از نفت تا بوکس! / الکساندر اوسیک ستاره دیگری که مانند رونالدو راهی عربستان شد!

الکساندر اوسیک، قهرمان دسته سنگین وزن سازمان‌های WBA، IBA و WBO، روز شنبه اعلام کرد که می‌خواهد به یکی از بزرگترین سازمان‌های بوکس خاورمیانه بپیوندد.
کدخبر (190785) | 16 خرداد 1402 | ساعت 20:08
0 219
از نفت تا بوکس! / الکساندر اوسیک ستاره دیگری که مانند رونالدو راهی عربستان شد!
الکساندر اوسیک، قهرمان دسته سنگین وزن سازمان‌های WBA، IBA و WBO، روز شنبه اعلام کرد که می‌خواهد به یکی از بزرگترین سازمان‌های بوکس خاورمیانه بپیوندد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سازمان «Skill Challenge Entertainment» بزرگترین سازمان رسمی بوکس عربستان سعودی به شمار می‌آید و الکساندر اوسیک با این سازمان قرارداد بسته است. این سازمان توسط شاهزاده خالد بن سلمان آل سعود، که فرزند ملک سلمان است، تأسیس شد. خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی نیز است. این سازمان بزرگ قصد دارد تا با برگزاری مسابقات بزرگ در این زمینه و کسب درآمدهای زیاد، وابستگی عربستان را به نفت کاهش دهد و اقتصاد این کشور را متحول کند. از طرف دیگر، این موضوع تأثیر فوق‌العاده‌ای روی صنعت گردشگری این کشور خواهد داشت. از نفت تا بوکس! / الکساندر اوسیک ستاره دیگری که مانند رونالدو به عربستان رفت!

قرارداد الکساندر اوسیک با سازمان Skill Challenge Entertainment عربستان سعودی

این موضوع از سال 2019 شروع شد. آن‌ها هزینه زیادی را پرداخت کردند تا مبارزه آنتونی جاشوا و اندی رویز در این کشور برگزار شود. این موضوع، تعجب بسیاری از طرفداران بوکس را به‌همراه داشت؛ چراکه در آن زمان، چنین مبارزه‌هایی به‌ندرت در خاورمیانه انجام می‌شد. از دیگر مبارزه‌های بزرگی که در این کشور برگزار شد، می‌توان به مبارزه کالوم اسمیت و جورج گرووز اشاره کرد. پاندمی کرونا برای مدتی برنامه‌های این کشور و مخصوصاً این سازمان را متوقف کرد اما آن‌ها از سال پیش، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. آن‌ها سال گذشته میزبان مبارزه آنتونی جاشوا و الکساندر اوسیک بودند و این مبارزه را در شهر جده برگزار کردند. از نفت تا بوکس! / الکساندر اوسیک ستاره دیگری که مانند رونالدو به عربستان رفت! قهرمان سنگین وزن جهان در این مبارزه پیروز شد. این سازمان عربی سعی داشت تا پس از این مبارزه، مبارزه دیگری را بین الکساندر اوسیک و تایسون فیوری در اوایل سال 2023 ترتیب دهد اما تلاش‌های آن‌ها به نتیجه نرسید و این مبارزه برگزار نشد. با این حال، عربستان سعودی میزبان در مبارزه تامی فیوری و جیک پاول بود؛ مبارزه‌ای که تامی فیوری در نهایت حریف خود را شکست داد. به‌نظر می‌رسد که این سازمان قصد دارد تا در ماه‌های آینده، میزبان دو مبارزه بزرگ باشد؛ فیوری مقابل اوسیک و جاشوا مقابل دیانتی ویلدر. همچنین شایعاتی مطرح شده که این دو مبارزه در یک شب برگزار خواهند شد. آن‌ها برای اینکه بتوانند برنامه‌های خود عملی کنند، هم‌اکنون با الکساندر اوسیک قرارداد بسته‌اند. تنها زمان مشخص می‌کند که آیا این دو مبارزه در آینده و در یک شب برگزار خواهند شد یا خیر، اما اوسیک هم‌اکنون باید از قهرمانی خود در مقابل دنیل دوبوا دفاع کند. این مبارزه در تاریخ چهارم شهریور (بیست و ششم اوت) در لهستان برگزار خواهد شد. جدیدترین خبرهای بوکس:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...