پیش‌بینی مایک تایسون از برنده مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

مایک تایسون پیشبینی خود را در خصوص پیروز نبرد احتمالی میان تایسون فیوری و الکساندر اوسیک ارائه داده است.
کدخبر (183321) | 01 خرداد 1402 | ساعت 08:37
0 570
پیش‌بینی مایک تایسون از برنده مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک
مایک تایسون پیشبینی خود را در خصوص پیروز نبرد احتمالی میان تایسون فیوری و الکساندر اوسیک ارائه داده است.

به گزارش سرخ نیوز، طرفداران بوکس همچنان بی‌صبرانه منتظر ترتیب یافتن مبارزه‌ای بزرگ میان الکساندر اوسیک و تایسون فیوری هستند. مبارزه‌ای که می‌تواند قهرمان بلامنازع دسته سنگین وزن را مشخص کند. دو بوکسور قرار بود در اواخر ماه آوریل روبروی هم قرار بگیرند اما مذاکرات میان دو طرف سرانجام به شکست انجامید. هرکدام از دو گروه طرف دیگر را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات می‌دانستند. تمام طرفداران بوکس کم‌وبیش از این وضع خسته شده‌اند. خصوصا با در نظر گرفتن اینکه در طی مدت اخیر چندین مبارزه بزرگ در خصوص تایسون فیوری مطرح شدند که هیچکدام در نهایت ترتیب نیافتند. مهم‌تر از همه مبارزه «جیپسی کینگ» با دیگر بوکسور بزرگ بریتانیایی یعنی آنتونی جاشوا. پیشبینی مایک تایسون از برنده مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

مبارزه بزرگان بوکس در عربستان؛ فیوری-اوسیک و جاشوا-وایلدر

اخیرا گزارش‌هایی به گوش رسیده است که تایسون فیوری و الکساندر اوسیک ممکن است در اواخر سال جاری میلادی در یک تورنمنت چهار جانبه بزرگ در عربستان سعودی بالاخره مقابل هم قرار بگیرند. گزارش‌ها حاکی از آنند که دو مشت‌زن دیگر این تورنمنت آنتونی جاشوا و دیانتی وایلدر هستند و برنده این دو مبارزه در فینال تورنمنت برابر هم قرار خواهند گرفت. هر چهار بوکسور پیش از این سابقه قهرمانی در دسته سنگین وزن را در کارنامه خود می‌بینند. این تورنمنت می‌تواند برای آنها مجموعا دویست میلیون دلار درآمد در پی داشته باشد. گرچه هنوز خبری رسمی در تایید این گزارش‌ها منتشر نشده است. جیپسی کینگ نیز در طی مدت اخیر تنها سرگرم وقت‌گذرانی در شبکه‌های اجتماعی بوده است. پیشبینی مایک تایسون از برنده مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

پیش بینی مایک تایسون از مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک

حالا و به‌دنبال داغ‌تر شدن بازار شایعات، خطرناک‌ترین مرد دنیا یعنی مایک تایسون به اظهار پیشبینی خود درباره قهرمان احتمالی این تورنمنت پرداخته است. مایک آهنین در مصاحبه اخیر خود با iFL TV گفته است:
تایسون فیوری پیروز خواهد شد. او واضحا از الکساندر اوسیک قدرتمندتر است. به‌نظرم اوسیک حتی قادر نیست این مبارزه را تا زمان زیادی به درازا بکشد. تایسون او را له خواهد کرد. اوسیک نمی‌تواند تا همیشه از دست تایسون فرار کند. او سرانجام مجبور خواهد شد مقابل او قرار بگیرد و مبارزه کند. فیوری بوکسور متفاوتی نسبت به جاشوا است. حملات او برخلاف حملات AJ ادامه‌دار هستند. تازه جاشوا نیز با ضربه‌های خود به بدن اوسیک تقریبا باعث توقف او شد.
تایسون فیوری، بوکسور شکست‌ناپذیر اهل منچستر سال گذشته توانسته بود درک چیسورا و دیلیان وایت را ناک اوت کند. پیروزی او برابر چیسورا سومین پیروزی فیوری برابر این بوکسور بریتانیایی بود. پیشبینی مایک تایسون از برنده مبارزه تایسون فیوری و الکساندر اوسیک الکساندر اوسیک پس از دو پیروزی متوالی برابر آنتونی جاشوا دیگر بر روی رینگ بوکس دیده نشده است. اوسیک در تابستان سال گذشته موفق شده بود این قهرمان سابق المپیک را در مبارزه مجدد شکست دهد و پس از آن مبارزه دیگری را ترتیب نداده است. تایسون فیوری اخیرا درگیر جدل‌های لفظی با چهره‌های مشهور دنیای ام ام ای نظیر جان جونز و جو روگان بوده است. فیوری مدتی پیش نیز از جانب جیک پاول به مبارزه با فرانسیس انگانو دعوت شده بود. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...