اختلاف شدید پسران پیکه با کلارا/ لقب توهین آمیز فرزندان شکیرا برای نامزد پدرشان

فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌ کنند.
کدخبر (209600) | 27 تیر 1402 | ساعت 19:03
0 124
اختلاف شدید پسران پیکه با کلارا/ لقب توهین آمیز فرزندان شکیرا برای نامزد پدرشان
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌ کنند.

به گزارش سرخ نیوز، درحالی‌ که بعد از ماه‌ها تنش و جنجال در رابطه زوج مشهور جرارد پیکه ستاره سابق بارسلونا و شکیرا با جدایی آن‌ها به نظر می‌رسید که این ماجرا پایان یافته است، پیکه از نامزدی‌اش با کلارا چیا پرده برداشت تا بار دیگر نام این زوج به سرخط رسانه‌ها راه یافته و دور جدیدی از جنجال‌ها آغاز شود.

بعد از آن بود که پیکه و شکیرا یکدیگر را به نقض توافقی که برای جدایی امضا کرده بودند متهم کرده و واکنش‌‌هایی علنی به هم داشتند. دعوای اصلی این دو در حال حاضر بر سر حق حضانت دو فرزندشان ساشا و میلان است.

دو روز پیش رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند ساشا و میلان در مراسم عروسی عمویشان مارک پیکه شرکت نمی‌کنند چرا که آن‌ها با مادرشان در میامی به سر می‌برند و شکیرا به آن‌ها اجازه سفر به شهر بارسلون را نداده است.

اختلاف شدید پسران پیکه با کلارا/ لقب توهین آمیز فرزندان شکیرا برای نامزد پدرشانامروز برخی از رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند رفتار ساشا و میلان با نامزد پدرشان بار دیگر تنش در رابطه پیکه و شکیرا را افزایش داده و ستاره سابق بارسا همسر سابقش را متهم کرده که به فرزندانشان یاد داده که برای صدا کردن کلارا چیا از لقبی توهین‌آمیز استفاده کنند.

روزنامه آ اس می‌گوید پیکه وقتی شاهد بوده که فرزندانش برای صدا کردن کلارا چیا او را "کارمند بابا" خطاب می‌کنند عصبانی شده و در تماسی تلفنی با شکیرا با او جر و بحث کرده است.

ساشا و میلان بعد از 15 روز حضور در بارسلون در کنار پدرشان، که به این جنجال جدید دامن زده بود، حالا به میامی برگشته و کنار مادرشان شکیرا هستند. شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی شخصا به شهر بارسلون پرواز کرده تا فرزندانش را با خود به آمریکا برگرداند.

آخرین اخبار فوتبال خارج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...