غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است!

کدخبر (193682) | 22 خرداد 1402 | ساعت 21:05
11 519683
غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است!
اینفلوئنسری اینستاگرامی که در زمینه بدنسازی فعالیت کرده و بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد، توجهات را با خود جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، اینفلوئنسر اینستاگرامی که با نام مستر واد شناخته می‌شود، یکی از مردان سیاهپوست با بدنی عضلانی است که هر جا می‌رود، نظرها را به خودش جلب می‌کند.

آنچه در مورد او بسیار تاثیرگذار است این است که او بدون استفاده از یک سالن ورزشی یا تجهیزات مناسب به این مهم دست یافته است. او همواره با تلاش خاصی در حال ورزش کردن و بهبود بدنش است.

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02

اندام حیرت انگیز مستر واد

مستر واد دارای بدنی است که احتمالا بسیاری از بدنسازان به آن غبطه می‌خورند. این ورزشکار روز خود را با صرف یک صبحانه مقوی برگرفته از میوه‌ها و سبزیجات آغاز می‌کند و سپس چند ساعتی را به مراقبت از محصولات کشاورزی و حیواناتش می‌پردازد که شامل بلند کردن کیسه‌های غلات و حمل سطل‌های آب می‌شود. این فعالیت‌ها به او کمک می‌کند تا قدرت و استقامت خود را افزایش دهد.

آقای واد به تجهیزات بدنسازی پیشرفته یا پودرهای پروتئینی گران قیمت متکی نیست بلکه از محیط طبیعی اطراف خود برای ایجاد یک باشگاه موقت استفاده می کند.

او از سنگ‌های بزرگ و تنه درختان به عنوان وزنه برای تمرینات قدرتی استفاده می‌کند، او همچنین برای تقویت عضلات تمریناتی بدون وزنه و با استفاده از وزن خود بدن مانند شنا، اسکوات و لانژ را انجام می‌دهد.

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02

رژیم غذایی مستر واد

رژیم غذایی مستر واد شامل مصرف غذاهای محلی مانند حبوبات و سبزیجات است. او سعی می‌کند از خوردن غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی‌های شیرین پرهیز می کند و ترجیح می‌دهد آب و آبمیوه‌های طبیعی بنوشد.

علیرغم عدم دسترسی به مکمل‌های مدرن و پودرهای پروتئینی، رژیم غذایی او به لطف حیوانات زیادی که پرورش می‌دهد، سرشار از پروتئین است. بدن این ورزشکار گواهی بر قدرت غذاهای طبیعی است و عضلات پرورش یافته‌اش توانسته‌اند بدن او را به خوبی توصیف کنند.

درصد چربی بدن مستر واد به طرز باورنکردنی پایین است که نتیجه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال اوست. بدن عضلانی مستر واد نادیده گرفته نشده و او چند رقابت بدنسازی دعوت شده است.

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02

او زندگی ساده روستایی را ترجیح می‌دهد

با این حال او ترجیح می‌دهد نزدیک دوستانش بماند و به زندگی ساده در روستای خود ادامه دهد. مستر واد از اینکه بتواند الهام بخش دیگران برای رسیدن به چنین فیزیکی بشود، خوشحال است. او به مردم نشان می‌دهد که می‌توانند بدون نیاز به تجهیزات یا مکمل های گرانقیمت به دستاوردهای بزرگ برسند.

داستان او به ما یادآوری می‌کند که بدن انسان ماشینی باورنکردنی است که می تواند با طرز فکر و فداکاری درست به چیزهای بزرگ دست یابد.

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02

مستر واد با منابع محدودی به چنین فیزیکی دست یافته، حالا تصور کنید با تجهیزات مناسب چه کاری می‌تواند انجام دهد. بدن مستر واد به ما می‌گوید اگر بخواهید بدن خود را تغییر دهید، بهانه‌ای نخواهید داشت و تنها با صرف زمان و انجام چند تمرین ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای رسیدن به اهداف، پشتکار و تمایل به انجام کار سخت و فداکاری چیزهایی هستند که شما نیاز دارید. افراد زیادی او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند تا از روش‌های بدنسازی وی الگوبرداری کنند.

غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02 غول عضلانی در دل آفریقا؛ بدنسازی که با امکانات روستایی یک بدن کات ساخته است! 02

جدیدترین اخبار بدنسازی:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
یکی این و واسه چوپان بفرسته اینقدر نگه من کارگر بودم و تنها بودم و.... با این طرفیا و اونطرفیا سر جنگ نداشته باشه، اخرش نفهمیدیم این طرف کیه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بدنسازی عشق میخواد ‌. یه دوست دارین مادرزاد کات وعضلاتش در حد قهرمانیه اما لامصب علاقه نداره .
کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعاً اراده اش ستودنی است،با پشتکاری که او داره اگر در شرایطی قرار بگیره که باقی بدنسازها قرار دارند حتماً می تونه یک مستر المپیا باشه و مقام بیاره💪👏👏
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فوق العادست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمش گرم یکی از زیبا ترین بدنهاست که دیدم در فضای مجازی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جدا پشتکار ایشون ستودنی است. اما یک هزارم درصد ممکن نیست که کسی بتواند بدون مصرف پروتئین های صنعتی و تزریق آمپول بصورت مستقیم در عضلاتش بتواند بدنی اینجور کات شده در حد آوردن مدال در مسابقات جهانی درست کند. چه بسا که شاخ اینستا منطقه خودشون هم هست. ولی بازم عرضه و خصوصا پشتکار و از همه مهمتر اسپانسر میخواد . این بدنها به اندازه یه بوئینگ MD هزینه نگهداری داره.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
طرف روزی یک گاو و ۱۰ تا مرغ و ۱۰۰ تا تخم مرغ و ۱۰ لیتر شیر و یک گونی سیب زمینی و یک گونی برنج و ۵۰ کیلو از انواع میوه ها میخوره بعد میگن طفلک مکمل گیرش نمیاد اتفاقا این قضیه ثابت میکنه که پودرهای بدنسازی کلا بی تأثیر و کلاه برداریه ولی هیچکس نمیدونه که این آقا قرص و آمپول مصرف میکنه یا نه چون آفریقای ها خیلی دروغگو و کلک هستن ضمنا هیچ تصویری از عضلات پاهاش دیده نشده چون قطعا تمرینات پا نیازمند امکانات و وزنه های بسیار پیشرفته و سنگینه و بطور کلی بدنسازی حرفه ای در سطح قهرمانی یعنی پای درجه یک در غیر اینصورت کوچکترین شانسی حتی برای شرکت در مسابقات هم وجود ندارد که متأسفانه این بابا در اختیار نداره ( قدرت اراده = پاهای عالی و قوی )
کاربر سایت
04 شهریور 1402
رسیدن به چنین بدنی با درصد چربی بسیار پایین بدون مصرف هورمون های ورزشی و استروئید های آنابولیک غیرممکن و حتی یک چیز رویایی است
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اراده به این میگن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
من خودم طبیعی کار میکنم بجای مکمل های پر ضرر از میوه ها و غذاهای سالم دارای پروتئین استفاده میکنم و همه فکر میکنن مکمل استفاده میکنم (کره باد زمینی با نان پروتئینِ موجود در فروشگاها ،سفیده تخم مرغ، موز،انبه ،خرما،شیرکم چرب بطری باشه بهتره،حبوباتم ک حرف ندارن عدس واسه صبحانه ،سویا اجیلی و.....گوشت قرمز ،سینه مرغ ،ماهی و....) ف نکنم اندازه پول یه مکمل پروتئین وی خرجت بره که نزدیک ۶ تومنه )
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...