همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE

کدخبر (229274) | 22 شهریور 1402 | ساعت 18:56
0 574
همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE
پس از مدت‌ها مذاکره و گمانه‌زنی، بالاخره ادغام کمپانی‌های UFC و WWE نهایی شد.

به گزارش سرخ نیوز، روز گذشته اعلام شد کمپانی WWE که بزرگترین سازمان برگزارکننده رویدادهای کشتی کج محسوب می‌شود با شرکت Endeavor که مالک سازمان UFC است، از نظر مالی با یکدیگر ادغام شده و اکنون تحت یک کمپانی واحد ورزش های سرگرمی به نام TKO فعالیت خواهند کرد.

ارزش کمپانی TKO حدودا 21.4 میلیارد دلار برآورد شده است که سهامدار عمده آن، سازمان سازمان Endeavor با ۵۱ درصد سهم خواهد بود. ۴۹ درصد دیگر از سهام این کمپانی جدید در اختیار WWE است.

همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE

ادغام UFC و WWE صرفا از نظر مالی و تبلیغاتی خواهد بود و در قالب مبارزات این دو کمپانی، تغییری اتفاق نخواهد افتاد. آری مانوئل، مالک کمپانی Endeavor  که در TKO هم نقش ریاست را برعهده خواهد داشت، در خصوص این معامله گفت:

خلق کمپانی TKO فصل جدیدی را برای کمپانی‌های UFC و WWE که رهبران صنعت ورزش‌های سرگرم‌کننده هستند، رقم خواهد زد. ما باور داریم که می‌توانیم یک تجارت بلندمدت و پرسود را برای شرکای خود فراهم کنیم. با حضور UFC و WWE در زیر یک سقف، می‌توانیم تجربه های بی‌نظیری را برای میلیاردها هوادار در سراسر دنیا به ارمغان بیاوریم.

دانا وایت که مدیر اجرایی سازمان UFC بود، اکنون در نقش ریاست این سازمان به کار خود ادامه می‌دهد، هرچند وظایف او کمابیش مثل سابق خواهد بود. او در این باره گفته:

ما و WWE  سال‌هاست که در زمینه مبارزات و سرگرمی صدرنشین هستیم. این اتفاق باعث می‌شود از این هم فراتر برویم و به سطح بالاتری برسیم. من در مورد آینده کمپانی TKO بسیار هیجان زده‌ام و می‌توانم بگویم با این ادغامی که صورت گرفت، ما قدرتمندتر از دیروز شدیم.

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، در قالب مبارزات دو سازمان WWE و UFC تغییری ایجاد نمی‌شود؛ هرچند که پیش از آن شاهد این بوده‌ایم که مبارزانی نظیر براک لزنر و راندا روزی در هر دو سازمان فعالیت داشتند و یا دنیل کورمیر به عنوان داور افتخاری در یکی ازمبارزات WWE حضور داشته است.

همه چیز در مورد ادغام UFC و WWE

با ادغام یو‌اف‌سی و دبلیو دبلیو ای، احتمالا بیش از پیش شاهد این دست از اتفاقات خواهیم بود، مثل حضور مبارزان کهنه‌کار UFC در WWE  از جهت کارکرد رسانه‌ای و تبلیغاتی و بالعکس.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا ترکیب شدن WWE و UFC به شهرت بیشتر هر دو کمپانی منجر خواهد شد یا تاثیر منفی خواهد داشت؟

جدیدترین اخبار کشتی کج:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...