آل کثیر در نقش عبدی؛ سر توپ به مدافعان استقلال در دربی از بین نمی‌رود!

در گل پرسپولیس به استقلال ردپای تکراری یک بازیکن پررنگ بود.
کدخبر (171699) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:25
0 99
آل کثیر در نقش عبدی؛ سر توپ به مدافعان استقلال در دربی از بین نمی‌رود!
در گل پرسپولیس به استقلال ردپای تکراری یک بازیکن پررنگ بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عارف غلامی یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در دربی صدم بود. این مدافع با تجربه روی صحنه گل بازی اشتباه فاحشی داشت و نتوانست عیسی آل‌کثیر را که تازه دقایقی بود وارد میدان شده بود به خوبی مهار کند. مهاجم فرصت طلب سرخپوشان پایتخت هم با یک سرتوپ به راحتی غلامی را از جریان بازی محو کرد و کنج دروازه استقلال را هدف قرار دارد تا حساس ترین بازی هفته به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کند.

دوئل آل کثیر با غلامی یادآور خاطره سر توپی بود که مهدی عبدی در دربی ۹۴ به این بازیکن زد. در دقیقه ۵۱ این مسابقه که پرسپولیسی ها برای زدن گل تساوی تلاش می کردند مهاجم جوان پرسپولیس با یک سرتوپ عالی محمد نادری و عارف غلامی را فریب داد و با ضربه فنی پای چپ و زمینی دروازه استقلال را باز کرد.

آل کثیر در نقش عبدی؛ سر توپ به مدافعان استقلال در دربی از بین نمی‌رود!

او دقیقه بعد با توپ‌گیری از مرادمند در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت و با سه سر توپ مقابل غلامی، نادری و گلر استقلال، توپ را به نوراللهی رساند که شوت این بازیکن از مقابل دروازه خالی با برخورد به ریگی راهی به چارچوب نیافت. پس از این مسابقه، صحنه سر توپ خوردن مدافعان استقلال دستمایه طنز کاربران فضای مجازی قرار گرفت. گفتنی است غلامی در آن دربی نمایش پرانتقادی داشت و روی هر دو گل خورده تیمش مقصر بود و خوش شانس بود که ضربه نوراللهی بدل به برتری سرخپوشان پایتخت نشد.

برای تقابل پرسپولیس مقابل استقلال در دربی صدم اما مدافعان استقلال نتوانستند جور اشتباهات غلامی را بکشند و صالح حردانی با قرار گرفتن در مسیر توپ، به آل کثیر کمک کرد تا گل سه امتیازی این بازی را به ثمر برساند. البته در این گل به تنهایی نمی توان غلامی را مقصر دانست و سهم پررنگی را هم باید برای رافائل داسیلوا مدافع برزیلی استقلال در نظر گرفت که به وحید امیری اجازه داد تا توپ را در مرکز زمین به ترابی بسپارد. همان توپ در ادامه تبدیل به آل کثیر رسید و با اشتباهات سریالی سایر مدافعان منجر به باز شدن دروازه آبی ها گردید.

ظاهراً کابوس سرتوپ خوردن از مهاجمان پرسپولیس دست بردار عارف غلامی نیست و هر بازی نوبت به یک بازیکن می رسد تا از نقطه ضعف این مدافع برای تهدید دروازه استقلال استفاده کند. ناگفته نماند که غلامی در بازی اخیر دو تیم به دلیل خطا روی عبدی یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود. به نظر می رسد پرسپولیس برای برتری در دربی‌ها بعدی می تواند روی غلامی حساب ویژه ای باز کند!

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...