اجرای حرکت مخصوص حبیب نورماگومدوف توسط ارلینگ هالند و جک گریلیش

ارلینگ هالند و جک گریلیش دو ستاره منچستر سیتی، بعد از برد بسیار جذاب این تیم مقابل بورنموث، به ستاره سابق UFC حبیب نورماگومدوف ادای احترام کردند.
کدخبر (148895) 09 اسفند 1401 | ساعت 12:27
0 221
ارلینگ هالند و جک گریلیش دو ستاره منچستر سیتی، بعد از برد بسیار جذاب این تیم مقابل بورنموث، به ستاره سابق UFC حبیب نورماگومدوف ادای احترام کردند.

به گزارش سرخ نیوز، در خوشحالی و جشن پس از بازی منچسترسیتی مقابل بورنموث، ارلینگ هالند پستی از خود در فضای مجازی منتشر کرد که در آن حرکت مخصوص حبیب نورماگومدوف را انجام داد و به آسمان و خدا اشاره کرد. بیش از دو سال است که حبیب بازنشسته شده اما تاثیر او روی زندگی سایر افراد هیچگاه به پایان نمی‌رسد. این دو ستاره برجسته فوتبال با انجام حرکت مخصوص حبیب نورماگومدوف به خوبی احترام این اسطوره UFC را به جا آوردند. در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی با یک بازی بیشتر، همچنان دو امتیاز با آرسنال که در صدر جدول قرار دارد فاصله دارد.

علاقه حبیب نورماگومدوف به فوتبال

حبیب نورماگومدوف یکی از طرفداران بزرگ فوتبال است و همواره آرزو داشته تا در این ورزش بدرخشد. این ستاره سابق UFC از مربیگری نیز کناره گیری کرده و یکی از دلایل اصلی آن را، رسیدگی و وقت گذاشتن برای خانواده خودش بوده است. اما سرنوشت او طور دیگری رقم خورد و به یکی ستارگان هنرهای رزمی تبدیل شد. او بدون هیچ شکستی از این ورزش خداحافظی کرد، دستاوردی که فقط تعداد کمی از مبارزان به آن دست پیدا می‌کنند. از سوی دیگر هالند و گریلیش باید برای تیم خود بجنگند تا در هفته های آینده، منچسترسیتی را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسانند. نورماگومدوف مربی فوق العاده ای بود و زیر نظر او، اسلام ماخاچف موفق شد تا عنوان قهرمانی دسته سبک وزن UFC را از آن خود کند. با این وجود، حبیب نورماگومدوف در مبارزه اسلام ماخاچف با ولکانوفسکی در UFC 284 حضور نداشت. گفته می‌شود ممکن است حبیب در آینده دوباره به دنیای مربیگری بازگردد.

نظر هنری سجودو درباره کناره گیری حبیب نورماگومدوف از مربی گری

هنری سجودو که در گذشته دو بار موفق به قهرمانی در UFC شده است علت بازنشستگی و کناره گیری حبیب نورماگومدوف از مربیگری را درک می‌کند. مربیگری کاری است که به مرور زمان شخص را از خانواده اش دور می‌کند. سجودو یک دختر دارد و درک می‌کند که دختر او به زودی بزرگ خواهد شد و او می‌خواهد در این زمان کنار او باشد. تریپل سی فکر می‌کند که دلیل کناره گیری حبیب نورماگومدوف از مربیگری نیز همین موضوع است. او در کانال یوتیوب خود به طور کامل در مورد این موضوع صحبت کرد.
اجرای حرکت مخصوص حبیب نورماگومدوف توسط ارلینگ هالند و جک گریلیش سجودو پس از سه سال غیبت دوباره به رینگ باز خواهد گشت تا برای عنوان قهرمانی در دسته خروس وزن مبارزه کند. سجودو تنها مبارزی در UFC محسوب می‌شود که همزمان دارای یک مدال طلای المپیک است و در گذشته در دو دسته مختلف در UFC به قهرمانی دست یافته است. او برای رسیدن به این هدف از سد آلجامین استرلینگ عبور کند و بار دیگر بر سکوی قهرمانی این دسته قرار بگیرد. [irp posts="143099" ] آلجامین استرلینگ برای دفاع از عنوان خود باید هنری سجودو را شکست دهد. او سال گذشته قهرمان سابق تی جی دیلشا را شکست داد تا از عنوان خود دفاع کند. آیا سجودو می‌تواند کمربند خود را پس بگیرد؟ این موضوع را فقط زمان مشخص می‌کند ... در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...