تایسون فیوری ؛ از شراکت با فلوید می ودر تا طراحی لباس به سبک کانر مک گرگور

تایسون فیوری ملقب به جیپسی کینگ روی موفقیت های خود در بوکس سرمایه گذاری کرده و به کارآفرینی فوق العاده تبدیل شده است.
کدخبر (149242) | 10 اسفند 1401 | ساعت 14:21
0 231
تایسون فیوری ؛ از شراکت با فلوید می ودر تا طراحی لباس به سبک کانر مک گرگور
تایسون فیوری ملقب به جیپسی کینگ روی موفقیت های خود در بوکس سرمایه گذاری کرده و به کارآفرینی فوق العاده تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری قهرمان دسته سنگین وزن جهان، بارها و بارها توانایی‌ها و قدرت خود را در رینگ مبارزه نشان داده اما این فوق ستاره دنیای بوکس نه تنها در این ورزش بلکه در راه اندازی کسب و کار هم بسیار موفق عمل کرده است. ارزش دارایی های تایسون فیوری حدود 130 میلیون یورو تخمین زده شده و این ستاره انگلیسی را به الگویی میان ورزشکاران تبدیل کرده که توانسته با استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی خود، درآمد هنگفتی داشته باشد.

سنگ تمام تایسون فیوری در استفاده از شهرت خود برای کسب ثروت

تایسون فیوری یک چهره سرشناس جهانی است که با مبارزات خود به سادگی میلیون ها مخاطب را جذب می‌کند و برندها و شرکت های بزرگ با شراکت و همکاری با این چهره پر طرفدار، سود زیادی را نصیب خود می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که فیوری در استفاده از شهرت خود برای کسب ثروت، سنگ تمام گذاشته است. او کمپانی Furocity را که در زمینه فروش نوشیدنی های انرژی زا فعالیت می‌کند، راه اندازی کرده اما علاوه بر این، جیپسی کینگ نقش بسیار مهمی در شرکت نوشیدنی های ورزشی WOW Hydrate بر عهده دارد. در کنار این شرکت ها، هری مگوایر کاپیتان تیم منچستریونایتد، کوین دی بروین کاپیتان دوم تیم منچسرسیتی، ادی هرن یکی از روسای مجموعه ورزشی Matchroom و بن دیویسون مربی سابق فیوری، نامشان در بین شرکای کاری تایسون فیوری دیده می‌شوند.

تایسون فیوری ؛ از شراکت با فلوید می ودر تا طراحی لباس به سبک کانر مک گرگورراز لباس های عجیب تایسون فیوری

از دیگر کسب و کارهای فیوری که به گذشته تعلق دارد، می‌توان به همکاری او با فلوید می ودر و منی پاکیاعو در شرکت FashionNova اشاره کرد. این برند مد و لباس، حاملی مالی آخرین مبارزه از سه گانه ویلدر و تایسون فیوری را به عهده داشت و از همان زمان تا کنون، انتخاب لباس های فیوری به موضوعی تبدیل شده که بسیاری در مورد آن صحبت می‌کنند. پوشیدن کت و شلوارهای عجیب و غریب توسط فیوری 34 ساله چه برای حضور در مبارزه های مختلف و چه در سخنرانی های عمومی، به موضوعی عادی تبدیل شده است. همین یکشنبه بود که بسیاری از حاضران در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی او را با لباسی مشابه در مبارزه برادرش تامی با جیک پال مشاهده کردند. تامی در این مبارزه موفق به شکست جیک پاول شد و مورد استقبال برادرش تایسون فیوری که لباسی سبز با تم دریایی به تن داشت، قرار گرفت.

طراح لباس های تایسون فیوری کیست؟

تامی فیوری ملقب به TNT با تصمیم داوران موفق شد تا جیک پال را شکست دهد. آن ها مدتی طولانی بود که برای یکدیگر رجزخوانی می‌کردند و تامی با این برد رکورد خود را به 9 برد متوالی رساند. با وجود لباس سبز رنگی که تایسون بر تن داشت، امکان گم کردن او در مصاحبه های پس از این رقابت که در ریاض عربستان برگزار شد، غیرممکن بود. طراح ایتالیالی کلادیو لوگلی که پیش از این لباس های کانر مک گرگور را طراحی کرده، اکنون برای طراحی لباس با تایسون فیوری همکاری دارد؛ لباس هایی که همواره در جلب توجه مخاطبان موفق عمل می‌کنند. تایسون فیوری در این مدت سرمایه زیادی بردست آورده و اسپانسرهای قابل توجهی از او حمایت می‌کنند. او در سال 2022 بعد از شکست دادن دیلان وایت و مدتی پس از بازنشستگی کوتاه مدتش، اظهار کرد که پول دیگر اولویت اول وی نیست. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...