از VAR در فصل بیست و سوم هم خبری نیست

فدراسیون فوتبال هزینه های راه اندازیVAR را گردن باشگاه ها انداخت.
کدخبر (197712) | 31 خرداد 1402 | ساعت 16:16
0 107
از VAR در فصل بیست و سوم هم خبری نیست
فدراسیون فوتبال هزینه های راه اندازیVAR را گردن باشگاه ها انداخت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قبل از شروع هر فصل شاهد وعده های تکراری مسوولین در خصوص دادن امکانات به داوران هستیم و فصلی نیست که با وعده VAR شروع نشود. در شرایطی که تیم ها در بازار تابستانی مشغول یارگیری برای فصل بیست و سوم هستند و در تب و تاب این هستند که با سقف بودجه در نظر گرفته شده آیا بتوانند تیم های خود را تقویت کنند یا خیر، حالا با درخواست جدیدی از سوی سازمان لیگ مواجه شده اند و آن تقبل هزینه های VAR در ورزشگاه هاست. 

منصور قنبرزاده گفته است: بیشتر ورزشگاه های ما در دست دولت است و باشگاه ها عمدتا آن ها را اجاره می کنند. همانطور که چمن ورزشگاه را تعویض می کنند و تجهیزات ورزشگاه را به روز می‌کنند باید این VAR را هم که تکمیل کننده ورزشگاه است را انجام دهند. ما هم در فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می کنیم!

با این تفاسیر باید قید استفاده از این تکنولوژی را برای فصل بیست و سوم زد. چرا که همانطور گفته شد بودجه باشگاه ها برای خرید این تجهیزات و مجهز سازی ورزشگاه ها به آن نمی رسد. شاید هم مسوولین فدراسیون انتظار دارند با سقف بودجه ۳۰۰ میلیونی که برای باشگاه ها در نظر گرفته اند همه مشکلات این فوتبال حل شود!

آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...