... و حالا یک سوپر مبارزه ؛ اسرائیل آدسانیا در برابر خمزات چیمایف

یوجین برمن مربی اسرائیل آدسانیا ضمن استقبال از مبارزه احتمالی اسرائیل آدسانیا با خمزات چیمایف، مدعی شد این مبارزه می تواند یک مبارزه عالی باشد.
کدخبر (165639) | 26 فروردین 1402 | ساعت 10:19
0 194
... و حالا یک سوپر مبارزه ؛ اسرائیل آدسانیا در برابر خمزات چیمایف
یوجین برمن مربی اسرائیل آدسانیا ضمن استقبال از مبارزه احتمالی اسرائیل آدسانیا با خمزات چیمایف، مدعی شد این مبارزه می تواند یک مبارزه عالی باشد.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا با 8 پیروزی موفق شد بار دیگر خود را به عنوان قهرمان میان وزن UFC معرفی کند. او اکنون توسط تمام جامعه ام ام ای با اندرسون سیلوا بزرگ مقایسه می‌شود. در این بین خمزات چیمایف معتقد است که می‌تواند دربرابر قهرمان فعلی میان وزن دست بالا را داشته باشد. خمزات چیمایف در این دسته وزنی تجربه‌ای ندارد و هنوز هیچ مبارزه‌ای در این دسته وزنی نداشته است. با این حال این مانع او نشد که خواهان مبارزه با اسرائیل آدسانیا نشود. یوجین برمن، سرمربی آدسانیا در پاسخ به این پیشنهاد با سابشن رادیو گفت و گو کرد و توضیح داد که چرا چیمایف باید برای رسیدن به قهرمانی این دسته وزنی، تلاش زیادی داشته باشد.

نمی‌خواهیم مسخره خمزات چیمایف شویم

برمن، مربی آدسانیا می‌گوید:
آیا خمزات قابلیت مبارزه در این دسته وزنی را دارد؟ ما نمی‌خواهیم مسخره او شویم. این معتبرترین عنوان در این ورزش است. گاهی اوقات تجارت بر هر چیزی ارجحیت دارد. من این را درک می‌کنم اما شما باید به کسی که دارای عنوان است، افتخار کنید. با این کارها ارزش سازمان را زیر سوال می‌برید و این ورزش را بی ارزش می‌کنید. شما در حال بی ارزش کردن همه چیزهایی هستید که ما برای قهرمانی در میان وزن انجام دادیم. شما زحمات اندرسون سیلوا را هم از بین می‌برید.
... و حالا یک سوپر مبارزه ؛ اسرائیل آدسانیا در برابر خمزات چیمایفخمزات در UFC به رکورد 6 برد متوالی دست یافته و هنوز هیچ شکستی نپذیرفته است. در عین حال به عنوان یک مبارز حرفه‌ای در ام ام ای 12 برد داشته و باختی متحمل نشده است. او پیش از این در دسته وزنی ولترویت با پیروزی‌های متوالی مقابل گیلبرت برنز و کوین هالند در دو مبارزه آخر خود داشته است. چیمایف می‌تواند در دسته وزنی پایین‌تر زودتر به عنوان قهرمانی برسد. گفتنی است، او در آخرین مبارزه خود مقابل نیت دیاز نتوانست به سر وزن برسد و مجبور شد رقیب خود را به هالند تغییر دهد. بنابراین دسته وزنی بالاتر که سقف 80 کیلوگرمی دارد، می‌تواند برای این مبارز داغستانی مشکل ساز باشد.

مربی اسرائیل آدسانیا ک مخالفت مبارزه با خمزات چیمایف نیستم

اسرائیل آدسانیا در حال حاضر مبارز پرکارتر نسبت به خمزات چیمایف است. او با حریفان بهتری مبارزه کرده و عناوین معتبر جهانی را به دست آورده تا جایگاه خود را به عنوان یک اسطوره مدرن تثبیت کند. علاوه بر این، ایزی همچنان یکی از محبوب‌ترین مبارزان UFC در جهان است. در همین حال خمزات چیمایف نیز به سرعت میان هواداران ام ام ای محبوب شده است. با وجود عدم کسب عنوان قهرمانی جهان، او اغلب با قهرمانان این عرصه مقایسه می‌شود. ... و حالا یک سوپر مبارزه ؛ اسرائیل آدسانیا در برابر خمزات چیمایفبرمن، مربی آدسانیا معتقد است که بازی ایزی و چیمایف قطعا در مقطعی اتفاق خواهد افتاد. او می‌گوید:
من مخالف جنگ با خمزات نیستم. من فکر میکنم مبارزه با خمزات عالی خواهد بود. او یک نام بزرگ است. او یک چالش است و ما همه در مورد آن توافق داریم.
چیمایف در حال حاضر در دسته وزنی خودش در رده سوم قرار دارد و پس از کسب یک یا دو برد دیگر، یک شات طلا کسب خواهد کرد. از این رو، اسرائیل آدسانیا باید برای مدتی از مبارزات خود دور بماند. علاوه بر این، یوجین برمن به شانس آدسانیا برای صعود به رده سبک وزن و به چالش کشیدن جاماهال هیل برای کمربند اشاره کرده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...