بازسازی فیلم کماندو با بازی راک ؛ دواین جانسون در نقش آرنولد شوارتزنگر!

دواین جانسون یک بار در مصاحبه با کونان اوبرین به صحبت درباره رابطه‌ اش با آرنولد شوارتزنگر و شیرینی‌های این رابطه برای او پرداخته بود.
کدخبر (219334) | 23 مرداد 1402 | ساعت 06:09
0 276
بازسازی فیلم کماندو با بازی راک ؛ دواین جانسون در نقش آرنولد شوارتزنگر!
دواین جانسون یک بار در مصاحبه با کونان اوبرین به صحبت درباره رابطه‌ اش با آرنولد شوارتزنگر و شیرینی‌های این رابطه برای او پرداخته بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دواین جانسون در گذر سال‌ها با حضور کاریزماتیکش در رینگ کشتی کج و بر روی پرده‌ی سینما میلیون‌ها نفر را شیفته‌ی خود ساخته است. عده کمی هستند که همچون راک می‌توانند این میزان از قدرت ستاره بودن را با خود به هر پروژه‌ای بیاورند. در سوی دیگر قرار دارد که هفت بار قهرمان مسابقات مستر المپیا شده است و کارنامه‌ای تاثیرگذار را از خود در بدنسازی و هالیوود برجا گذاشته است. دواین جانسون می‌گوید که شوارتزنگر تاثیری بسیار مهم بر او در مسیر بدل شدن به یک ستاره فیلم‌های اکشن داشته است. هر دوی این غول‌ها از جهات بسیاری شبیه به هم هستند و در عین حال احترام و تحسین متقابلی را نیز نسبت به یکدیگر دارند. این دو نفر در شروع کارنامه حرفه‌ای راک در هالیوود در فیلم The Rundown با هم همبازی شدند و این فرصت بسیار ارزشمندی برای دواین جانسون بود. بعدها آرنولد شوارتزنگر نظرات بسیار تحسین‌آمیزی را نسبت به راک مطرح ساخت و او را یک ستاره توانمند ژانر اکشن و جانشینی بر حق برای خود دانست.

حمایت‌های ادامه‌دار آرنولد از دواین جانسون

آرنولد شوارتزنگر متمایزترین و برجسته‌ترین ستاره فیلم‌های اکشن در طی دهه‌های هشتاد و نود میلادی بود. اما با آغاز دهه‌ی 2000 بود که آرنولد این مشعل را به دواین جانسون واگذار کرد. گذشته از تمام اظهار لطف‌ها بدون شک مهمترین کاری که آرنولد برای راک کرده است تزریق روحیه‌ی حرفه‌ای به این قهرمان سابق WWE بوده است. دواین جانسون یک بار در مصاحبه با کونان اوبرین به صحبت درباره رابطه‌اش با آرنولد شوارتزنگر و شیرینی‌های این رابطه برای او پرداخته بود. وقتی از راک پرسیده شد که آیا تا بحال بیرون از فضای کاری با شوارتزنگر ملاقات داشته است یا نه او پاسخ داد:
بله. معلوم است. او حقیقتا حامی من بوده است. من و آرنولد یکی دو باری هم با هم شام خورده‌ایم. او واقعا انسان بزرگی است. او هربار به‌شدت به من روحیه می‌داد و می‌گفت که تو فوق‌العاده هستی.
بازسازی فیلم کماندو با بازی راک ؛ دواین جانسون در نقش آرنولد شوارتزنگراما حالا به‌نظر می‌رسد که نوبت راک است که تمام این لطف‌های آرنولد را جبران کند. او قرار است به‌زودی یک ادای دین بزرگ را نسبت به بلوط اتریشی صورت دهد. جانسون قرار است در بازسازی یکی از فیلم‌های مشهور شوارتزنگر یعنی کماندو، ایفاگر نقشی باشد که در فیلم اصلی توسط خود آرنولد بازی شده بود.

راک نقش آرنولد شوارتزنگر را بازی می‌کند!

در فیلم کماندو (محصول سال 1985) آرنولد شوارتزنگر ایفاگر نقش یک مامور نیروی ویژه ارتش ایالات متحده بود. این نقش‌آفرینی تاثیر فراوانی در شکل‌دهی به کارنامه حرفه‌ای آرنولد داشت و تحسین عظیمی را از جانب مخاطبان متوجه او ساخت. ایده بازسازی این فیلم مدت‌هاست که در هالیوود مطرح است اما هنوز به کرسی عمل ننشسته است. اما حالا یکی از نویسندگان فیلم اصلی یعنی استیون دسوزا مجددا این ایده را در دستور کار خود قرار داده است. دسوزا گفته است که برای کمک به ساخت یک نسخه جدید از فیلم کماندو آماده است، اما تنها به یک شرط. شرط او نیز این است که حتما راک کسی باشد که نقش آرنولد را تکرار می‌کند. گرچه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای مبنی بر بازسازی این فیلم به انتشار نرسیده است، اما با توجه به رابطه دواین جانسون و آرنولد شوارتزنگر می‌توان حدس زد که راک تمایل بالایی برای کلید خوردن این پروژه داشته باشد. آخرین اخبار از چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...