از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند !

ام ام ای جزو جریان اصلی ورزش محسوب می‌شود و در مدت کوتاه حیات خود توانسته افراد زیادی را جذب خود کند.
کدخبر (165527) | 26 فروردین 1402 | ساعت 14:39
0 148
از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند !
ام ام ای جزو جریان اصلی ورزش محسوب می‌شود و در مدت کوتاه حیات خود توانسته افراد زیادی را جذب خود کند.

به گزارش سرخ نیوز، دیگر بوکس تنها ورزش رزمی نیست که توجه زیادی را از سوی طرفداران مبارزه در سراسر جهان به خود جلب می‌کند و حالا این رشته رقیبی به نام ام ام ای دارد که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بدست آورده است. قوانین ساده‌تر و بازتر ام ام ای باعث شده تا این رشته نسبت به سایر رقبایش، طرفداران بیشتری پیدا کند. امکان دیدن حرکاتی مانند آرنج چرخان یا چوک گیوتینی در این ورزش منجر به افزایش قابل توجه تعداد هواداران MMA شده است.

MMA ورزش مورد علاقه افراد مشهور

حالا ام ام ای جزو جریان اصلی ورزش محسوب می‌شود و در مدت کوتاه حیات خود توانسته افراد زیادی را جذب خود کند و حالا می‌بینیم که تعداد ورزشکاران فعال در این رشته روز به روز بیشتر از قبال می‌شود. گسترش و توسعه MMA باعث شد تا توجه افراد بیشتری به هنرهای رزمی جلب شود که در این میان ام ام ای جایگاه والاتری نسبت به سایرین داشت. تصور کنید ویز خلیفه، خواننده محبوب رپ، MMA را به عنوان بخشی از برنامه تمرینی خود برای افزایش وزن قرار داده است. بسیاری از افراد مشهور دیگر هم همین راه را رفته و حالا به طرفداران دوآتشه MMA تبدیل شده‌اند. اگرچه دواین جانسون وظیفه داشت در UFC 244 کمربند قهرمانی نمادین BMF را به دور کمر خورخه ماسویدال بپیچد که نیت دیاز را شکست داده بود اما افسوس که راک در آن مسابقه ترغیب نشد که نه درباره ام ام ای و نه درباره هیچ یک از هنرهای رزمی مطالعه کند و آموزش ببیند. بنابراین با وجود اینکه او حضور فعالی در این عرصه دارد، نمی‌توان نامش را در میان سلبریتی‌هایی قرار داد که علاوه بر علاقه شدید به ام ام ای، درباره آن مطالعه داشته و در تمرینات مختلف هنرهای رزمی شرکت داشته‌اند. ریشه هایی از دواین جانسون در کانر مک گرگور ؛ مک گرگور با اعتماد به نفس راک!بیایید به 5 سلربیتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند، نگاهی بیندازیم. قطعا از دیدن چند نام تعجب می‌کنید:

دمی لواتو ، خواننده پاپ از طرفداران MMA

دمی لواتو خواننده پاپ، قطعا اولین کسی نیست که بیشتر مردم وقتی لیستی از طرفداران مشهور MMA را مورد بحث قرار می‌دهند، به او فکر کرده باشند. با این حال، ستاره سابق دیزنی نه تنها از MMA لذت می‌برد بلکه خودش یک رزمی کار حرفه‌ای ست. دمی لواتو برزیلی کمربند آبی جیو جیتسو را در اختیار دارد. مهارت‌های او به عنوان یک رزمی‌کار ترکیبی معمولی مورد تحسین امیلی ویتمیر، قهرمان سابق دسته پر وزن UFC قرار گرفته است. دمی لواتو مدتی با ویتمیر اردوی تمرینی داشته است. علاوه بر این لواتو 30 ساله در UFC 175 هم که به رقابت لیوتو ماچیدا و کریس ویدمندر مین ایونت اختصاص داشت، شرکت کرد. او همچنین در UFC 205 در کنار لوک راک‌هولد وارد میدان شد. در آن زمان لواتو پیش از آشنایی با قهرمانی بلاتور گیرمه واسکونسلوس، با کریس ویدمن وارد رابطه کوتاه مدتی شده بود. عشق خواننده پاپ به این ورزش زمانی چنان عمیق بود که در سال 2016، مربی او ادعا کرد که احتمال دارد لواتو در یک مبارزه ممنوعه شرکت کند که البته هیچ وقت این ادعا عملی نشد.

