ام ام ای در انتظار بزرگترین مبارزه سال میان هنری سجودو و آلجامین استرلینگ

کدخبر (164731) | 21 فروردین 1402 | ساعت 22:56
0 175
ام ام ای در انتظار بزرگترین مبارزه سال میان هنری سجودو و آلجامین استرلینگ
هنری سجودو و آلجامین استرلینگ در رویداد UFC 288 با بکدیگر مبارزه خواهند کرد تا دنیای ام ام ای در سال جاری شاهد یک مبارزه جذاب دیگر باشد.

به گزارش سرخ نیوز، بی شک طرفداران ام ام ای در سرتاسر جهان یکی از بهترین‌ سال‌های عمر خود را سپری می‌کنند؛ سالی که تا همین جا مملو بوده از اخبار دلچسبی که از آنها از قهرمانان محبوب خود یکی پس از دیگری دریافت کرده‌اند. این هواداران هنوز سرمست بازگشت جان جونز به رینگ در UFC 285 و تقابل نفس گیر الکس پریرا و اسرائیل آدسانیا در UFC 287 هستند اما این تمام اتفاقا هیجان انگیز سال 2023 ام ام ای نیست چراکه هنوز مبارزه بزرگ کانر مک گرگور و مایکل چندلر در پیش است و احتمالا تا پیش از برگزاری این مبارزه، می‌توانیم چندین نبرد مهم دیگر را هم شاهد باشیم.

مبارزه هنری سجودو و آلجامین استرلینگ در UFC 288

اما در این میان یک مبارزه مهم دیگر هم در راه است که به ایونت UFC 288 اختصاص دارد؛ جایی که هنری سجودو و آلجامین استرلینگ به جنگ یکدیگر خواهند رفت. در این مدت هواداران ام ام ای در شهر نیوجرسی احتمالا خوشحال‌ترین مردمان دنیا خواهند بود چراکه شانس تماشای این نبرد مهیج در بازگشت دوباره قهرمان دوگانه ام ام ای، هنری سجودو به صحنه رقابت را خواهند داشت. این رقابت روز ششم ماه می در مرکز مبارزه پرودنتیال ورزشگاه نیو آرک شهر نیوجرسی برگزار خواهد شد و UFC به تازگی برنامه کلی ایونت UFC 288 را اعلام کرد تا این مبارزه به قطعیت برسد. ام ام ای در انتظار بزرگترین مبارزه سال میان هنری سجودو و آلجامین استرلینگ با این حال پیش از انجام این مبارزه هر دو مبارز یکدیگر را در موسسه عملکرد UFC ملاقات کردند و از همان جا جدال‌های لفظی‌شان آغاز شد. در واقع تصاویر این رویایی نشانگر آن است که هم سجودو و هم استرلینگ این قابلیت را دارند که در هر زمان و هر مکان با یکدیگر وارد جنگ لفظی شوند و از هر چه دهانشان بیرون می‌آید، به یکدیگر بگویند.

درگیری لفظی آلجامین استرلینگ و هنری سجودو

آلجامین استرلینگ اخیراً در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از ملاقات با سجودو در مؤسسه عملکرد UFC منتشر کرده است. این دو مبارز به محض مواجهه با یکدیگر، شروع به بدگویی علیه یکدیگر کردند. هنری سجودو در حالی وارد بگو مگو با استرلینگ شد که فرزندش را به همراه داشت. آلجامین در این مشاجره کوتاه به سجودو گفت:

هنوز چند هفته تا مبارزه باقی مانده و من واقعا نمی‌دانم چه کسی بهتر است.

ام ام ای در انتظار بزرگترین مبارزه سال میان هنری سجودو و آلجامین استرلینگ سجودو در پاسخ به طعنه مبارز جامائیکایی گفت:

دو هفته دیگر می‌بینی من در فرم خواهم بود. ساعت در حال تیک تاک است.

البته این مشاجره در نوع خود خنده‌دار بود و هر دو مبارز مدتی به این لفاظی عجیب خود ادامه داند. در پایان هم استرلینگ خطاب به سجودو گفت که نمی‌تواند بیش از این برای مبارزه‌شان منتظر بماند. آلجامین 33 ساله در شرح این ویدیو که در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده، نوشت:

بی صبرانه منتظرم به تو یادآوری کنم که چرا بازنشسته شدی، عزیزم.

پس از تماشای این ویدئو، در قسمت نظرات، هواداران هیجان خود را از مبارزه پیش رو ابراز کردند. ام ام ای در انتظار بزرگترین مبارزه سال میان هنری سجودو و آلجامین استرلینگ

آمار هنری سجودو و آلجامین استرلینگ در مبارزات MMA

سیجودو و استرلینگ هر دو مبارزان برجسته‌ای در بزرگترین پروموشن ام ام ای در جهان هستند. سجودو رکورد 16 پیروزی و 2 باخت و استرلینگ رکورد 22 پیروزی و 3 باخت را در کارنامه خود دارند. همین آمار درخشان دو مبارز، پیش بینی چهره پیروز را برای تماشاگران دشوار کرده است. سجودو قبل از بازنشستگی، در 6 مبارزه پیروز شده بود. در حال حاضر، استرلینگ در 8 مبارزه متوالی پیروز شده است. رویارویی این دو مبارز کافی است تا هواداران ام ام ای تا چند هفته آینده به اندازه کافی هیجان زده باشند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...