استایل لاکچری کریستیانو رونالدو برای مبارزه جیک پاول و تامی فیوری

کریستیانو رونالدو با حضور در مبارزه تامی فیوری و جیک پاول، نگاه‌ها را بر خود جلب کرد.
کدخبر (149646) | 11 اسفند 1401 | ساعت 10:10
0 171
استایل لاکچری کریستیانو رونالدو برای مبارزه جیک پاول و تامی فیوری
کریستیانو رونالدو با حضور در مبارزه تامی فیوری و جیک پاول، نگاه‌ها را بر خود جلب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو که توسط جیک پاول به تماشای مبارزه‌اش با تامی فیوری در ریاض دعوت شده بود، با ظاهری شیک و لاکچری به ورزشگاه ریاض آرنا رفته بود. کریستیانو رونالدو که همواره بخاطر استفاده از لباس‌ها و ملزومات گران‌قیمت و تجملاتی شهرت دارد، برای تماشای این مبارزه ساعتی از برند فرانک مولر سینتری Curvex Tourbillon 0001 ردر دست داشت. ساعت فرانک مولر یکی از گران‌ترین ساعت‌های این ستاره پرتغالی است که ارزش آن 1.5 میلیون دلار تخمین زده شده است.

این ساعت دارای یک قاب از جنس طلای سفید است که با الماس‌های باگت زیبا تزیین شده است. این ساعت همچنین دارای مکانیزم منحصر به فرد توربیلون است که فقط در ساعت‌های گران قیمت و کمیاب دیده می‌شود. این ساعت از برند فرانک مولر تنها یکی از ساعت‌های گران‌قیمت کلکسیون کریستیانو رونالدو است. این ملی‌پوش پرتغالی در نوامبر 2022 با جواهرساز گران‌قیمت Jacob and Co همکاری خود را آغاز کرد. او صاحب ساعتی از جنس الماس از برند Jacob and Co است که ارزش آن 2.3 میلیون دلار است و باارزش‌ترین ساعت رونالدو محسوب می‌شود.

استایل لاکچری کریستیانو رونالدو برای مبارزه جیک پاول و تامی فیوری

کریستیانو رونالدو که بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد، با پسرش در این رقابت مهیج شرکت کرد و بوکسور افسانه‌ای مایک تایسون، عکس یادگاری گرفت؛ این درست همان جایی بود که ساعت گرانقیمت و استایل لاکچری او توجه هواداران را به خود جلب کرد.

در این رقابت، فیوری پس از ۸ راند پاول را شکست داد و به روند پیروزی‌های پاول خاتمه دهد. پاول که برای اولین بار با یک بوکسور حرفه‌ای مبارزه می‌کرد، برای این رویارویی تبلیغات زیادی کرده و از کریستیانو رونالدو خواسته بود تا مبارزه وی را از نزدیک تماشا کند.

روزهای متفاوت رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 38 ساله تیم النصر عربستان به تازگی اولین جایزه بهترین بازیکن ماه خود را در عربستان دریافت کرد. او در ماه فوریه در چهار بازی برای النصر 8 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. رونالدو که پس از یک ماه سخت در عربستان، شرایط ایده‌آل خود را پیدا کرده، به النصر کمک کرد تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر عربستان تثبیت کند.

CR7 در بازی مقابل الوحده موفق شد 4 گل به ثمر برساند و به رکورد 500 گل رقابت‌های باشگاهی دست پیدا کند. او این ماه شگفت انگیز را با هت تریک مقابل ضمک به پایان رساند. النصر در بازی بعدی خود در لیگ برتر عربستان امروز به مصاف الباطن خواهد رفت. این تیم هم اکنون با 43 امتیاز و دو امتیاز بیشتر از الاتحاد پس از 18 بازی در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...