طلسم عجیب مبارزان UFC؛ خرافاتی که اسرائیل آدسانیا و دیگر قهرمانان بزرگ را به کام شکست کشاند

کدخبر (228683) | 22 شهریور 1402 | ساعت 18:50
0 410
طلسم عجیب مبارزان UFC؛ خرافاتی که اسرائیل آدسانیا و دیگر قهرمانان بزرگ را به کام شکست کشاند
اگر از طرفداران خرافاتی UFC هستید، شاید این مطلب برایتان جالب باشد که بدانید از ابتدا خیلی چیزها برای آدسانیا خوب پیش نرفته بود و احتمال باخت او در UFC 293 وجود داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکست اسرائیل آدسانیا مقابل شان استریکلند در UFC 293، دنیای ورزش‌های رزمی را در شوک فرو برد. بدین ترتیب قهرمان سابق دسته میان‌وزن UFC بار دیگر طعم شکست را چشید. در این مبارزه استریکلند برتری کاملی نسبت به رقیب نامدار خود داشت و توانست با رای اکثریت داوران، شکست را به اسرائیل آدسانیا تحمیل کند.

شان استریکلند به عنوان یک بازیکن با شانس کن وارد مبارزه شد و بیشتر طرفداران و کارشناسان انتظار داشتند که آدسانیا بتواند از سد این مبارز آمریکا عبور کند. با این حال استریکلند توانست با فشار بی‌امان و قدرت باورنکردنی بر رقیب نیوزیلندی غلبه و ثابت کند که همه تردیدها در مورد او اشتباه بوده است.

فرضیه خرافاتی علیه اسرائیل آدسانیا

اگر از طرفداران خرافاتی UFC هستید، شاید این مطلب برایتان جالب باشد که بدانید از ابتدا خیلی چیزها برای آدسانیا خوب پیش نرفته بود و احتمال باخت او وجود داشت. همین هفته گذشته UFC از بازی ویدیویی جدید خود به نام UFC 5 با روی جلد اسرائیل آدسانیا رونمایی کرد.

حالا چه ارتباطی میان وجود تصویر اسرائیل آدسانیا روی جلد این بازی و شکست او در مقابل شان استریکلند وجود دارد؟ این فرضیه خرافی از آنجا شکل گرفته که در گذشته چندین نفر از مبارزان UFC پس از اینکه تصویرشان روی جلد این بازی ویدیویی قرار گرفته، در مبارزه بعدی خود شکست خوردند و حالا به نظر می‌رسد که این طلسم ادامه دارد.

در این مبارزه آدسانیا علاوه بر این مجبور شد با «نفرین دریک» هم مقابله کند. طرفداران ورزش متوجه الگویی شده‌اند که در آن طرفی که رپر معروف دریک روی آن شرط بندی می‌کند همیشه می‌بازد. در این مبارزه این خواننده روی برد آدسانیا 500 هزار دلار شرط‌بندی کرد که با توجه به شکست آدسانیا به نظر می‌رسد طلسم و نفرین دریک باردیگر فعال شده است.

شکست اسرائیل آدسانیا در UFC 293 تکان دهنده بود

یکی دیگر از طلسم‌هایی که گفته می‌شود به سراغ یک قهرمان جهان آمده، مبارزه در استرالیا است. پیش از این هالی هولم در UFC 193 با یک ناک اوت تمام عیار، راندا روزی را شکست داد و موجی از شگفتی را در دنیای ام ام ای بوجود آورد. این در حالی بود که راندا روزی بخاطر ناک اوت‌های قدرتمند خود شهرت داشت. حالا این اتفاق بعد از 100 مبارزه باردیگر تکرار می‌شود و شان استریکلند موفق می‌شود اسرائیل آدسانیا که یکی از بهترین مهاجمان این ورزش است را در استرالیا شکست دهد.

اگرچه این اولین باری نیست که اسرائیل آدسانیا در UFC شکست می‌خورد اما ماهیت این شکست چیزی است که اکثر هواداران را شگفت زده کرده است. آدسانیا در مقابل یان بلاهوویچ به وزن بالاتر رفت و با مبارزی بسیار بزرگتر از خودش روبرو شد. علاوه بر این بلاهوویچ کشتی‌گیر بهتری بود و از این مساله به نفع خودش استفاده کرد. آدسانیا در مقابل الکس پریرا توانست با کارت امتیازی پیروز شود. این در حالی بود که این مبارز برزیلی قدرت فراوانی داشت و تقریبا بر آدسانیا تسلط پیدا کرده بود.

او توانست آدسانیا را زمین بزند و یکبار ناک اوت کند اما در نهایت شکست خورد. در مقابل استریکلند وضعیت متفاوت بود و این مبارز آمریکایی فقط مبارزه خودش را انجام داد. آدسانیا در مصاحبه قبل از مبارزه هم نشان داده بود حرفی برای گفتن ندارد. بنابراین همه این نشانه‌ها شکست اسرائیل آدسانیا در UFC 293 را تکان دهنده‌تر می‌کند.

آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...