استایل جدید جنیفر لوپز ؛ درخششی که در 54 سالگی ادامه دارد!

جنیفر لوپز بعد از یک تابستان شلوغ، تصاویری از استایل جدید خود را به نمایش گذاشته، تصاویری که نشان می‌دهد او به استقبال پائیز رفته است!
کدخبر (224885) | 07 شهریور 1402 | ساعت 21:51
0 293
استایل جدید جنیفر لوپز ؛ درخششی که در 54 سالگی ادامه دارد!
جنیفر لوپز بعد از یک تابستان شلوغ، تصاویری از استایل جدید خود را به نمایش گذاشته، تصاویری که نشان می‌دهد او به استقبال پائیز رفته است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از تولد 54 سالگی تا جشن یک سالگی ازدواجش (و همچنین آهنگ جدیدش که به بن افلک تقدیم شده)، نمی‌توان انکار کرد که جنیفر لوپز تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته است. برای اطمینان از اینکه در حالیکه به پاییز نزدیک می‌شویم، او اخیراً دو عکس جدید به اشتراک گذاشت که در آن تیپی خاص که به‌راحتی در فصل جدید هم می‌توان پوشید، به تن کرده است. روز چهارشنبه، این هنرمند همه فن حریف، چند عکس‌ منتشر کرد که جزئیات لباس‌هایش را برای آن روز را نشان می‌داد و زیر پست نوشت:

هنوز طوری است که خفن‌ترین به نظر برسم...
در این عکس، جی لو در آینه ژست گرفته، و لباس‌هایش که شامل شلوار جین روشن و گشاد همراه با یک بلوز دکمه‌دار سفید که زیر یک کت قهوه‌ای شکلاتی پوشیده، سر تا پا A.L.C است. او انبوهی از گردنبندهای بلند (ازجمله گردنبند معروفش با اسم بن)، سایه‌های امبره صورتی روشن، گوشواره‌های حلقه‌ای و کیف هرمس با جزئیات چرم قهوه‌ای و جیر را برای تکمیل ستش به کار گرفته است. عکس های زیبای جنیفر لوپز با استایل جدیدش

استایل جدید جنیفر لوپز

اما قابل توجه‌ترین قسمت این پست، اولین عکسش بود، سلفی‌ای در ماشین که چهره درخشان او را به تصویر کشید. در اوج ساعت طلایی، جی لو به دوربین لبخند می‌زند، در حالی که هایلایت‌های جدید بلوند روشن را که مثل امواج ساحل به هم ریخته بودند، به نمایش می‌گذارد. بقیه جذابیت‌های این عکس، شامل چهره‌ای برنزی، مژه‌های پرگونه، گونه‌های گلگون و لب‌های براقش بود. عکس های زیبای جنیفر لوپز با استایل جدیدش وقتی که جنیفر لوپز همانطور که توصیف کردیم، تیپ زیبای کاملاً شیک و رسمی‌اش را نمی‌پوشد، در تیپ او همیشه راحت بودن، از همه چیز مهم‌تر است. همین چند هفته پیش، او در لس آنجلس با لباس گرمکن سفید که بلوز کوتاهی داشت، دیده شد، در حالیکه راحت‌ترین صندل را به پا کرده بود تا در اطراف لس‌آنجلس به چند کار روزانه رسیدگی کند. استایل جدید جنیفر لوپز ؛ درخششی که در 54 سالگی ادامه دارد! آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...