آرنولد شوارتزنگر و بیزاری از بدنش در 75 سالگی / ترمیناتور هرگز تسلیم نخواهد شد!

کدخبر (182987) | 03 خرداد 1402 | ساعت 11:01
0 317
آرنولد شوارتزنگر و بیزاری از بدنش در 75 سالگی / ترمیناتور هرگز تسلیم نخواهد شد!
آرنولد شوارتزنگر از تغییراتی که به واسطه افزایش سن در بدنش ایجاد شده، به هیچ وجه راضی نیست و سعی در مقابله با آن‌ها دارد.

به گزارش سرخ نیوز، نام آرنولد شوارتزنگر به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بدنسازان تاریخ هیچ از تاریخ پاک نخواهد شد. او اولین و بهترین بدنسازی بود که پس از بدنسازی، وارد دنیای فیلم و سریال شد و به موفقیت های فوق العاده بزرگی دست پیدا کرد.

شوارتزنگر در مصاحبه اخیر خود با «هالیوود ریپورتر» در رابطه با تکامل فیزیک خود در کنار افزایش سنش صحبت کرد و برنامه های خود را برای یک زندگی جاودانی توضیح داد. آرنولد شوارتزنگر اولین بار در دهه 1970 به کمک فیزیک عضلانی، زیبا، متناسب و متقارن خود به محبوبیت رسید. او در سال 1970 قهرمان مستر المپیا شد و در طول دوران حرفه ای خود در مجموع به 7 قهرمانی دست پیدا کرد.

 این ستاره سابق دنیای بدنسازی، پس از کسب هفتمین ساندو خود در سال 1980، از بدنسازی کناره گیری کرد. از شوارتزنگر نه تنها به عنوان یک بدنساز فوق العاده، بلکه به عنوان شخصیتی بسیار کاریزماتیک و جذاب نیز یاد می‌شود. مستند «Pumping Iron» که در سال 1977 به روی پرده های سینما رفت، به خوبی این موضوع را به تصویر کشید و قدرت این اسطوره را در بدنسازی به نمایش گذاشت.

آرنولد شوارتزنگر پس از کناره گیری از بدنسازی وارد دنیای هالیوود شد و در فیلم های مختلفی چون «کونان بربر»، «ترمیناتور» و «کماندو» نقش ایفا کرد؛ فیلم هایی که فروش بسیار زیادی داشتند و جزو فیلم های موفق دنیای هالیوود به حساب می‌آیند. شوارتزنگر همواره طرفداران خود را به سالم زیستن تشویق می‌کند و اطلاعات زیادی را با آن ها به اشتراک می‌گذارد؛ از نحوه درست استفاده از کافئین برای بهبود عملکرد افراد تا آموزش تمرینات مختلف و روش های درست بدنسازی.

توصیه‌های غذایی آرنولد شوارتزنگر

او مدتی پیش در رابطه با تعویض وعده های غذایی کامل با نوشیدنی های غذایی صحبت کرد و اثرات آن را در کاهش وزن توضیح داد. او تاکید کرد که در نظر گرفتن تعداد دقیق کالری های مصرفی مهم است؛ کاری که انجام دادن آن در صورت مصرف شیک های غذایی در مقایسه با وعده های غذایی کامل راحت تر خواهد بود.

 آرنولد شوارتزنگر دو ماه پیش در رابطه با یک روتین تمرینی 9 دقیقه ای برای عضلات شکم صحبت کرد و همچنین فواید انجام تمرینات مبتنی بر وزن بدن را توضیح داد؛ از اثرات مثبت آن روی بهبود عملکرد قلب گرفته تا افزایش قدرت عضلات پایین تنه. او پس از این در رابطه با یک روتین تمرینی سنگین برای عضله سازی صحبت کرد. او همچنین یک روتین تمرینی 5 دقیقه ای را به طرفداران خود معرفی کرد که می‌توان از آن برای گرم کردن یا به هنگام صبح استفاده کرد.

بی علاقگی ترمیناتور به افزایش سن و فیزیک خود در 75 سالگی

آرنولد شوارتزنگر در طی مصاحبه اخیر خود در رابطه با تکامل فیزیک خود در 75 سالگی صحبت کرد. او عنوان کرد که نمی‌توان بدن خود را به عنوان کسی که قبلا در بالاترین سطح از بدنسازی فعالیت می‌کرده است، بپذیرد. زمانی که گزارشگر از او در رابطه با نظرش در رابطه با 75 سالگی سوال کرد، شوارتزنگر این گونه پاسخ داد:

هیچی! در گذشته زمانی که به خودم در آینه نگاه می‌کردم خودم را بهترین بدنساز تاریخ می‌دانستم و الان، اصلا از بدنم راضی نیستم. خیلی بد است! زیر چشمانتان چین و چروک ایجاد می‌شود، زیر عضلات سینه شما چین و چروک ایجاد می‌شود. انگار که شکمتان از بدنتان بیرون می‌زند، واقعا چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ واضح است که این موارد خوشایند نیست اما آن ها را تحمل می‌کنم.

 

برنامه های شوارتزنگر برای یک زندگی ابدی

ترمیناتور اظهار کرد که همچنان به تمرینات خود ادامه می‌دهد و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ وقت تسلیم نخواهد شد. او گفت:

من همچنان هر روز تمرین می‌کنم. من هر روز دوچرخه سواری می‌کنم و همچنان فیلم می‌سازم. بیزینس، بخش دیگری از زندگی من است. من همواره چیزهای مختلفی را به زندگی خودم اضافه می‌کنم و چیزی را از آن کم نمی‌کنم. من دیگر به پول احتیاجی ندارم. من درآمد دارم چراکه برای مردم ارزشمند هستم و مدیربرنامه های من معاملات مختلف را انجام می‌دهند. با این حال از انجام این کارها لذت می‌برم، من از هر کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم. هیچوقت تسلیم نخواهم شد. من خوشحال هستم و هدفم این است که تا ابد زندگی کنم و تا اینجا خوب پیش رفته ام!

آرنولد شوارتزنگر سه هفته پیش در رابطه با تاثیر خواب در کاهش وزن صحبت کرد. او اظهار کرد که بیشتر از 6 ساعت خواب و به طور ایده آل، 8 ساعت خواب می‌تواند تاثیرات خوبی روی کاهش وزن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...