ولنتینا شفچنکو به دنبال پس گرفتن کمربند قهرمانی​: باید بی رحم باشم!

کدخبر (229306) | 25 شهریور 1402 | ساعت 22:56
0 512
ولنتینا شفچنکو به دنبال پس گرفتن کمربند قهرمانی​ : " باید بی رحم باشم "
در رویداد Noche UFC که در روز یکشنبه هفته آینده ( 16 سپتامبر ) در سالروز استقلال کشور مکزیک برگزار می‌شود ، در مبارزه اصلی رویداد در دسته وزنی مگس وزن زنان ، مبارزه دوم بین ولنتینا شفچنکو و الکسا گراسو برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز  ولنتینا شفچنکو که 23 پیروزی و 4 شکست در کارنامه ام ام ای خود دارد، با اختلاف بهترین مبارز زن تاریخ در دسته وزنی مگس وزن است با 7 دفاع متوالی از عنوان. اما 6 ماه پیش بود که در رویداد UFC 285 به تاریخ 5 مارس، در راند چهارم در مقابل الکسا گراسو تسلیم شد و عنوان قهرمانی را از دست داد.

حالا او مبارزه دوم رو بلافاصله دریافت کرده و شانس گرفتن انتقام و پس گرفتن کمربندش را دارد.

او معتقد است که در بیشتر زمان مبارزه اول ، برتری داشته و بعد از برطرف کردن اشتباهاتش دیگر نیازی به فکر کردن و یادآوری مبارزه اول ندارد :

 مبارزه اول رو دوباره نگاه کردم. از راند اول تا آخر راند سوم رو با قاطعیت پیروز شده بودم. حتی راند چهارم هم متعلق به من بود به جز اواخر آن و اشتباهی  که کردم. ولی الان ذهنیتم و تمرکزم روی مبارزه روز یکشنه است و دیگه به مبارزه ی 6 ماه پیش فکر نمی‌کنم. تمام اشکالاتم رو در عرض این چند ماه در کمپ تمرینی برطرف کردم و دیگه نیازی نیست که فکر کنم چیکار کردم در مبارزه ی اول. در حال حاضر یک فرد با انگیزه هستم تا اون شکست ماه مارس رو بدست فراموشی بسپارم. هر چیزی که لازم بوده از اون مبارزه برداشتم و گذاشتمش کنار. الان فقط انرژی مثبت و قوی دارم . بدون رحم خواهم بود. تا آخرش

 

از سال 2018 به بعد ، این برای اولین بار است که ولنتینا شفچنکو به عنوان قهرمان وارد قفس مبارزات نمیشود. هر چند این وضعیت برای خود شفچنکو هم تازگی دارد ، اما در طرز فکر او تفاوتی ایجاد نکرده :

 به نظرم فرقی نکرده چون مبارزه مبارزست. شما باید با حریفتون در قفس مقابله کنید. باید بهترین عملکرد رو داشته باشید. در مورد اینکه در رویداد اصلی نیستیم و در رویداد فرعی Fight Night مبارزه میکنیم خیلیم خوبه چون من آمار خوبی در مبارزات اصلی این جور رویداد ها دارم.

او از انگیزه ی بالای خود و روحیه ی یک قهرمان صحبت کرده و گفته :

من شدیدا حس میکنم قوی هستم. هدفم مثل سابقه. داشتن تسلط کامل بر روی دسته وزنی مگس وزن زنان. ام ام ای توی خون منه. من با این انگیزه و اشتیاق به دنیا اومدم. من برای قهرمانی به دنیا اومدم.17 بار قهرمانی در موی تای ، 7 دفاع از عنوان در UFC . برای من زندگی بدون قهرمانی معنی نداره. اینجا هستم که به منتقدانم ثابت کنم که در مورد من اشتباه فکر میکنند. بی انصافیه که این همه افتخارات و قهرمانی های من رو به همین زودی فراموش کنند. درسته که فعلا قهرمان نیستم ولی درون خودم احساس یک قهرمان رو دارم. تموم این انرژی و قدرت رو در روز مبارزه هم خواهم داشت.

 

به نظر شما شفچنکو می‌تواند دوباره قهرمان شود و نشان دهد که شکست در مبارزه قبل حاصل یک اشتباه و اتفاق بوده یا اینکه دوران او برای همیشه به پایان رسیده و باز هم در مقابل گراسو شکست خواهد خورد ؟

نصیحت کامارو عثمان به اسرائیل آدسانیا: زود برنگرد!

نصیحت کامارو عثمان به اسرائیل آدسانیا: زود برنگرد!

بیشتر بخوانید
23 شهریور 1402 | ساعت 01:25
بیشتر بخوانید

همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE

همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE

بیشتر بخوانید
22 شهریور 1402 | ساعت 18:56
بیشتر بخوانید

طلسم عجیب مبارزان UFC؛ خرافاتی که اسرائیل آدسانیا و دیگر قهرمانان بزرگ را به کام شکست کشاند

طلسم عجیب مبارزان UFC؛ خرافاتی که اسرائیل آدسانیا و دیگر قهرمانان بزرگ را به کام شکست کشاند

بیشتر بخوانید
22 شهریور 1402 | ساعت 18:50
بیشتر بخوانید

واکنش دریکوس دوپلسی به مبارزه آدسانیا و استریکلند

واکنش دریکوس دوپلسی به مبارزه آدسانیا و استریکلند

بیشتر بخوانید
21 شهریور 1402 | ساعت 15:02
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...