آرنولد شوارتزنگر و سوالی که هیچوقت پاسخ داده نشد / آیا ترمیناتور آتئیست است؟

نظرات اخیر آرنولد شوارتزنگر درباره عدم باور به بهشت، نشان می‌دهد که او احتمالاً دیگر اعتقادی به باورهای دینی خود ندارد.
کدخبر (192643) | 21 خرداد 1402 | ساعت 17:36
0 240
آرنولد شوارتزنگر و سوالی که هیچوقت پاسخ داده نشد / آیا ترمیناتور آتئیست است؟
نظرات اخیر آرنولد شوارتزنگر درباره عدم باور به بهشت، نشان می‌دهد که او احتمالاً دیگر اعتقادی به باورهای دینی خود ندارد.

آرنولد شوارتزنگر بدنسازی است که استعدادهای بسیاری دارد. او یک بازیگر پرطرفدار، سیاستمداری باهوش و بدنسازی مشهور و پرطرفدار است. ترمیناتور اهل کشور اتریش است و در سن 15 سالگی، به بدنسازی علاقه‌مند شد و در 20 سالگی، به قهرمانی در مستر یونیورس را دست پیدا کرد. آرنولد در ادامه حتی به مقام شهرداری کالیفرنیا رسید. ارزش دارایی هایی او بیش از 450 میلیون دلار است و یکی از ثروتمندترین بدنسازان دنیاست.

پدر، بدنساز، بازیگر و حتی سیاستمدار!

آرنولد در دوران بدن‌سازی‌اش از سال 1970 تا 1980 ، به هفت قهرمانی در مستر المپیا رسید. او که در حال حاضر 75 سال دارد، پس از کنار گذاشتن بدن‌ سازی حرفه‌ای به بازیگری روی آورد و در کنار سیلوستر استالونه، به یکی ازبزرگ‌ ترین ستاره های فیلم های اکشن در دهه‌های 1980 و 1990 تبدیل شد. او در فیلم‌هایی همچون «کونان بربر»، مجموعه سینمایی «ترمیناتور»، «یادآوری کامل»، «دروغ‌های واقعی» و «کماندو» نقش ایفا کرد.

آرنولد شوارتزنگر پس از این روی سیاست تمرکز کرد و از  سال 2003 تا سال 2011، به عنوان شهردار کالیفرنیا فعالیت کرد. او همچنین صاحب پنج فرزند است: کریستینا شوارتزنگر، کریستوفر شوارتزنگر، پاتریک شوارتزنگر، کاترین شوارتزنگر و جوزف بائنا

ترمیناتور و سوالی که هیچوقت پاسخ داده نشده / آیا آرنولد شوارتزنگر آتئیست است؟

طرفداران در طول سال‌ها با جزئیات زیادی از زندگی شخصی او آشنا شده اند. با این حال، عقاید مذهبی از مواردی است که همواره یکی از سوالات ثابت طرفداران او بوده است.

آیا شخصی که در فیلم ترمیناتور، نقش یک ربات انسان نما را بازی کرده ، آتئیست است؟

آرنولد شوارتزنگر پیرو چه دینی است؟

همانطور که پیشتر اشاره شد، آرنولد در سال 1947 در اتریش به دنیا آمد، و سپس در سال 1968 به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. او همچنین در گذشته اعلام کرده که خانواده او، آرنولد را به عنوان یک مسیحی کاتولیک پرورش دادند. آرنولد شوارتزنگر همچنین اعلام کرده که آموزش‌های دینی ای که او در دوران کودکی‌اش آموخته بود، بخش بسیار مهمی از دوران کودکی اش بوده زیرا او از سنین پایین با کتاب انجیل مقدس آشنا شد و آن را آموخت.

ترمیناتور و سوالی که هیچوقت پاسخ داده نشده / آیا آرنولد شوارتزنگر آتئیست است؟ وقتی مصاحبه‌ای از آرنولد با دنی دویتو در 15 خرداد 1402 (5 ژوئن 2023) منتشر شد، طرفداران بیشتر با عقاید مذهبی آرنولد شوارتزنگر آشنا شدند. این دو قبلا در فیلم‌های مشهوری همچون «دوقلوها» و «آخرین قهرمان اکشن» نقش ایفا کرده اند. این دو نفر در طی گفتگوی خود درباره زندگی پس از مرگ و عدم تطابق آن با باورهای آرنولد صحبت کردند. آرنولد گفت:

این موضوع من را یاد سوالی که هاوارد استرن از من پرسید می‌اندازد، او از من پرسید : «به من بگو، شهردار، چه اتفاقی برای ما پس از مرگ می‌افتد؟» من گفتم: «هیچ اتفاقی نمی‌افتد. زیر چند متر خاک می‌خوابید. هر کس چیز دیگری بگوید، دروغگویی بیش نیست». ما نمی‌دانیم که چه اتفاقی برای روح و تمام چیزهای مربوط به روحانیت می‌افتد؛ من هم در این مورد کارشناس نیستم، اما می‌دانم بدنی که امروزه خود را درونش می‌بینیم را دیگر به همان شکل نخواهم دید.
با این حال این تمام ماجرا نبود و این سیاستمدار پیشین در رابطه با تفکر مردم در مورد افراد درگذشته نیز صحبت کرد. او در ادامه گفت:
وقتی شخصی می‌میرد مردم می‌گویند: «دوباره او را در بهشت خواهم دید»، این خیلی خوب بنظر می‌رسد، اما واقعیت تلخ این است که بعد از مردن، دوباره یکدیگر را نخواهیم دید. می‌دانم که برخی از افراد احساس بدی در مورد مرگ ندارند، اما من اینطور احساس نمی‌کنم.
با وجود این صحبت ها این سوال در ذهن به وجود می‌آید که آیا آرنولد شوارتزنگر، دیدگاه خود را درباره دین تغییر داده است؟ کریس پرت داماد آرنولد و بازیگر معروف هالیوود ، یک مسیحی متدین است که درباره باورهای خود بسیار صریح است. اما، آرنولد شوارتزنگر چطور؟ ترمیناتور و سوالی که هیچوقت پاسخ داده نشده / آیا آرنولد شوارتزنگر آتئیست است؟ در سال 2017، آرنولد شوارتزنگر عکسی از خود و دیدارش با پاپ فرانسیس را منتشر کرد. با توجه به این تصویر،به نظر می‌رسد که او ریشه‌های آموزه های دینی خود را حفظ کرده است. اما نظرات اخیر او درباره عدم باور به بهشت، نشان می‌دهد که او احتمالاً دیگر اعتقادی به باورهای دینی خود ندارد. آخرین خبرها از چهره‌ ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...