لحظات سخت زندگی ساندرا بولاک؛ مرگ نامزد، تنها تراژدی زندگی او نیست

ساندرو بولاک در طول سال های زندگی اش سختی های متعددی را پشت سرگذاشته؛ از فریب خوردن و خیانت گرفته تا سرقت از منزلش.
کدخبر (218180) | 20 مرداد 1402 | ساعت 16:30
0 198
لحظات سخت زندگی ساندرا بولاک؛ مرگ نامزد، تنها تراژدی زندگی او نیست
ساندرو بولاک در طول سال های زندگی اش سختی های متعددی را پشت سرگذاشته؛ از فریب خوردن و خیانت گرفته تا سرقت از منزلش.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همه ما ساندرو بولاک را به خاطر حضورش در فیلم های هالیوودی می شناسیم. اما شاید کمتر کسی بداند که این بانوی سخت کوش زندگی آسانی نداشته و در طول سال های زندگی اتفاقات دراماتیک و تراژدیک مختلفی را پشت سرگذاشته است. آخرین اتفاق تلخ زندگی او، درگذشت برایان برایان رندال ، نامزد او، بعد از سه سال نبرد با بیماری ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) بود. در بیانیه منتشره از سوی خانواده برایان رندال می خوانیم:

با اندوه فراوان اعلام می کنیم که برایان رندال در روز پنجم آگوست بعد از سه سال مبارزه با بیماری ALS در آرامش درگذشت. برایان ترجیح داد تا روند مبارزه اش با بیماری ALS را به صورت خصوصی پشت سربگذارد و ما، کسانی که در طول این مدت از او مراقبت می کردیم، تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا خواسته او را اجرا کنیم.

اتفاقات تلخ زندگی ساندرو بولاک

این اولین باری نیست که خانم بولاک در زندگی اش با تراژدی های دردناکی روبرو می شود. او در سال 2000 از یک سانحه هوایی جان سالم به در برد و بعد از آن خانه اش مورد سرقت قرار گرفت و خیانت همسرش نیز یکی دیگر از اتفاقات دردناک زندگی او بوده. لحظات سخت زندگی ساندرا بولاک؛ مرگ نامزد، تنها تراژدی زندگی او نیستدر سال 2014، فردی به نام جوشا کوربت به خانه ساندرا بولاک در هالیوود وارد شد و این بازیگر هالیوودی مجبور شد تا با تماس با پلیس را در جریان این اتفاق قرار دهد. او دراین تماس، در پیغامی صوتی گفت:
من در کمد پنهان شده ام و در کمد را قفل کرده ام.
بعد از این اتفاق، کوربت به پنج سال حبس تعلیقی محکوم شد و برای درمان به یک مرکز بهداشت روانی منتقل شد و در سال 2017 نیز برای ده سال با صدور قرار منع مواجه گشت ولی در سال 2018 خودکشی کرد. بولاک در گفتگو با ویل اسمیت، جیدا اسمیت و آدرین بانفیلد نوریس گفت:
بعد از آن دیگر زندگی مثل قبل نشد. من در خودم گره خوردم. از روزی که آن اتفاق رخ داد، من دیگر تنها نبودم.
لحظات سخت زندگی ساندرا بولاک؛ مرگ نامزد، تنها تراژدی زندگی او نیستاتفاق تلخ دیگر زندگی خانوم بولاک، ماجرای خیانت همسرش بود؛ او با جسی جیمز، بنیانگذار West Coast Choppers ازدواج کرده بود و بر سر حضانت دخترش با او درگیری های زیادی داشت. در آن زمان مشخص شد که جیمز به خانم بولاک خیانت کرده است. جیمز بعدها در این رابطه گفت:
من به همسرم خیانت کردم؛ بله. مسئولیت این را می پذیرم و از او عذرخواهی کردم
آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...