اتهام بزرگ بریتنی اسپیرز به سام اصغری ؛ او جاسوس پدرم بود!

بریتنی اسپیرز طی یک ادعای عجیب گفته است که سام اصغری، جاسوسی ازسوی پدرش بوده است.
کدخبر (226098) | 12 شهریور 1402 | ساعت 14:28
0 225
اتهام بزرگ بریتنی اسپیرز به سام اصغری ؛ او جاسوس پدرم بود!
بریتنی اسپیرز طی یک ادعای عجیب گفته است که سام اصغری، جاسوسی ازسوی پدرش بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جنجال پیرامون ازدواج و سبک زندگی بریتنی اسپیرز همچنان ادامه دارد. پس از جدایی از همسرش سام اصغری، او الان معتقد است که سام مخفیانه با پدرش، جیمی، کار می‌کرده و اطلاعاتی را در اختیار او قرار می‌داده تا به او در حفظ سرپرستی 13 ساله‌اش کمک کند. سام 29 ساله در اوایل این ماه و بعد از تنها 13 ماه ازدواج با بریتنی 41 ساله، درخواست طلاق داد. با این حال، یک منبع نزدیک به ستاره پاپ اکنون ادعا می‌کند که بریتنی از مدت‌ها قبل از جدایی رسمی، به واقعی بودن این رابطه شک کرده بود.

بریتنی به دلایلی معتقد است که سام از ابتدای رابطه‌شان، مخفیانه با پدرش جیمی کار می‌کرده. سام اطلاعاتی را در اختیار جیمی قرار می‌داده که به او کمک می‌کرده که سرپرستی بریتنی را نگه دارد و درعوض، سام به بریتنی و پولش دسترسی داشته باشد. الان بریتنی اکنون احساس می‌کند که سام در تمام این مدت، او را فریب داده.

زندگی سخت بریتنی اسپیرز

در یک فوریه 2008، اسپیرز بعد از اینکه چندبار رفتارهای عجیبی در ملاء عام انجام داد، به طور ناخواسته تحت سرپرستی پدرش، جیمی اسپیرز، و وکیلش اندرو ام. والت، قرار گرفت. طبق شرایط سرپرستی، بریتنی اجازه ازدواج یا بارداری نداشت. بریتنی علاوه‌بر ادعاهای تکان‌دهنده درمورد اینکه ازطرف پدرش مورد آزار قرار می‌گرفته، همچنین گفته که دستور دادگاه برای سرپرستی، مانع از ازدواج او با سام در آن زمان شده است. او همچنین ادعا کرد که برای جلوگیری از بارداری، مجبور به استفاده از دستگاه IUD شده است. بریتنی اسپیرز معتقد است که همسر سابقش، سام اصغری، جاسوسی از طرف پدرش بوده! یک قاضی در نوامبر 2021 به سرپرستی اسپیرز توسط پدرش خاتمه داد. سام در 16 اوت به‌دلیل «اختلافات غیرقابل حل» درخواست طلاق داد. قبل از تشکیل پرونده، TMZ گزارش داد که سام معتقد است که بریتنی به او خیانت کرده و همچنین این رسانه گزارش داد که بریتنی سام را آزار فیزیکی داده است. طبق گزارش TMZ، او به دوستانش گفته که این چهره سرشناس موسیقی پاپ در طول هفت سال زندگی مشترکشان به او حمله کرده، و این زوج، دعواهای متعددی داشته‌اند که در طی آن‌ها، نیروهای امنیتی مجبور به مداخله شده‌اند. آخرین اخبار چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...