آپدیت بدنی جدید فلکس لوئیس ؛ اسطوره بدنسازی به دنبال سلامتی !

فلکس لوئیس آپدیت بدنی جدیدی از خودش منتشر کرد و همچنین نکاتی در رابطه با رژیم غذایی را اظهار کرد. او می‌خواهد 27 کیلو وزن کم کند و سپس به عضلات خودش اضافه کند.
کدخبر (160830) 13 فروردین 1402 | ساعت 10:35
0 229
فلکس لوئیس آپدیت بدنی جدیدی از خودش منتشر کرد و همچنین نکاتی در رابطه با رژیم غذایی را اظهار کرد. او می‌خواهد 27 کیلو وزن کم کند و سپس به عضلات خودش اضافه کند.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس لوئیس نام خود را به عنوان بهترین بدنساز دسته 212 پوند در تاریخ ثبت کرد. او اخیرا در اینستاگرام خود آپدیت جدیدی از بدن خود منتشر کرد و به همراه آن، تعدادی دستورالعمل غذایی و همچنین راهنمایی های مختلفی را در انجام تمرینات مختلف اظهار کرد. جیمز فلکس لوئیس بیشتر از یک دهه تمام توجهات دسته 212 پوند را به خود جلب کرد. او در سنین جوانی علاقه خود به تناسب اندام را پیدا کرد و به یکی از نام های مطرح در این حرفه تبدیل شده است. بدن او ترکیبی از حجم زیادی عضله، تناسب و تعادل است. او در سال 2011 در رقابتی نزدیک با کوین انگلیش قهرمانی را به او واگذار کرد. فلکس لوئیس یک سال پس از آن بسیار پرقدرت بازگشت و اولین قهرمانی خود را به دست آورد. لوئیس پس از کسب قهرمانی در دسته 212 پوند، هفت سال متوالی از آن دفاع کرد و سال به سال به شهرت خود افزود. او در دسته 212 پوند از سال 2012 تا 2018 هیچ شکستی را تجربه نکرد. او تصمیم گرفت تا در دسته آزاد مردان نیز خود را نشان دهد اما پس از آخرین حضورش در این رقابت ها، انگیزه خود را برای شرکت در این مسابقات از دست داد.

بازیابی سلامتی، هدف اصلی فلکس لوئیس

این بدنساز ولزی 39 ساله، سال گذشته رسما کناره گیری خود از این حرفه را اعلام کرد. او در رابطه با دشواری های آماده سازی های مختلف برای رقابت های مختلف صحبت کرد؛ با این حال او پس از دوران حرفه ای خود، سلامت خود را به هر چیز دیگری ترجیح داد و از این حرفه کناره گیری کرد. او مدتی پس از کناره گیری از این حرفه به دن بیلزریان اینفلوئنسر فضای مجازی پیوست و تمرینات شانه را به همراه او انجام داد. آن ها این جلسه تمرینی را در لاس وگاس انجام داده و او بیلزریان را در طول این جلسه تمرینی راهنمایی کرد.
آپدیت بدنی جدید فلکس لوئیس ؛ اسطوره بدنسازی به دنبال سلامتی ! فلکس لوئیس هم اکنون به دنبال کاهش سایز فیزیک خود است تا سلامت خودش را بهبود بخشیده و طول عمر خود را افزایش دهد. او در پست های اینستاگرامی مختلف آپدیت های بدنی مختلفی را از بعد از کناره گیری خود از این حرفه، با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. او در یکی از این پست ها 97 کیلوگرم وزن داشت که در پست بعدی به 95 کیلوگرم کاهش یافته بود. او همچنین اظهار کرد که نتایج آزمایش خون او مساعد بوده است و از سال 2022 از روش TRT (روش درمانی جایگزینی تستسترون) جدیدی استفاده کرده است. او پنج ماه گذشته تمرینات سنگین بازوی خود را به نمایش گذاشت و در عضلات جلوبازوی حجیم خود را به طرفداران خود نشان داد. او بعد از این به اندرو جکد استعداد جوان دسته آزاد مردان در مستر المپیا پیوست و در یک جلسه تمرینی پایین تنه او را همراهی کرد. هدف این جلسه تمرینی عضله چهارسر ران بود. این دو بدنساز چند روز پس از این دوباره در یک جلسه تمرینی مربوط به عضلات پشت به یکدیگر پیوستند.

آپدیت بدنی فلکس لوئیس

فلکس لوئیس اخیرا در یک پست اینستاگرام آپدیت جدیدی از بدن خود در حال انجام تمرین دوسربازو منتشر کرد. او اظهار کرد که مقداری وزن اضافه کرده است. او همچنین قصد دارد که به وزن 95 الی 97.5 کیلوگرم برسد و برای این منظور، از رژیم غذایی و تمرینات خود برای رسیدن به این هدف رونمایی کرد.
آپدیت بدنی جدید فلکس لوئیس ؛ اسطوره بدنسازی به دنبال سلامتی ! او در کپشن این پست نوشت:
آپدیت بدنی: 10/1/1402 وزن من در حال حاضر: 90.8 کیلوگرم (کمترین وزن ممکن 89 کیلوگرم است و طبیعی است) وزن هدف: 95 الی 97.5 کیلوگرم (سالم / ورزشکار / عضلانی) تمرینات هوازی: هفت روز هفته / دو الی سه هفته تمرین 4 الی 5 وعده غذایی به طور روزانه / اولین و آخرین وعده غذایی باید تنها چربی و پروتئین باشد ساعت بیدار شدن از خواب: 4 صبح / ساعت خواب: نه و نیم الی ده و نیم شب من به سختی تلاش کردم تا در طول چند ماه حدود 27 کیلوگرم وزن کم کنم و همانطور که بسیاری این موضوع را می‌دانند، من کسی نیستم که بهترین خودم را در آماده سازی به نمایش بگذارم. با این حال وقت آن رسیده که شروع کنم و مسیر رسیدن به یک بدن ایده آل را به فالوورها و طرفداران خودم نشان دهم. من دو هفته وقت دارم و وزن من مقداری کمتر از مقدار ایده آل است. من در چند هفته اخیر سفرهای زیادی کردم؛ از سفرهای کاری گرفته تا رسیدگی به خانواده.
فلکس لوئیس میراث بزرگی از خود در بدنسازی به جا گذاشت. او با هفت قهرمانی، دارای بیشترین تعداد قهرمانی در دسته 212 پوند در کل تاریخ مستر المپیاست. شان کلاریدا مدافع عنوان قهرمانی به دنبال شکستن رکورد فلکس لوئیس است اما قطعا این مسیر ساده نخواهد بود.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...