پس از جان سینا و راک؛ حالا منتظر بازگشت رندی اورتن باشید

کدخبر (229903) | 07 مهر 1402 | ساعت 11:00
0 586
پس از جان سینا و راک؛ حالا منتظر بازگشت رندی اورتون باشید
دبلیو دبلیو ای فصل بازگشت‌ها را تجربه می‌کند. پس از بازگشت جان سینا، به تازگی راک هم به صحنه رقابت‌ها بازگشت تا رکوردهای قابل توجهی در میزان بازدید از رویدادهای این سازمان ثبت شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حالا پس از بازگشت دو اسطوره محبوب کشتی حرفه‌ای، به نظر می‌رسد باید منتظر بازگشت هیجان‌انگیز رندی اورتن به رینگ باشیم. حضور اخیر رندی اورتن در ساختمان مرکزی سازمان دبلیو دبلیو ای می‌تواند نشانه‌ای برای بازگشت احتمالی وی به رویدادهای این پروموشن باشد.

در حالی که هواداران مدت‌ها در انتظار بازگشت جان سینا بودند، حضور دوباره او در مسابقات باعث شد تا هیجان زیادی میان هواداران ایجاد شود و حضور غیرمنتظره دواین جانسون در مسابقات اسمکدان، این هیجان را مضاعف کرد و تاثیر حضورش به حدی بود که باعث شد رکورد میزان بازدید شکسته شود.

این دو چهره افسانه‌ای در حالی هواداران را با بازگشت خود شگفت‌زده کردند که پیش از آنها احتمال بازگشت رندی اورتن مطرح شده بود و در واقع این انتظار می‌رفت که او زودتر از دو رقیب قدیمی خود به WWE بازگردد.

پس از جان سینا و راک؛ حالا منتظر بازگشت رندی اورتون باشید

سپتامبر یک ماه رویایی برای علاقه‎‌مندان به WWE بود چراکه نمادهای محبوبی مانند جان سینا و دواین جانسون به صحنه مسابقات بازگشتند. در واقع بازگشت راک باعث شد تا رویداد اسمکدان پایان هفته، بیش از 103 میلیون بازدید دریافت کند.

این بازگشت ناگهانی واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و هوداران کشتی حرفه‌ای واکنش‌های متفاوت و پرشور و هیجانی به این موضوع داشتند. علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد رندی اورتن نیز ممکن است خود را برای بازگشت آماده کند و انتظارات را در جامعه WWE افزایش دهد.

طبق گزارش Fightful Select، اورتن اخیرا در مرکز عملکرد WWE در اورلاندو فلوریدا دیده شده است. گزارش‌هایی هم پیش از این در مورد شروع همکاری رندی اورتن با سازمان منتشر شده بود و حکایت از این داشت که این کشتی‌گیر باتجربه خود را آماده می‌کند تا برای رویدادهای آتی WWE وارد مسابقات شود.

در حالی که دلیل حضور اورتن در مرکز آموزشی مشخص نشده، منطقی است که فرض کنیم او در آنجا مذاکراتی برای بازگشت انجام داده است. این فرضیه بر اساس قانون سختگیرانه‌ای است که مرکز عملکرد WWE هر کشتی‌گیر را ملزم به شرکت در تمرینات منظم می‌کند.

پس از جان سینا و راک؛ حالا منتظر بازگشت رندی اورتون باشید

اگرچه اورتن از می 2022 در هیچ رقابتی شرکت نکرده اما او اکنون کاملا آماده است تا یک بار دیگر در مسابقات شرکت کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد. اورتن در طول زندگی حرفه‌ای خود لحظات فراموش نشدنی متعددی را رقم زده و به همین دلیل است که در حال حاضر بازگشت او بیش از حد تصور مورد انتظار است.

در واقع می‌توان تصور داشت که بازگشت ناگهانی او با آن آهنگ مخصوصش می‌تواند تا چه اندازه در جذب مخاطب موثر باشد و قطعا می‌تواند تماشاگرانی در حد و اندازه جان سینا و دواین جانسون را به خود جذب نماید. با این حال تایید بازگشت او فقط می‎تواند توسط خود اورتن یا بیانیه رسمی شرکت ارائه شود. تا آن زمان تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که حدس بزنیم و مشتاقانه منتظر بازگشت احتمالی او باشیم.

سونامی لغو قراردادها در WWE / جان سینا و راک از جدایی یک کشتی‌گیر راضی نیستند!

سونامی لغو قراردادها در WWE / جان سینا و راک از جدایی یک کشتی‌گیر راضی نیستند!

بیشتر بخوانید
05 مهر 1402 | ساعت 11:22
بیشتر بخوانید
 
فشار WWE به کریستیانو رونالدو / تریپل اچ و یک ماموریت غیرممکن!

فشار WWE به کریستیانو رونالدو / تریپل اچ و یک ماموریت غیرممکن!

بیشتر بخوانید
05 مهر 1402 | ساعت 01:01
بیشتر بخوانید
 
دیو باتیستا و  بوتاکس! / ظاهر جدید اسطوره WWE و احتمال بازگشت به کشتی کج

دیو باتیستا و بوتاکس! / ظاهر جدید اسطوره WWE و احتمال بازگشت به کشتی کج

بیشتر بخوانید
04 مهر 1402 | ساعت 18:05
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...