از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند!شکیل اونیل از محبوب ترین طرفداران MMA

شکیل اونیل افسانه‌ای یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیای ورزش است. دوران درخشان او در دنیای بسکتبال و کاریزمای ذاتی او به عنوان یک تحلیلگر ورزشی منجر به تبدیل شدن وی به یک فوق ستاره ورزشی شد. این غول بازنشسته بسکتبال نیز از طرفداران مشهور هنرهای رزمی ترکیبی است. شکیل اونیل نه تنها تمرینات MMA را در اوقات فراغت خود دنبال کرده بلکه ستاره سابق NBA حتی به داخل رینگ هشت ضلعی در موسسه عملکرد UFC رفته تا با فارست گریفین و کلودیا گادلها در حالی که دانا وایت، رئیس UFC به عنوان داور مبارزه حضور داشت، دست و پنجه نرم کند. بنابراین جای تعجب نیست که ستاره سابق NBA از طرفداران پرشور UFC باشد. شکیل اونیل با یوئل رومرو، قهرمان میان وزن سابق UFC و الکساندر ولکانوفسکی، قهرمان دسته پر وزن، چندین عکس یادگاری داشته است. علاوه بر این، اسطوره بسکتبال با فرانسیس انگانو، پادشاه سنگین وزن ام ام ای، دوستی نزدیکی دارند و یک بار انگانو با بلند کردن اونیل نشان داد که چه قدرتی دارد.

از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند!مارک زاکربرگ ؛ چهره ای که مورد تحسین کانر مک گرگور قرار گرفت

چند ماه قبل پدی پیمبلت پس از اینکه در راند اول مسابقه مقابل رودریگو وارگاس با حرکتی خاص توانست رقیبش را شکست دهد، در مصاحبه‌ پس از مبارزه‌اش حرف عجیبی زد. این مبارز دسته سبک وزن UFC، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ را به مبارزه دعوت کرد. در حالی که ارتباط بین مارک زاکربرگ و ام ام ای در ابتدا عجیب به نظر می‌رسید، ماه‌ها بعد ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد این مدیر موفق با مبارز سابق بلاتور، کای وو در حال تمرین است. مهارت‌های مبارزه مدیر عامل فیس بوک مورد تحسین کانر مک گرگور قرار گرفت و مارک زاکربرگ با ابراز تمایل برای بازگشت مبارز ایرلندی، به این مساله واکنش نشان داد. علاوه بر این مارک زاکربرگ با حضور در پادکست جو روگان، از جیو جیتسو برزیلی به عنوان بهترین ورزش جهان یاد کرد. او همچنین تمایل خود را برای شرکت در مسابقات BJJ تا پیش از تولد 40 سالگی ابراز کرد.

از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند!هالی بری وو عشق واقعی به MMA

هالی بری ستاره سینما یکی از طرفداران بزرگ UFC است. او در بسیاری از رویدادهای این سازمان از جمله مبارزه تاریخی میان آماندا نونز و کریس سایبورگ دیده شده است. او با مبارزی چون برایان اورتگا که از مدعیان دسته پر وزن بوده، عکس یادگاری انداخته و حتی واسطه وزن کشی بین ژانگ ویلی و رز ناماجوناس برای مسابقه برگشت این دو مبارز شده است. با این حال عشق واقعی هالی بری به این ورزش زمانی به بهترین وجه نشان داده شد که او با آمادگی کامل در فیلم MMA Bruised بازی کرد؛ جایی که او نقش یک رزمی کار هنرهای ترکیبی را بر عهده داشت. در این فیلم چندین مبارز UFC از جمله والنتینا شوچنکو و میشا تیت حضور داشتند. برای ایفای این نقش، هالی بری به طور جدی و مستمر تمرین کرد و حتی مجبور شد وزن خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

از مارک زاکربرگ تا تام هاردی ؛ 5 سلبریتی که عاشقانه ام ام ای را دوست دارند!تام هاردی فراتر از سایرین ؛ قهرمانی در مسابقات جیو جیتسو برزیلی

تام هاردی مانند هالی بری در یک فیلم مرتبط با ام ام ای نقش آفرینی کرده است. او در فیلم جنگجو، نقش یک رزمی کار شاغل در نیروی دریایی آمریکا را بازی کرده است. مبارزان مشهور سابق UFC مانند آنتونی جانسون، نیت مرکوردت و ایوس ادواردز در این فیلم بازی کرده‌اند. تام هاردی پس از بازی در این فیلم، در اوقات فراغت خود به دنبال جیو جیتسو برزیلی رفت. این بازیگر سرشناس پس از اینکه به طور جدی هنرهای رزمی را دنبال کرد، موفق شد کمربند آبی جیو جیتسو برزیلی را بدست آورد. با این حال هاردی تنها به تمرین و بهبود مهارت‌های خود در باشگاه راضی نیست. این بازیگر انگلیسی قدمی فراتر از هر سلبریتی دیگر در این فهرست برداشته است. او نه تنها در مسابقات جیو جیتسو برزیل شرکت کرده بلکه در مسابقات متعددی نیز قهرمان شده است. آگوست امسال، هاردی دو مدال طلا را در یک مسابقه خیریه به دست آورد. در حالی که اکثر سلبریتی‌ها فقط در مورد اینکه چقدر دوست دارند وارد مبارزات شوند، صحبت می‌کنند، هاردی نه تنها مبارزه داشته بلکه به قهرمانی هم رسیده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...