آپدیت بدنی شگفت‌انگیز هادی چوپان / پیغام صریح گرگ ایرانی به رقبا + ویدئو

هادی چوپان بدنساز ایرانی و قهرمان مستر المپیا 2023 در بازگشت از انگلیس آپدیت بدنی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.
کدخبر (194904) 25 خرداد 1402 | ساعت 17:13
0 397
هادی چوپان بدنساز ایرانی و قهرمان مستر المپیا 2023 در بازگشت از انگلیس آپدیت بدنی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز برجسته ایرانی و قهرمان مستر المپیا 2022 که اخیرا برای حضور در یک سمینار بدنسازی راهی انگلیس شده بود در بازگشت به ایران تمرینات خود را از سر گرفته و ساعاتی پیش ویدیویی از آخرین آپدیت بدنی خود را با مخاطبناش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

تمرینات انفرادی هادی چوپان

هادی چوپان در بازگشت به ایران تمرینات انفرادی و اختصاصی خود را در آکادمی چوپان کلاسیک پیگیری کرده و در ویدیوئی که به اشتراک گذاشته فیگور جفت بازو از جلو و لت از جلو را به نمایش گذاشته است. همان طور که در این ویدئو مشخص است عضلات زیر بغل هادی چوپان پیشرفت محسوسی داشته و پهن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. نکته جالب در این آپدیت بدنی، پوست شاداب، وکیوم و کات عضلات شکم هادی چوپان است که در دوره آف سیزن نیز کاملا قابل مشاهده است، موضوعی که کمتر در این مقطع زمانی از سوی دیگر بدنسازان صاحب نام دیده می‌شود. در میان بدنسازان برتر دسته آزاد، تنها هادی چوپان و درک لانسفورد وکیوم شکم خوبی دارند که در این میان هادی نسبت به درک وضعیت بسیار بهتری دارد و از این حیث در دنیای بدنسازی یک کیس کاملا یونیک محسوب می‌شود. همچنین عضلات سینه هادی چوپان باز هم خودنمایی می‌کند، عضلاتی فوق‌العاده گرد، حجیم و البته پهن. علاوه بر این، کمر او در آف سیزن نیز باریک است. هادی در مستر المپیا 2022 تنها در فیگورهای پشت به درک لانسفورد باخته بود و از وقتی از این مسابقات برگشته زمان زیادی صرف تقویت عضلات پشت خود کرده است.

آپدیت بدنی هادی چوپان - 25 خرداد 1402در انتظار رقابت بزرگ در استیج اورلاندو

هادی چوپان و درک لانسفورد دو نفر برتر مستر المپیا 2022 بلافاصله بعد از این مسابقات تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را آغاز کردند و این روزها با شدت بالایی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا با بهترین نسخه بدنی خود در استیج اورلاندو حاضر شوند. هر دو بدنساز هم روی نقاط قوت خود کار کرده‌اند و هم در تلاش برای بهبود نقاط ضعف خود بوده‌اند. دو بدنسازی که زیر نظر یک مربی (هنی رامبد) کار می‌کنند و امیدوار هستند در مستر المپیا 2023، قهرمانی را از آن خود کنند. مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد و تا به امروز 11 بدنساز در دسته آزاد مجوز حضور در این رقابت را کسب کرده‌اند. جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...