می کند

محصول جدید برند دواین جانسون تحول بزرگی در دنیای بدنسازی ایجاد می کند

بیشتر بخوانید
02 مهر 1402 | ساعت 17:56
بیشتر بخوانید
بیانیه تند میلوس سارسف علیه آمریکا در حمایت از بهروز تابانی؛ رویای کودکی او را نابود نکنید

بیانیه تند میلوس سارسف علیه آمریکا در حمایت از بهروز تابانی؛ رویای کودکی او را نابود نکنید

بیشتر بخوانید
02 مهر 1402 | ساعت 17:50
بیشتر بخوانید
لیست نهایی تیم ملی پرورش اندام برای مسابقات جهانی 2023 اسپانیا

لیست نهایی تیم ملی پرورش اندام برای مسابقات جهانی 2023 اسپانیا

بیشتر بخوانید
02 مهر 1402 | ساعت 14:29
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...