پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد !

ماریا شاراپووا، چهره نامدار تنیس جهان با قهرمانی در 5 گرند اسلم، این روزها در ادامه برنامه تور جهانگردی خود، به پاریس سفر کرده است.
کدخبر (136523) | 14 بهمن 1401 | ساعت 20:38
0 180
پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد !
ماریا شاراپووا، چهره نامدار تنیس جهان با قهرمانی در 5 گرند اسلم، این روزها در ادامه برنامه تور جهانگردی خود، به پاریس سفر کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ماریا شاراپووا، اسطوره تنیس روسیه، پس از پایان دوران پر فراز و نشیب خود در دنیای تنیس، حالا ماجراجویی‌های خود را بیرون از زمین تنیس اغاز کرده است. او در حین سفر به شهرهای مختلف دنیا تلاش می‌کند تا از دنیای مد تبعیت و لباس‌های جذاب نظر همه را به خود جلب کند. حالا علایق عرفانی او را به شهر زیبا و رمانتیک پاریس رسانده است. پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد!

ماریا شاراپووا در پاریس

این تنیس باز سابق در حالی که در خیابان‌های این شهر زیبا قدم می‌زد، گزارشی از سفر خود را به صورت آنلاین در اینستاگرام با هوادارانش در میان گذاشت. شاراپووا در پاریس به سراغ یکی از برندهای مطرح و قدرتمند دنیا رفت و درباره این برند در شبکه اجتماعی خود صحبت کرد. این تنیسور سابق روسی اغلب در حال سفر به سراسر جهان دیده می‌شود. شاراپووا پس از به اشتراک گذاشتن مجموعه‌ای از عکس‌ها و کلیپ‌های ویدئویی در استوری اینستاگرامش، هوادارانش را غافلگیر کرده است. پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد! در یکی از کلیپ های ویدیویی، قهرمان 5 گرند اسلم انفرادی در حالی که فنجان قهوه خود را در دست گرفته، در حال استراحت روی یک نیمکت مشاهده می‌شود. شاراپووا در حالی که از سفرش به این شهر زیبا لذت می‌برد، برای این عکس نوشته «پاریس، تو همیشه ایده خوبی هستی». همچنین تنیسور شماره یک سابق جهان در حال قدم زدن در خیابان‌های پاریس هنگام ضبط کلیپی از خود دیده شده است. او سپس در یکی از فروشگا‌ه‌های خانه مد لوکس ایتالیایی Moncler حضور پیدا کرد.

ماجراهای ملکه یخی و برند Moncler

شاراپووا تصاویری از لباس‌های شیک این برند محبوب مد را به اشتراک گذاشته است. او همچنین نشان داد که می‌تواند ضمن گشت و گذار در پاریس، زبان فرانسوی خودش را هم تقویت کند و خیلی زود آن را یاد بگیرد. او در حالی که از دیدن مجموعه مد لاکچری این برند به وجد آمده بود، در توضیح عکس‌ها نوشته «C’est cool» که به معنای «خوب است». همچنین این تنیسور سابق تعدادی عکس از کت‌ها، لباس بافتنی، کالاهای چرمی و سایر مجموعه لباس‌های زیبا برند Moncler را منتشر کرده است.پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد! این اولین بار نیست که اسطوره تنیس روسیه از شهر رمانتیک پاریس دیدن می‌کند. سفر قبلی شاراپووا به پایتخت فرانسه هم از دید دوربین‌ها دور نمانده بود. در آن سفر شاراپووا کنسرت گروه سرشناس بریتانیایی پینک فلوید را از نزدیک تماشا کرده بود. او همچنین با پوشیدن تی‌شرت قدیمی پینک فلوید که با رنگ‌های رنگین کمانی چاپ شده بود، جلب توجه می‌کرد. شاراپووا در همان سفر علاقه‌اش به سرمایه‌گذاری در عرصه ارزهای دیجیتال را عنوان کرده بود. پیاده روی در پاریس ؛ ماریا شاراپووا هوادارانش را سورپرایز کرد!   درباره ماریا شاراپووا و تنیس بانوان بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...