مقررات سخت عربستانی‌ها برای مبارزه ستارگان سنگین وزن بوکس دنیا؛ یک باخت، پایان کار است!

برای مبارزان حاضر در تورنومنت بوکس سنگین وزن دنیا در عربستان، قوانین سخت‌گیرانه‌ای وضع شده است.
کدخبر (178549) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:06
0 157
مقررات سخت عربستانی‌ها برای مبارزه ستارگان سنگین وزن بوکس دنیا؛ یک باخت، پایان کار است!
برای مبارزان حاضر در تورنومنت بوکس سنگین وزن دنیا در عربستان، قوانین سخت‌گیرانه‌ای وضع شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در حالیکه قرار است تا چند ماه آینده کشور عربستان میزبان مبارزه بوکس ستارگان دسته وزن دنیا یعنی الکساندر اوسیک، تایسون فیوری، دیونتای وایلدر و آنتونی جاشوا باشد، مقررات سختگیرانه این کشور ممکن است باعث لغو این رویداد شود. آژانس ورزشی «Skills Challenge Entertainment» عربستان می‌خواهد این رویداد بوکس دسته سنگین وزن را در ماه دسامبر میزبانی کند که در آن جاشوا در مقابل وایلدر و فیوری در مقابل اوسیک قرار خواهند گرفت و برنده هر رقابت مقابل دیگری به روی رینگ خواهد رفت. در واقع عربستان پروژه بلند پروازانه‌ای در ورزش دارد که برگزاری این تورنمت ستارگان بوکس سنگین جهان بخشی از آن است. در حال حاضر گفتگوها با نمایندگان هر چهار مبارز آغاز شده است اما به نظر می‌رسد آنها فقط در همین تابستان فرصت داشته باشند که وارد مبارزه دیگری بشوند. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه فیوری ممکن است با ژیلی ژانگ مبارزه کند، وجود دارد. در حالی که الکساندر اوسیک احتمالا با رقیب اجباری خود در WBA، دنیل دوبوا روبرو خواهد شد و جاشوا ممکن است یک مسابقه مجدد با دیلیان وایت داشته باشد. مقررات سخت عربستانی‌ها برای مبارزه ستارگان سنگین وزن بوکس دنیا؛ یک باخت، پایان کار است!

یک اشتباه و احتمال از دست رفتن تورنومنت بوکس عربستان

با این حال، عامر عبدالله مسئول بوکس انجمن Skills Challenge Entertainment، نسبت به مبارزات موقت هشدار داده و عنوان کرده است که باخت در این مبارزات می‌تواند هر یک از این نفرات را از مسابقات پیش‌رو محروم کند. عبدالله به تلویزیون IFL گفته است:
زمان زیادی وجود دارد، ما در ماه می هستیم و شما تا دسامبر (۷ ماه) فرصت دارید. بنابراین زمان زیادی وجود دارد. این افراد باید فعال بمانند و ممکن است مصدوم شوند. اگر آنتونی جاشوا به تگزاس برگردد، شاید مدتی را با مربی جدیدش در کمپ بگذراند یا تیمش تصمیم بگیرد که در تابستان با او مبارزه کند تا او را فعال نگه دارد. همه اینها اقداماتی است که شما برای روی فرم ماندن انجام می‌دهید و ما از آنها خبر نداریم و اگر خدای ناکرده شرایطی پیش بیاید که یکی از این افراد شکست بخورد چه می‌شود؟
او ادامه داد:
من نمی‌گویم یک عملکرد ضعیف آنها را محروم می‌کند اما یک باخت بیش از حد احتمال دارد آنها را محروم کند و به همین دلیل است که همه باید در مورد حرکاتی که انجام می دهند بسیار مراقب باشند. ما این پیشنهاد را مطرح می‌کنیم و نمایندگان آنها باید اطمینان داشته باشند که با چه شرایطی وارد مذاکره می‌شوند و چیزی قابل توجیه نخواهد بود. شاهزاده خالد عاشق یک داستان خوب و جذاب برای مبارزه است و هر مبارزه‌ای که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم باید دارای چنین ساختاری باشد.
اوسیک احتمالا به زودی به مصاف دوبوا خواهد رفت اما یک اتفاق ناگوار کل رویداد عربستان را به باد خواهد داد. طرفداران بوکس می‌خواهند که رویارویی فیوری و اوسیک و همچنین تقابل جاشوا و وایلدر را در این رویداد تماشا کنند. اما اگر اوسیک مقابل دوبوا شکست بخورد، نه تنها شانس حضور در عربستان را از دست می‌دهد بلکه دیگر قهرمان بلامنازع دسته سنگین وزن بوکس نخواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...