ملکه تنیس در دنیای عنکبوتی ؛ از انیمیشن تا دنیای واقعی با سرنا ویلیامز !

شرکت سونی پیکچرز اخیراً یک نسخه انیمیشن Spidersona از سرنا ویلیامز را در حساب توییتری خود منتشر کرده است.
کدخبر (161510) | 14 فروردین 1402 | ساعت 20:47
0 260
ملکه تنیس در دنیای عنکبوتی ؛ از انیمیشن تا دنیای واقعی با سرنا ویلیامز !
شرکت سونی پیکچرز اخیراً یک نسخه انیمیشن Spidersona از سرنا ویلیامز را در حساب توییتری خود منتشر کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز تنیسور افسانه‌ای که 23 قهرمانی مسابقات گرند اسلم از جمله 6 قهرمانی تنیس اوپن آمریکا را کسب کرده، همیشه به دنبال تجربیات جدید در زندگی خود است و او اینبار به دنیای مرد عنکبوتی رفته تا در عرصه دیگری فعالیت خود را آغاز کند. سرنا ویلیامز که بخاطر سرویس‌های قدرتمند و تسلطش در زمین تنیس شناخته می‌شد، در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای برقراری عدالت اجتماعی و برابری انجام داده و به نوعی صدای جامعه بخصوص زنان بوده است.

سرنا ویلیامز ؛ نسخه انیمیشن Spidersona

از طرف دیگر فرانچایز Spider-Verse یک مجموعه فیلم انیمیشن محبوب است که به بررسی دنیاهای چندگانه مرد عنکبوتی می‌پردازد. اولین فیلم از این مجموعه در سال 2018 اکران شد و به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت. دومین فیلم با نام «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2023 اکران شود. اخیراً حساب رسمی این فیلم، چند توئیت جداگانه را به تعدادی از افراد مشهور مختلف اختصاص داده که در نقش‌های Spidersona حضور داشته‌اند. این لیست شامل افرادی مانند استفن کری، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز، آنیتا خواننده، ترانه سرا و بازیگر برزیلی، جیمی فاکس خواننده موسیقی، بد بانی نوازنده، گیلرمو دل تورو کارگردان هزارتوی پان، پریانکا چوپرا بازیگر، نیک جوناس نوازنده و کومیل نانجیانی بازیگر است. ملکه تنیس در دنیای عنکبوتی ؛ از انیمیشن تا دنیای واقعی با سرنا ویلیامز !همچنین شرکت سونی پیکچرز اخیراً یک نسخه انیمیشن Spidersona از سرنا ویلیامز را در حساب توییتری خود منتشر کرده که این توییت مورد توجه طرفداران سرینا ویلیامز و سری فیلم‌های Spider-Verse قرار گرفته است. این توییت به سرعت در فضای مجازی دست به دست چرخیده و لایک‌ها، ریتوییت‌ها و نظرات زیادی را به خود اختصاص داده است.

سرنا ویلیامز و مرد عنکبوتی در کنار یکدیگر

طرفداران سرینا ویلیامز و مرد عنکبوتی از کنار هم قرار گرفتن این دو چهره محبوب دنیای واقعی و خیالی به شدت هیجان زده شدند. بسیاری این انیمیشن را به دلیل توجه آن به جزئیات و نمایش وفادارانه سرویس‌های قدرتمند و نمادین سرنا ویلیامز تحسین کرده‌اند. Spidersona بر اساس این مفهوم ایجاد شده تا هر فرد شخصیت مرد عنکبوتی محبوب خود را بر اساس هویت و علایق خود ایجاد کند. از همین رو Spidersona سرنا ویلیامز مبتنی بر مهارت‌ها و جایگاهش در تنیس خلق شده است. ملکه تنیس در دنیای عنکبوتی ؛ از انیمیشن تا دنیای واقعی با سرنا ویلیامز !این توییت با واکنش‌های مثبت زیادی از سوی طرفداران سرنا در توییتر مواجه شد. بسیاری انیمیشن و مفهوم Spidersona بر اساس شخصیت سرنا ویلیامز را تحسین کرده و حتی برخی پیشنهاد کرده‌اند که او باید در فیلم بعدی مرد عنکبوتی حضور داشته باشد. طرفداران ویلیامز از دیدن تنیسور مورد علاقه خود در قالب این انیمیشن هیجان‌زده هستند. این روش خلاقانه و سرگرم‌کننده برای گرد هم آوردن دو دنیای متفاوت و تجلیل از استعداد و تأثیر سرنا ویلیامز بوده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...