از معروف و غفور تا معنوی نژاد و عبادی پور ؛ بهروز عطایی علیه ستاره های تیم ملی!

از زمان حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی والیبال، شاهد خداحافظی یا قطع همکاری برخی ستاره ها بوده ایم.
کدخبر (224689) | 07 شهریور 1402 | ساعت 21:41
0 186
از معروف و غفور تا معنوی نژاد و عبادی پور ؛ بهروز عطایی علیه ستاره های تیم ملی!
از زمان حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی والیبال، شاهد خداحافظی یا قطع همکاری برخی ستاره ها بوده ایم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از زمان حضور بهروز عطایی ستاره های زیادی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده یا به هر طریق دیگری راه شان را از بازی های ملی جدا کرده اند که شاید سعید معروف مهم ترین شان باشد. سعید معروف بلافاصله بعد از حذف تیم ملی والیبال کشورمان از المپیک ۲۰۲۱ توکیو و در شرایطی که بهروز عطایی جانشین ولادیمیر الکنو شده بود از بازی های ملی خداحافظی کرد‌ و امیر غفور نیز بعد از المپیک و علی رغم درخشش در بازی های لیگ برای مدت طولانی به تیم ملی دعوت نشد. سال گذشته، شاهد درخشش امیر غفور در بازی های لیگ والیبال بودیم که منجر به قهرمانی تیم شهداب یزد شد تا گمانه زنی ها در خصوص بازگشت وی به تیم ملی نیز از سر گرفته شود اما غفور در فرودین ماه سال جاری به درخواست بهروز عطایی برای بازگشت به تیم ملی پاسخ منفی داده و از بازی های ملی خداحافظی کرد. در بازی های لیگ ملت های ۲۰۲۳ که چند هفته پیش برگزار شد و با چهاردهمی ایران به پایان رسید نیز شاهد تنش بین عطایی و بازیکنانی چون محمدجواد معنوی نژاد بودیم که به خط خوردن این بازیکن از لیست تیم ملی انجامید.

بهروز عطایی ، توماس توتولو را نخواست!

اما از بازیکنان که بگذریم، بهروز عطایی یک مربی کاربلد را هم در این مدت از تیم ملی والیبال ایران ریجکت کرده؛ توماس توتولو، که به عنوان دستیار ولادیمیر الکنو در تیم ملی حضور داشت و بعد از حضور عطایی نیز به عنوان مربی تمرین دهنده و طراح به کارش ادامه داد اما عطایی بعد از مدتی تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفت و دلیل این مسئله را اختلاف سلیقه دانست! از معروف تا غفور و معنوی نژاد ؛ بهروز عطایی علیه ستاره های تیم ملی! توتولو یک مربی سطح بالا و شناخته شده ایتالیایی بود که به عنوان مربی موفقیت های متعددی را با تیم ملی ایتالیا کسب کرده بود و خروج او از ایران بسیار عجیب به نظر می رسيد.

خط خوردن عجیب میلاد عبادی پور از لیست تیم ملی والیبال برای بازی های آسیایی

بعد از ناکامی در والیبال قهرمانی آسیا 2023 با تصمیم بهروز عطایی و در اقدامی عجیب، میلاد عبادی پور که در حال حاضر یکی از بهترین دریافت کننده های جهان است از لیست بازی های آسیایی هانگژو خط خورد تا روند کنار رفتن ستاره ها در زمان عطایی همچنان تداوم داشته باشد.   آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...