واکنش کانر مک گرگور به خبر ادغام WWE و UFC

کانر مک گرگور ، فوق ستاره یو اف سی پس از انتشار خبر ادغام WWE و UFC به این موضوع واکنش نشان داده است.
کدخبر (162101) | 16 فروردین 1402 | ساعت 13:22
0 303
واکنش کانر مک گرگور به خبر ادغام WWE و UFC
کانر مک گرگور ، فوق ستاره یو اف سی پس از انتشار خبر ادغام WWE و UFC به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، بر اساس خبرهای منتشر شده در CNBC، وینس مک ماهون مالک دبلیودبلیوئی در حال پیش بردن مذاکرات نهایی برای فروش کمپانی خود به شرکت اندیور (مالک UFC) است. انتظار می‌رود که خبر رسمی این قرارداد نیز به‌زودی منتشر شود. اگرچه با رقم خوردن این اتفاق UFC و WWE با ادغام در یکدیگر یک کمپانی جدید را شکل خواهند داد اما این دو رقابت ورزشی همچنان به‌عنوان دو رقابت مجزا به کار خود ادامه خواهند داد.

WWE و UFC ادغام خواهند شد؟

شرکت اندیور بر اساس این قرارداد مالک ٥١ درصد از سهام کمپانی جدید خواهد بود و ۴٩ درصد باقیمانده نیز متعلق به سهامداران خرد WWE خواهد بود. بر اساس این قرارداد ارزش WWE بیش از ٩ میلیارد دلار تخمین زده شده است. واکنش کانر مک گرگور به خبر ادغام WWE و UFC این قرارداد خاتمه‌ای بر کسب‌وکار خانوادگی مک‌ماهون‌ها خواهد بود. پدر وینس مک ماهون در اواسط قرن بیستم کمپانی WWE را تاسیس کرد و در سال 1982 مالکیت آن را به پسرش واگذار کرد. از آن زمان تاکنون، وینس مک ماهون موفق شده است WWE را به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل کند.

واکنش کانر مک کرگور به ادغام کشتی کج و UFC

کانر مک گرگور یکی از نخستین مبارزان UFC بوده است که به این خبر واکنش نشان داده است. صد البته او در واکنش خود کمربند معروف رومن رینز را نیز هدف قرار داده است. بدنام تصویری از خود منتشر کرده است که او را با هردو کمربند قهرمانی UFC و WWE نشان می‌دهد. او ضمن تگ کردن صفحه رسمی هر دو کمپانی عکس خود را با یک جمله کوتاه در قالب یک هشتگ نیز همراه نموده است: «این اجتناب‌ناپذیر است»! البته همه با این اعلام تهاجم احتمالی مک گرگور به دنیای کشتی کج به‌نرمی رفتار نکردند. پل هیمن، اسطوره WWE در توییتر نوشت:
کانر مک گرگور تنها یک بدل قلابی از رومن رینز است
واکنش کانر مک گرگور به خبر ادغام WWE و UFC قهرمان سابق یو اف سی نیز سریعا پاسخ او را داد:
مراقب باش پدربزرگ! ممکن است پیدایم شود و جمجمه‌ات را از سه ناحیه بشکنم.

مبارزه بعدی کانر مک گرگور در یو اف سی

اسطوره ٣۴ ساله ام ام ای البته پیش از تلاش برای قهرمانی در WWE لازم است ابتدا دوباره کار خود را در رینگ UFC از سر بگیرد. مک گرگور از سال 2016 تا به حال تنها در یک مبارزه UFC پیروز شده است. حالا او پس از یک مصدومیت طولانی‌مدت با مبارزه برابر مایکل چندلر به رینگ هشت ضلعی باز خواهد گشت. البته هنوز تاریخ دقیق، دسته وزنی و محل انجام این مبارزه مشخص نشده است. حتی ممکن است این جدال به‌دلیل درگیری مک گرگور با کمیته ضد دوپینگ تا سال بعد نیز به تعویق بیفتد. کانر مک گرگور که پس از حدود دو سال پا به درون رینگ می‌گذارد امیدوار است که با پیروزی در این مبارزه شانس جنگیدن بر سر کسب کمربند دسته ولتروزن را پیدا کند. کمربندی که بعد از دو پیروزی متوالی لئون ادواردز برابر کامارو عثمان حالا در اختیار این مبارز بریتانیایی است. انتظار می‌رود که در ماه جولای پیش رو لئون ادواردز در مبارزه‌ای بزرگ روبروی کولبی کاوینگتون قرار بگیرد. با وجود تمام اینها، شماری از دیگر مبارزان یو اف سی از اینکه کانر مک گرگور به‌سرعت در مسیر مبارزه بر سر کسب کمربند قرار گرفته است راضی نیستند. در مهمترین واکنش، جاستین گیجی با اعتراض به حمایت‌های ناعادلانه‌ی UFC از مک گرگور حتی تهدید به بازنشستگی نیز کرده بود. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...