قولی که فیل هیث به پدرش داده بود ؛ قهرمان 7 دوره مستر المپیا آنقدر تمرین کرد تا اشکش در آمد !

تعهد فیل هیث قهرمان 7 دوره مستر المپیا به بدنسازی، از او اسطوره‌ای بزرگ در تاریخ این رشته ورزشی ساخت.
کدخبر (160750) | 12 فروردین 1402 | ساعت 15:56
0 409
قولی که فیل هیث به پدرش داده بود ؛ قهرمان 7 دوره مستر المپیا آنقدر تمرین کرد تا اشکش در آمد !
تعهد فیل هیث قهرمان 7 دوره مستر المپیا به بدنسازی، از او اسطوره‌ای بزرگ در تاریخ این رشته ورزشی ساخت.

به گزارش سرخ نیوز، رسیدن به قهرمانی رقابت مستر المپیا به خودی خود یک شاهکار است اما فیل هیث فرسنگ‌ها هم از آن فراتر رفت و تا پیش از بازنشستگی، 7 بار این قهرمانی را بدست آورد. اما شاید بپرسید که چه چیزی باعث شد تا این اسطوره بدنسازی تا این نقطه از موفقیت خود را برساند؟ همانطور که او قبلا هم اعلام کرده بود، یکی از دلایل این موفقیت، قولی بوده که به پدرش داده است. دونالد هیث یکی از بزرگترین عوامل موفقیت فیل و نیروی محرکه پسرش در مسیر حرفه‌ای ورزش بوده است.

وعده ای که فیل هیث به آن جامه عمل پوشاند

فیل هیث در مصاحبه‌ای با اد میلت، خاطرات پدرش را یادآوری و عنوان کرده است که تا چه اندازه به قولی که به پدرش داده، متعهد مانده و تمام تلاش خود را کرده به آن جامه عمل بپوشاند. در روزهایی که فیل هیث زیر نظر هنی رامبد در سن خوزه تمرین می‌کرد، مصمم بود تا به یک بدنساز بزرگ تبدیل شود. اما در یکی از همین روزهای تمرینی معمول، او در تمرینات به موقعیتی رسید که مسیر زندگی وی را تغییر داد و به نقطه عطفی در زندگی‌اش تبدیل شد. قولی که فیل هیث به پدرش داده بود ؛ آنقدر تمرین کرد تا اشکش در آمد ! فیل هیث روز خود را با انجام تمرینات پا شروع کرد. هنی رامبد هم به هیث گفته بود که به تمریناتش ادامه دهد. اما شوری، همسر فیل هیث متوجه شده بود که رامبد به همسرش نگفته تا چه زمانی باید این تمرین را ادامه دهد. هیث آنقدر به تمرین خود ادامه داده بود تا اشک از چشمانش جاری شده بود که البته به نظر می‌رسید دلیل خاصی داشته است. هیث در این مصاحبه عنوان کرده که چگونه در آن لحظات با تمام توان تمرین خود را به یاد پدر مرحومش انجام داده است. هیث تصمیم گرفته بود برای رسیدن به هدفش، با سرعت بیشتری حرکت کرده و مسیر طولانی‌تری را بپیماید و به توصیه پدرش که گفته بود «به راهت ادامه بده»، عمل کند. هیث می‌گوید:
با خودم خوب فکر کردم. می‌دانستم باید به جایی برسم که در آنجا توهم داشته باشم
او همین کار را انجام داد. هیث اگرچه از نظر ژنتیکی دارای استعداد خدادادی بود اما او برای رسیدن به رویایش همیشه سخت‌تر از رقبایش تمرین می‌کرد. فیل هیث پس از کسب هفتمین و آخرین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا، یک سخنرانی احساسی را با طرفدارانش داشت. کسب عناوین متعدد مستلزم مبارزه و فداکاری بود و فیل هیث توانست به طور عادلانه سهم خود را در مورد هر یک از آنها ادا کند. قولی که فیل هیث به پدرش داده بود ؛ آنقدر تمرین کرد تا اشکش در آمد ! او اعتراف کرد که هرگز انتظار نداشت که در طول دوران بدنسازی خود حتی یک عنوان کسب کند، چه برسد به هفت قهرمانی. او به باشگاه رفت و به قهرمانان کهنه‌کاری مانند آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن و دیگران نگاه و از آنها الهام گرفت. فیل هیث می‌گوید:
من در باشگاه تا پای مرگ می‌رفتم. وقتی به عکس آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن، لی هنی، دوریان یتس و سایرین نگاه می‌کردم، به خودم می‌گفتم یک ست دیگر، یک تکرار دیگر.
فیل هیث در نهایت به موفقیت رسید و نام خود را در دنیای بدنسازی جاودانه کرد.   بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...