ادل عمارت سیلوستر استالونه را بازسازی می‌کند!

کدخبر (193153) | 21 خرداد 1402 | ساعت 16:09
0 128
ادل عمارت سیلوستر استالونه را بازسازی می‌کند!
ادل خواننده مشهور انگلیسی، مراحل بازسازی خانه‌ای که از سیلوستر استالونه خریده است را آغاز کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ادل، خواننده سرشناس بریتانیایی، این روزها مشغول بازسازی عمارت وسیعی است که خریداری کرده؛ عمارتی که پیش از این به سیلوستر استالونه تعلق داشت ولی این طور به نظر می رسد که یک قطعه دکوری در داخل این عمارت پا برجا خواهد ماند.

آن طور که در عکس هایی که اخیرا از این ملک منتشر شده می بینیم، عملیات ساخت و ساز به خوبی در حال پیشروی است و عمارت به بهترین نحو ممکن بازسازی می شود. در پروژه بازسازی در این مرحله، طبقه دوم عمارت به کلی از بین رفته و دیوارها کاملا خراب شده است.

علاقه ادل به مجسمه سیلوستر استالونه

البته با وجود تمام این تعمیرات و تغییرات اساسی، دو چیز از خانه استالونه همچنان پابرجاست و به نظر می رسد که در خانه ادل نیز باقی بماند؛ یکی استخر حیرت آور عمارت و دیگری مجسمه بزرگی از شخصیت راکی بالبوا که در کنار استخر قرار دارد.

 طبق گزارش های منتشره، ادل سال گذشته در حالی این عمارت را با پرداخت 58 میلیون دلار خریداری کرد که قیمت ابتدایی آن 110 میلیون دلار تعیین شده بود ولی استالونه قبل از فروش آن به ادل، قیمت خانه اش پائین آورده بود. این خانه ارزشمند با چشم اندازی حیرت آور، در بورلی پارک واقع شده و 3.6 هکتار مساحت دارد.

اخیرا جنیفر لوپز و بن افلک هم با پرداخت 60 میلیون دلار، عمارت بزرگ و زیبایی در والینگفورد در بورلی هیلز خریداری کرده اند؛ عمارتی با 12 اتاق خواب و 24 سرویس بهداشتی که درعین حال شامل مجموعه ورزشی مسقف، زمین بسکتبال، باشگاه بدنسازی، رینگ بوکس و لانژ ورزش است. این خانه یک پنت هاوس مهمان، یک خانه نگهبانی دو خوابه و 12 گاراژ پارک دارد و امکان پارک برای 80 خودرو فراهم است.

آخرین اخبار چهره‌های موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...