از افسردگی حاد تا آرزوی رقابت در مستر المپیا؛ رویارویی رومن فریتز با هادی چوپان تا سه ماه دیگر

کدخبر (215305) | 13 مرداد 1402 | ساعت 23:14
0 207
از افسردگی حاد تا آرزوی رقابت در مستر المپیا؛ رویارویی رومن فریتز با هادی چوپان تا سه ماه دیگر
پس از قهرمانی رومن رکس فریتز در مسابقات بیگ من پرو 2023 حال این ستاره تازه کار شانس رویارویی با هادی چوپان را نیز پیدا کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، شهر بنیدورم روزهای 29 و 30 جولای شاهد برگزاری رویداد بدنسازی حرفه‌ای بیگ من پرو 2023 اسپانیا بود. در این رویداد بیشتر بدنسازان حرفه‌ای‌ و پیشکسوتان این ورزش در دسته آزاد مردان و بیکینی مشارکت داشتند. این رویداد برای همه مشتاقان بدنسازی اهمیت بسیاری دارد چرا که یک رقابت مقدماتی برای مسابقات مستر المپیا 2023 بود که از 2 تا 5 نوامبر برگزار می‌شود. این رویداد با هیجان زیادی برگزار شد و بدنسازان پس از ارائه یک نمایش عالی، شاهد قهرمانی رومن رکس فریتز بودند. این بدنساز با شرایط بسیار خوبی پا به روی صحنه گذاشت و با وجود اینکه در مسابقات تگزاس پرو به مقام چهاردهم رسیده بود، توانست انگیزه خود را برای حضور در مستر المپیا 2023 حفظ و با قهرمانی در این رویداد جواز حضور در مهمترین مسابقات تقویم بدنسازی را کسب کند.

نظر کارشناس بدنسازی در مورد قهرمانی رومن فریتز در بیگ من پرو 2023

کریشن چافین، کارشناس بدنسازی در مورد عملکرد رومن رکس فریتز در این مسابقات در ویدیویی توضیحاتی ارائه داده است. او در این ویدیو به تشریح این مسابقات و نفراتی که برای مبارزه در بخش آزاد مردان خود را به اسپانیا رسانده بودند، می‌پردازد. چافین می‌گوید فریتز جواهر این مسابقات بود و توانست جواز حضور در مستر المپیا 2023 را بدست آورد. مسابقات بیگ من پرو 2023

مسابقات بیگ من پرو 2023 با قهرمانی رومن فریتز به پایان رسید. حالا رومن به مستر المپیا 2023 می‌رود. فکر می‌کنم پس از آن بود که تگزاس پرو سال گذشته او در جایگاه چهاردهم یا پانزدهم قرار گرفت.

او یک ویدیو منتشر کرد و گفت:

شاید من بدنساز خوبی نیستم. اما رومن به کارش ادامه داد.

کمتر از سه ماه تا رویارویی رومن فریتز با هادی چوپان

در یک برهه رومن علیرغم اینکه احساس بی انگیزگی می‌کرد، در مسابقاتی که در سال 2023 در آن‌ها حضور داشت، شکست خورد. حالا او این شانس را دارد که در کمتر از سه ماه دیگر به مصاف هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022، برود. در بیگ من پرو 2023، امیر اومراگیچ رقیب نزدیک رومن بود. او فرم فوق‌العاده‌ای در این رقابت داشت اما او هنوز نیاز دارد تا اندازه بدن خود را توسعه دهد تا بتواند واقعا در رقابت به چالش بزرگتری تبدیل شود. عضلات فریتز به اندازه امیر جزئیات نداشت اما قطعا در نگاه داوران جذابتر از امیر بود و علاوه بر آن بدن بزرگتری داشت و توانست نسبت به رقیبش تمایز پیدا کند. هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 به اعتقاد کارشناسان عضلات چهارسر رومن در این رویداد، نقطه قوت وی محسوب می‌شود. پاهای او در مقایسه با امیر حجیم‌تر بود و روی صحنه نحوه تمرینات و رژیم غذایی علمی فریتز کاملا خودش را نشان داد چراکه با بدنی که کمترین نقص را داشت و عضلاتش کاملا کات بود، با وجود چندین عمل جراحی به قهرمانی رسید.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکستRxMuscle-The Truth In Bodybuilding  در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید:

" تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم .... و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم".

او به این دلیل دچار افسردگی حاد شد اما امید خود را از دست نداد. اکنون او یکی از بزرگترین مدعیان سال 2023 است و دنیای بدنسازی او را دنبال می‌کند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...